معرفی و دانلود کتاب طراحی پوشش آسان

عکس جلد کتاب طراحی پوشش آسان
قیمت:
۱۱,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی پوشش آسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی پوشش آسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی پوشش آسان

این یک پیشنهاد خوب برای افراد خوش‌سلیقه است. اگر به رنگ لباس خود اهمیت می‌دهید و حتی برای شما مهم است که در چه روز‌هایی باید کتان بپوشید و چه روزهایی از جین استفاده کنید، کتاب طراحی پوشش آسان نوشته‌ی یلدا خلخالی راه‌کارهای طراحی ساده‌ی لباس را در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب طراحی پوشش آسان

طراحی لباس یکی از هنرهای کاربردی در قرن اخیر است و با پیشرفت صنعت مد و گرایش گروه‌های هنری به نمایشگاه‌ها و گالری‌های متنوع لباس در سراسر دنیا، این حرفه ابعاد تازه‌ای یافته و هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. طراحان لباس برای خلق آثار خود محدودیت‌هایی دارند و برای تهیه‌ی پارچه‌های مختلف و الگوهای مناسبِ برش و طراحی مجبور به استفاده از متریال زیاد و آزمودن راه‌های مختلف هستند. به همین دلیل یافتن الگوهای آماده و یا الگوهایی که طراحان را در دسترسی آسان به ایده‌های خود یاری دهد، بسیار کارآمد است. کتاب طراحی پوشش آسان نوشته‌ی یلدا خلخالی در تلاش است نیاز طراحان لباس در زمینه‌ی طراحی آسان را برآورده سازد.

هنر مد و طراحی لباس یکی از پردرآمدترین هنرهای اجرایی در جهان امروز است. با رشد چشم‌گیری که در جهان صنعت دیده می‌شود، مشاغل و هنرهایی که به طراحی لباس مربوط می‌شوند بسیار زیاد و متنوع هستند. این مشاغل بیش‌از هرچیز وابسته به نیاز مشتریان و تقاضای بازار مد به کار خود سرو سامان می‌دهند. طراحان لباس در ابتدای مسیر پیشرفت خود به دنبال راهنمایی مناسب و استفاده از شیوه‌های نوین طراحی هستند. در کتاب طراحی پوشش آسان برخی از ایده‌های مورد نیاز طراحان لباس در دسترس است و هنرمندانی که به تازگی هنر خیاطی را آغاز کرده‌اند می‌توانند از مدل‌های ارائه‌شده‌ی این کتاب در جهت تقویت مهارت خود در دوخت و طراحیِ بدون الگو استفاده کنند.

نویسنده‌ی کتاب طراحی پوشش آسان به هنرآموز این نکته را یادآور می‌شود که رسیدن به ایده‌های نو در طراحی لباس مستلزم تمرین زیاد و کار کردن روی الگوهای ساده‌ی خیاطی است. یلدا خلخالی با تکیه بر تجربه‌ی خود در دوخت و طراحی الگوهای پیچده‌ی لباس به مخاطب یادآور می‌شود که برای طراحی لباس و خلق آثار بدیع بهتر است که در مراحل اولیه‌ی آموزش، طرح‌های ساده، قابل اجرا و کم‌هزینه را به کار گیرند. در این کتاب مطالب مفیدی برای شروع دوره‌ی آموزش خیاطی و طراحی لباس وجود دارد. هنرآموزان با توجه به نیاز خود، می‌توانند از پیشنهاد‌های متنوع نویسنده و مدل‌های طراحی استفاده کنند.

موضوعات و مفاهیم مروبط به طراحی لباس در کتاب طراحی پوشش آسان طی بخش‌های مختلفی دسته‌بندی شده است. در بخش‌های آغازین این کتاب مواردی همچون اندام‌های مختلف و رنگ‌های پوست افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد. هدف از ارائه‌ی این مطلب بالا بردن توجه مخاطب در آگاهی از عناصر زیباشناسانه‌ در طراحی لباس، مثل رنگ پوست افراد و ایجاد تناسب میان جنس پارچه، طرح، رنگ و اندام مدل است. در بخش‌های بعدی کتاب، طراحی لباس مناسب برای افراد لاغر و افراد چاق مورد ارزیابی نویسنده قرار می‌گیرد.

کتاب طراحی پوشش آسان برای افرادی که حرفه‌ی طراحی لباس را دنبال می‌کنند، علاوه‌بر شگردهای دوخت و شناسایی ایده‌های مناسب، روش‌های آسان و بدون الگو را نیز آموزش می‌دهد. یلدا خلخالی استفاده از الگوی طراحی را در همه‌ی موارد دست‌وپاگیر می‌داند و طراحان لباس و هنرجویان تازه‌کار را به فراگیری راه‌های ساده در برش و دوخت لباس تشویق می‌کند. هنرآموز با تقویت خلاقیت خود در زمینه‌ی طراحی و شناخت عناصری همچون رنگ، بافت و اندازه و همچنین فراگیری و تمرین متدهای ارائه شده در این کتاب، می‌تواند در این حرفه موفق ظاهر شود.

کتاب طراحی پوشش آسان نوشته‌ی یلدا خلخالی توسط انتشارات نظری چاپ و منتشر شده است.

کتاب طراحی پوشش آسان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به هنر طراحی لباس و هنرجویان رشته‌ی خیاطی مناسب است.

در بخشی از کتاب طراحی پوشش آسان می‌خوانیم

پوشیدن لباس‌های تک رنگ با رنگ‌های سرد و راه‌راه‌های باریک یا به اصطلاح دیپلمات بیشتر در جذابیت این افراد نقش دارد، پوشیدن چهارخونه‌های ریز و یقه‌های 7 و یا یقه کوتاه مردانه برای این افراد برای بلندتر و لاغرتر دیده شدن مناسب است، پوشیدن شلوارهای جذب و یا تی‌شرت‌ها و بلوزهای گشاد مناسب این افراد است این افراد دقت کنند لباس در ناحیه شکم جذب نباشد و از قرار دادن لباس داخل شلوار یا دامن خودداری کنند که حجم شکم را بیشتر نشان می‌دهد و بلوز و تی‌شرت خود را روی دامن یا شلوار بیندازند، این افراد می‌توانند از رنگ‌های گن دار استفاده کنند. اگر امکان لاغر شدن را ندارند که افتادگی شکم و حجم پهلوها را کمتر کنند، افراد چاق یا کوتاه قد از لباس با برش‌های نامتعارف استفاده کنند تا توجه بیننده را از شکم به طرح لباس متمایل کنند.

لباس‌هایی که برش کمر آن‌ها زیر سینه است شکم را زیر خود پنهان می‌کند و چون کمر لباس روی لاغرترین قسمت بدن قرار می‌گیرد هیکل را کوچک‌تر از اندازه واقعی نشان می‌دهد.

لباس‌های راسته اعم از شلوار یا دامن بدن را قالب‌بندی می‌کند و تمام مشکلات اندام را زیر خود پنهان می‌کند و بدن را ترکه‌ای نشان می‌دهد.

برای لاغرتر دیده شدن چندلایه بلوز و بالاپوش انتخاب کنید و در خرید شلوار یا دامن دقت کنید تا کمر یا فاق آن کمی بلندتر از حد معمول باشد، این لباس‌ها علاوه‌بر جمع کردن شکم پاها را بلندتر از اندازه‌ی واقعی نشان می‌دهند، برای پنهان کردن شکم و پهلو از لباس‌های یقه باز استفاده کنید تا نگاه افراد به سمت گردن و شانه منحرف شود.

این افراد لباس‌هایشان را بلند از قد انتخاب کنند و بیشتر از لباس‌های گشاد یا اورسایز استفاده کنید و مهم نیست که این لباس‌ها را در فصل گرم بپوشید یا سرد.

پوشیدن تی‌شرت‌ها و بلوزهای بلند ایرادهای اندامی و متناسب‌تر دیده شدن افراد چاق و کوتاه قد کمک فراوانی می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اولیه
انواع اندام
چه رنگی برای انواع رنگ پوست مناسب است؟
برای پوست‌های خنثی
افراد با پوست سرد
برای افراد با رنگ پوست گرم
برای افراد با پوست روشن
افراد با پوست گندمی یا معمولی
برای افراد با پوست تیره
افراد چاق
افراد لاغر از چه نوع لباس و از چه طرح و رنگی استفاده کنند؟
جین پوشیدن افراد مختلف
اسامی افرادی که بدون توجه به استایلی جذاب و شیک دارند
در مورد انتخاب کفش
کفش‌های مناسب برای افراد با قد کوتاه
اصول پوشیدن لباس افراد قد بلند و لاغر
پوشش مناسب برای افراد چاق و کوتاه قد
افرادی که ساق پای لاغر دارند چه نوع کفشی بپوشند؟
افرادی که ساق پای کلفت دارند چه نوع کفشی بپوشند؟
سر کار چه کفشی بپوشیم؟
کفش‌های مناسب فصل گرم و سرد
کفش مناسب فصل گرم
کفش‌های مناسب فصل سرد
کفش مناسب و ایده‌آل برای افراد دچار کمردرد یا درد یا زانو
جنس انواع پارچه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی پوشش آسان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-622-335-139-6
موضوع کتابکتاب‌های خیاطی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی پوشش آسان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب طراحی پوشش آسان

برای دریافت کتاب طراحی پوشش آسان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.