معرفی و دانلود کتاب صوتی چه خودخواه!

عکس جلد کتاب صوتی چه خودخواه!
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چه خودخواه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چه خودخواه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چه خودخواه!

کتاب صوتی چه خودخواه! داستان ارنا و اردک را می‌گوید که حین بازی به‌خاطر یک تکه چوب با هم دعوایشان می‌شود. ارنا می‌گوید چوب مال اوست و باید یک شمشیر باشد و اردک هم دلش می‌خواهد با آن یک پرچم بسازد. این داستان که توسط کلر هلن والش نوشته شده است به بچه‌ها یاد می‌دهد که چطور با همدیگر شریک شوند و اوقات شادی داشته باشند.

درباره‌ی کتاب صوتی چه خودخواه!

زیاد پیش می‌آید که بچه‌های کوچک بر سر وسایل و اسباب‌بازی‌ها با هم دعوا کنند و حتی بابت چیزی که مال آن‌ها نیست داد و قال راه بیندازند. این ویژگی می‌تواند حسابی دردسرساز باشد و یک دورهمی شاد خانوادگی را ناگهان به صحنه‌ی جیغ‌های گوش‌خراش و گریه‌های ممتد تبدیل کند. اگر پیش‌تر به کودکتان یاد بدهید که چطور با دوستشان بازی کنند و خودخواهانه همه‌چیز را برای خودشان نخواهند، این مشکل پیش نمی‌آید. کتاب صوتی چه خودخواه! (How Selfish) یک داستان کودکانه و آموزنده است که قصه‌ی دعوای میان ارنا و اردک را روایت می‌کند و به همین مسئله می‌پردازد. این کتاب را کلر هلن والش (Clare Helen Wels) نویسنده‌ی محبوب کودکان نوشته است.

ارنا دلش نمی‌خواهد چیزهایی که به دست می‌آورد را با اردک شریک شود. او هر چیزی را که می‌بیند متعلق به خودش می‌داند. مثلا یک تکه چوب پیدا می‌کنند و ارنا سریع آن را صاحب می‌شود. او می‌گوید این یک شمشیر است و باید مال خودش باشد. اردک از این بابت عصبانی می‌شود و هر کاری که می‌کند نمی‌تواند شمشیر را از او بگیرد. او هم ارنا را از دست زدن به اسباب‌بازی‌هایش منع می‌کند و به‌این‌ترتیب میانشان قهر پیش می‌آید. آن‌ها خیلی تنها می‌شوند، اما چطور قرار است با این تنهایی سر کنند؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی چه خودخواه!

کتاب صوتی چه خودخواه! با زبان ساده و صمیمی به بچه‌ها یاد می‌دهد که با همدیگر دوست باشند و برای شادی همدیگر تلاش کنند. بچه‌ها با گوش دادن به این قصه می‌فهمند که اگر اسباب‌بازی‌هایشان را با هم شریک شوند، بیشتر خوش می‌گذرانند و اگر شادی‌شان را با هم قسمت کنند، تا ابد دوست یکدیگر می‌مانند.

کتاب صوتی چه خودخواه! را سمیه حیدری به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا ذیل مجموعه‌ی ارنا و اردک به انتشار رسانده است. نسخه‌ی صوتی آن را با صدای ملیکا ملک‌نیا می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب چه خودخواه!

  • داستانی عاطفی و درعین‌حال خنده آور. (Kirkus Reviews)
  • کتاب حاضر با یک قصه‌ی گیرا معجزه‌ی شریک شدن را نشان می‌دهد. بچه‌ها از دیالوگ‌های بامزه‌ی این داستان خوششان می‌آید. (The Telegraph)
  • ساده، بامزه و به‌شدت گیرا با پیامی بسیار مهم درباره‌ی شریک شدن. (Midwest Book Review)

کتاب صوتی چه خودخواه! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مناسب بچه‌های 4 تا 8 سال است.

در بخشی از کتاب صوتی چه خودخواه! می‌شنویم

«پرچم را با یک خرگوش عوض می‌کنی؟»
«آن اسباب‌بازی مال من است!»
«اگر این را بدهم، می‌آیی با هم پرچم بازی کنیم؟»
«توپم را پس بده!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
چه خودخواه!

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چه خودخواه!
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویملیکا ملک نیا
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چه خودخواه!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چه خودخواه!

برای دریافت کتاب صوتی چه خودخواه! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.