معرفی و دانلود کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد

عکس جلد کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد

کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد نوشته‌ی آستین کلئون، راهنمایی برای یک دزدی ماهرانه است! نویسنده در این اثر توضیح می‌دهد که اساساً تمام ایده‌های هنری الهام‌گرفته از یک ایده‌ی دیگر هستند، و برای اینکه بتوانیم این الهام گرفتن (یا به عبارتی همان دزدی!) را به خوبی انجام دهیم، باید یاد بگیریم که چیزی به آن اضافه کنیم. این اثر، کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد

تمام هنرمندان دزد هستند! اشتباه نکنید، این یک تهمت ناروا و یا یک عبارت توهین‌آمیز نیست؛ بلکه گویای حقیقتی است که اگر در آن عمیق شویم، می‌توانیم به یک هنرمند بهتر و حرفه‌ای‌تر بدل شویم. این عبارت گفته‌ای از پیکاسو است و همین نکته می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این باشد که بهترین هنرمندان تاریخ، دزدان زبردست و ماهری بوده‌اند.

در کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد (Steal Like an Artist) نوشته‌ی آستین کلئون (Austin Kleon) که دقیقاً با همین عبارت شروع می‌شود، می‌شنویم که در این دنیا هیچ ایده‌ی کاملاً اصیل و اصطلاحاً اورجینالی وجود ندارد. همه بدون استثنا از چیزی الهام می‌گیرند و اگر بخواهیم مانند کلئون اندکی زبان طنز به کار ببریم، این الهام گرفتن به منزله‌ی دزدی ایده‌ی دیگران است. ولی شما به‌عنوان هنرمند نباید در این مورد شرمی داشته باشید چون ایده‌ای که از آن الهام گرفته‌اید هم از کس دیگری دزدیده شده و این چرخه تا بی‌نهایت ادامه دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد

آستین کلئون در کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد توضیح می‌دهد که دزدان خوب کسانی نیستند که یک ایده را از دیگری بگیرند و بدون تغییر آن را به دنیا عرضه کنند. هنرمند خوب کسی است که ایده را از کس دیگری بگیرد، آن را به سبک و روش خودش بپروراند و بعد از آن ایده‌ی تازه‌ای خلق کند. این کار نیازمند خلاقیت است که در هر فرد، به شکلی منحصربه‌فرد نمود پیدا می‌کند.

اگر حس می‌کنید در ذهنتان چیز بیشتری ندارید که به یک ایده اضافه کنید، وقت آن رسیده که خلاقیتتان را پرورش دهید. این کار از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که در کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد در رابطه با آن‌ها صحبت شده. یکی از راه‌های پرورش خلاقیت که شاید در ابتدا بسیار ساده و پیش‌پاافتاده به نظر برسد، انجام دادن کاری به وسیله‌ی دست‌هاست. شاید در ابتدا چنین به نظر نرسد اما وقتی با دست‌هایمان کاری انجام می‌دهیم، ذهنمان به نحوی درگیر می‌شود که برای رشد و پرورش خلاقیت مفید است. آشپزی کردن، کاردستی درست کردن، سفالگری، نواختن یک ساز و... تنها بخشی از کارهایی هستند که می‌توانید به وسیله‌ی دست‌هایتان انجام دهید.

در یکی دیگر از فصل‌های کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد، نویسنده به ما می‌گوید «کتابی را بنویسید که خود مشتاق خواندن آن باشید». این نکته‌ای طلایی است زیرا در فرایند خلق یک ایده، ممکن است ما هم پا جای پای دیگران بگذاریم و ایده‌های آن‌ها را عیناً بازآفرینی کنیم. ما به این موضوع دقت نمی‌کنیم که این ایده از قبل وجود دارد و اگر کسی دوباره آن را پیش روی ما بگذارد، چندان جذبش نمی‌شویم. ولی اگر سعی کنیم سبک، روش، دغدغه‌ها و طرز فکر خود را دنبال کنیم، آن وقت می‌توانیم کتابی بنویسیم که کسی پیش از این آن را ننوشته و از بابت تازگی و نو بودن ایده‌اش، هرکسی را به خود جذب می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد

کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد، اثری خلاقانه و گیراست که تلاش می‌کند راه‌های مختلف پرورش خلاقیت را توضیح بدهد. این کتاب اثری از نشر صوتی موج کتاب و انتشارات مروارید است و کوشا موسوی و سپیده مستوفی‌پور نیز به ترتیب مترجم و گوینده‌ی آن هستند.

جوایز و افتخارات کتاب مثل یک هنرمند بدزد

  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز؛
  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز در دسته‌ی بهترین کتاب غیرداستانی.

نکوداشت‌های کتاب مثل یک هنرمند بدزد

  • سرشار از نبوغ، واقعی و کاربردی. (روزان کش)
  • کتابی پر از توصیه‌های مفید که تقریباً به درد هر کاری می‌خورد. (lifehacker.com)
  • اثری گیرا و خواندنی که در عصر دیجیتال بسیار مفید است. (اسکول لایبرری ژورنال)
  • پرنشاط و سرگرم‌کننده. (ست گودین)

کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد برای چه کسانی مناسب است؟

هر هنرمندی که به دنبال شکوفا کردن قویه‌ی خلاقیت و تخیل خود باشد، از شنیدن این کتاب سود خواهد برد.

در بخشی از کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد می‌شنویم

ما نمی‌دانیم ایده‌هایمان را از کجا به دست می‌آوریم. چیزی که می‌دانیم این است که آن‌ها دستاورد کامپیوترهای ما نیستند. (جان پیس)

از مانیتور دوری کنید! کارتونیست مورد علاقه‌ی من لیندا بری می‌گوید: «فراموش نکن حتی در دنیای دیجیتال هم از دست‌هایت استفاده کنی. ابزار دیجیتال اصلی در واقع دست‌های تو هستند. آن‌ها را به کار بگیر. درحالی‌که من عاشق کامپیوتر هستم، اما فکر می‌کنم کامپیوترها این حس را از ما ربوده‌اند که در حقیقت این ما هستیم که کارها را انجام می‌دهیم. و در عوض به ما تلقین می‌کنند که ما فقط دکمه‌های کیبورد را فشار می‌دهیم و موس را کلیک می‌کنیم. برای همین است که کار به اصطلاح علمی تا این حد انتزاعی به نظر می‌آید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
مقدمه‌ی مترجم ـ فصل یک: مثل یک هنرمند بدزد
16 دقیقه
فصل دو: برای شروع کردن صبر نکن تا اول خودت را بشناسی
6 دقیقه
فصل سه: کتابی را بنویس که خودت مشتاق خواندن آن هستی
10 دقیقه
فصل چهار: از دست‌هایت استفاده کن
8 دقیقه
فصل پنج: پروژه‌های جانبی و سرگرمی‌ها مهم هستند
11 دقیقه
فصل شش: یک راز، کار خوب انجام بده و آن را با دیگران به اشتراک بگذار
9 دقیقه
فصل هفت: جغرافیا دیگر محدودیت محسوب نمی‌شود
11 دقیقه
فصل هشت: آدم خوبی باش، دنیا یک شهر کوچک است
14 دقیقه
فصل نه: کسل‌کننده باش، این تنها راه پیشبرد کارهاست
6 دقیقه
فصل ده: خلاقیت یعنی محدودیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد
نویسنده
مترجمکوشا موسوی
راویسپیده مستوفی پور
ناشر چاپیانتشارات مروارید
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد

شیدا لاهوتی
۱۴۰۳/۵/۱۴
کتاب باموضوع جالب وخوانش زیبا خیلی لذت بردم ازشنیدنش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد

برای دریافت کتاب صوتی مثل یک هنرمند بدزد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.