معرفی و دانلود کتاب صوتی تند آتشین: داستان واقعی و باورنکردنی مردی که از سرایداری به مدیرعاملی رسید

عکس جلد کتاب صوتی تند آتشین: داستان واقعی و باورنکردنی مردی که از سرایداری به مدیرعاملی رسید
قیمت:
۶۲۰۰۰ ۳۱,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تند آتشین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تند آتشین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تند آتشین: داستان واقعی و باورنکردنی مردی که از سرایداری به مدیرعاملی رسید

درس‌هایی از مدیریت، خلاقیت و بازاریابی، نظافتچی‌ای را با کمترین میزان تحصیلات، به جایگاه مدیریت شرکتی معروف در آمریکا رساند! ریچارد مونتانز در کتاب صوتی تند آتشین، داستان پسرکی را تعریف می‌کند که از فروش بوریتو در مدرسه شروع کرد و سپس به یکی از ثروتمندترین و تأثیرگذارترین چهره‌های اقتصادی دنیا بدل شد.

درباره‌ی کتاب صوتی تند آتشین

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که گمان می‌کنید برای رسیدن به جایگاهی، یا اصلاً انجام و شروع کاری، نیاز به مدرک دانشگاهی و تجربه‌ی بسیار دارید، این کتاب نظرتان را تغییر خواهد داد. ریچارد مونتانز (Richard P Montañez) در کتاب صوتی تند آتشین (Flamin' Hot: The Incredible True Story of One Man's Rise from Janitor to Top Executive) داستان زندگی خودش را روایت می‌کند که چطور بدون هیچ کمکی، تنها به واسطه‌ی خلاقیت و اراده‌ی محکمش، پله‌های موفقیت را یک‌به‌یک طی کرد و به بالاترین جایگاهی که می‌توانست تصور کند رسید.

اگر خستگی روزتان را، با خوردن یک بسته چیتوز فلفلی به در می‌کنید و از طعم تند و آتشینش لذت می‌برید، باید بابت این حس خوب از ریچارد مونتانز مکزیکی ممنون باشید. این کارآفرین و نابغه‌ی مکزیکی داستان زندگی تأثیرگذاری دارد. او دقیقاً مسیر موفقیت را از نقطه‌ای بسیار دورتر و پایین‌تر از صفر شروع کرد؛ جایی حوالی اردوگاه کار مهاجران در کالیفرنیا. خانواده‌ی چهارده نفری آن‌ها در آپارتمانی کوچک و یک خوابه زندگی می‌کرد، جایی که به جز سرپناهی برای خواب، چیز بیشتری فراهم نمی‌کرد. او خود را صاحب مدرک دکتری در فقر می‌داند و برای این ادعا دلایل کافی دارد. همین‌که او نتوانست تحصیلاتش را ادامه دهد و تا پایه‌ی ششم بیشتر درس نخواند، یکی از نمونه‌های بارز فقری است که در زندگی گریبان‌گیرش بود. علاوه بر این ریشه‌ی لاتین و هیسپانیک او که باعث تفاوتش با غالب بچه‌های آمریکایی می‌شد، باعث شده بود که بسیار کم‌رو و خجالتی بار بیاید. شاید اولین جرقه‌های کارآفرینی در او زمانی ایجاد شد که توانست ساندویچ‌های بوریتو‌اش را، که غذای سنتی مکزیکی محسوب می‌شود و در آن زمان در آمریکا چندان شناخته‌شده نبود، به قیمت 25 سنت به هم‌کلاسی‌هایش بفروشد. ایده‌ی این کار را مادرش مطرح کرد، زمانی که دید پسر کوچکش از بردن این ساندویچ به مدرسه خجالت می‌کشد و مدام آن را پنهان می‌کند. مادر در روزهای بعد برای او یک ساندویچ اضافه هم می‌گذاشت تا بتواند با آن، برای خودش دوست پیدا کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تند آتشین

زمانی که ریچارد مونتانز تحصیلش را نیمه‌کاره رها کرد، چاره‌ای نداشت جز اینکه با کارهای یدی و ساده درآمدی کسب کند. او با باغبانی و قصابی روزگار می‌گذراند، تا اینکه مطلع شد شرکت فریتولی، که یک کارخانه‌ی معروف اسنک‌سازی است، آگهی استخدام نظافتچی منتشر کرده است. او از این فرصت استفاده کرد و در این شرکت مشغول به کار شد و به خودش و خانواده‌اش که چشمشان به دست او بود، قول داد که بهترین کارمند آنجا شود.

بعد از گذشت چند سال، او به فرایند فروش و بازاریابی علاقه‌مند شد و طی یکی از سفرهایی که با تیم ویزیتورها داشت، متوجه نکته‌ای شد که زندگیش را دگرگون کرد. در یکی از مغازه‌ها، قفسه‌ی ادویه‌ی تند مکزیکی درست کنار قفسه‌ی چیتوزهای شرکت فریتولی قرار داشت و این باعث شد که مونتانز متوجه این نکته بشود که شرکت هیچ طعم تند و فلفلی‌ای برای این اسنک در نظر نگرفته است. او تمام جرئت و جسارتش را جمع کرد و این ایده را با رئیس شرکت درمیان گذاشت و بعد از آن، فریتولی وارد سیر صعودی سود و فروش شد که از قِبل همین محصول، نصیبش شده بود.

پس از آن مونتانز که روزی نظافتچی ساده‌ای بیش نبود، مدارج موفقیت را یکی یکی طی کرد تا جایی که تبدیل به مدیر و مالک شرکت فریتولی شد. او اعتقاد دارد اگر برای بیان ایده‌اش از جسارتش بهره نگرفته بود و به حس کنکجاوی‌اش نیز اعتماد نمی‌کرد که راه تازه‌ای را نشانش دهد، احتمالاً امروز همچنان همان نظافتچی ساده باقی مانده بود.

کتاب صوتی تند آتشین کاری از نشر صوتی شادن پژواک است. این کتاب را با صدای مهیار ستاری و ترجمه‌ی حسین علی پناه در اختیار دارید.

نکوداشت‌های کتاب تند آتشین

  • ریچارد مونتانز یک اسطوره‌ی زنده است. داستان او از همان لحظه‌ای که درمورد آن شنیدم الهام‌بخش من بود، و من شک ندارم که خرد او در کتاب تند آتشین الهام‌بخش میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان خواهد بود! (DeVon Franklin)
  • خواندن کتاب تند آتشین مانند تماشای یک فیلم برجسته است. با آن می‌خندید، گریه می کنید، و مهم‌تر از همه، ریچارد مونتانز را در مسیری که زندگی‌اش را تغییر می‌دهد، دنبال می‌کنید. (Tom Greco)
  • برخلاف همه‌ی انتظارات، ریچارد مونتانز موانع نژادی، قومیتی، اجتماعی و اقتصادی را شکست تا به یکی از موفق‌ترین لاتین‌تبارها در آمریکا و جهان تبدیل شود. داستان او که با شوخ‌طبعی و از اعماق قلبش گفته می‌شود، شما را از ابتدا تا انتها مسحور خود می‌کند و مشوق شماست تا رویاهایی بزرگ‌تر از آنچه تا به حال فکر می‌کردید داشته باشید. (Rev. Samuel Rodriguez)

اقتباس سینمایی از کتاب تند آتشین

اوا لونگوریا (Eva Longoria) در سال 2023 داستان کتاب تند آتشین را در فیلمی با همین نام بر روی پرده‌ی نقره‌ای نمایش داد. جسی گارسیا (Jesse Garcia) به‌عنوان کارکتر اصلی این فیلم، در نقش ریچارد مونتانز، ایفای نقش کرده است.

کتاب صوتی تند آتشین برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به شنیدن داستانی انگیزشی درباره‌ی اراده و سخت‌کوشی علاقه دارید، این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی تند آتشین: داستان واقعی و باورنکردنی مردی که از سرایداری به مدیرعاملی رسید می‌شنویم

آیا می‌دانستید که مشهورترین مدیران، کارآفرینان، نوآوران و مخترعان جهان ابتدا باید این شجاعت رو پیدا می‌کردن که درست پیش از رسیدن به موفقیت خنده‌دار و مضحک به نظر برسن؟ این یکی از مخفی‌ترین رازهای بزرگی و موفقیته. در هیچ یک از دروس رشته‌ی مدیریت اجرایی، به این موضوع اشاره‌ای نشده. با این وجود به شما قول می‌دم که بزرگی اغلب به شکل‌های خنده‌دار از راه می‌رسه. سال‌ها طول کشید تا بفهمم چطور انرژی خنده‌دار بودن رو مهار کنم. اگرچه از همون سنین کودکی با اون آشنا شده بودم. شما هرگز خلق نشدید که برای حفظ امنیت مثل دیگران باشید. و خطر متفاوت بودن یا حتی خنده‌دار بودن رو به جون نخرید. شما آفریده شدید تا بدرخشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه
40 دقیقه
فصل اول: شما خودتان تند آتشین هستید
52 دقیقه
فصل دوم: مانند مالک رفتار کنید
31 دقیقه
فصل سوم: یاد بگیرید مثل یک مدیر اجرایی فکر کنید
38 دقیقه
فصل چهارم: بهترین ایده‌ها را باید داغ‌داغ مطرح کرد
21 دقیقه
فصل پنجم: از خنده‌دار به نظر رسیدن نترسید
33 دقیقه
فصل ششم: قدرت «چی میشه اگه؟»
40 دقیقه
فصل هفتم: خلق بازارگرمی تند آتشین خاص خودتان
57 دقیقه
فصل هشتم: وقتی به سراغتان آمدند بازیتان را تغییر دهید
43 دقیقه
فصل نهم: چرا واژه‌ها و دیگر درس‌های مدیریتی اهمیت دارد
34 دقیقه
فصل دهم: باور داشته باشید که بزرگی در وجودتان نهفته است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تند آتشین: داستان واقعی و باورنکردنی مردی که از سرایداری به مدیرعاملی رسید
نویسنده
مترجمحسین علی پناه
راویمهیار ستاری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۶۲۰۰۰ ۳۱,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تند آتشین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تند آتشین

برای دریافت کتاب صوتی تند آتشین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.