معرفی و دانلود کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی

عکس جلد کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی

سیسی و دوستانش با هم به یک اردوی علمی می‌روند و آنجا با کلی چیز هیجان‌انگیز جدید آشنا می‌شوند. ماجراجویی‌های علمی آن‌ها را در کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی گوش بدهید. کیمبرلی درتینگ و شلی ر. جوهانس این کتاب را نوشته‌اند و در اختیار ماجراجوهای کوچولو قرار داده‌اند تا آن‌ها را با طبیعت و طوفان آشنا کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی

طبیعت چیزهای علمی زیادی دارد که سر درآوردن از آن‌ها ماجراجویی‌های جالبی را می‌طلبد. کاری که سیسی عاشق آن است؛ یک ماجراجویی علمی! او برای اردو رفتن لحظه‌شماری می‌کند. در اردو یک نشان هیجان‌انگیز به دختران ماجراجو می‌دهند که سیسی خیلی دلش می‌خواهد آن را از روش علمی به دست بیاورد. او وسایل لازم برای اردو را جمع می‌کند و کاملا مجهز راهی طبیعت پر از هیجان می‌شود. کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی (Cece Loves Science and Adventure) را کیمبرلی درتینگ (Kimberly Derting) و شلی ر. جوهانس (Shelli R. Johannes) به نگارش درآورده‌اند و داستان اردوی علمی سیسی را برای بچه‌ها می‌گویند و لذت ماجراجویی را با بچه‌ها قسمت می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی

سیسی و دوستانش در اردو چیزهای مختلفی درست می‌کنند و با ابرهای مختلف آشنا می‌شوند. در اردو ناگهان طوفانی به راه می‌افتد و آن‌ها پناه می‌گیرند. در ادامه سیسی اطلاعات علمی را که درباره‌ی رعد و برق داشته، با دوستانش به اشتراک می‌گذارد و با همدیگر طوفان را سپری می‌کنند. در نهایت هم از این بابت که برای حل مشکلات از علم مهندسی و ریاضیات استفاده کردند، نشان علمی دریافت می‌کنند.

کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی را محبوبه نجف خانی به فارسی ترجمه کرده و انتشارات مهرسا آن را ذیل مجموعه کتاب عاشقان علم و با صدای آسیه گرجی در اختیار بچه‌های ماجراجو قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب عاشقان علم

مجموعه عاشقان علم (The Loves Science) یک مجموعه کتاب چندجلدی از داستان‌های کودکانه و آموزنده است که شلی ر. جوهانس و کیمبرلی درتینگ آن را به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند. هر جلد داستان یک دختر را روایت می‌کند که عاشق علم و اکتشاف است و طی ماجراجویی‌هایش به حقایق جذاب علمی می‌رسد. این کتاب‌ها از زنان الهام‌بخش جهان می‌گویند و به دخترهای کوچولو یاد می‌دهند که کنجکاوی‌هایشان را دنبال کنند و برای سوال‌هایشان جواب پیدا کنند. کتاب‌های این مجموعه از شخصیت‌های مختلفی می‌گوید. ویوی، سیسی و لیبی از جمله‌ی این دخترها هستند. کتاب سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه و کتاب لیبی عاشق علم است از جمله عناوین این مجموعه هستند. نسخه‌ی متنی و صوتی این مجموعه را انتشارات مهرسا به انتشار رسانده و در دسترس بچه‌های دوستدار علم قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی

  • کتابی فوق‌العاده. (اسکول لایبرری ژورنال)
  • دخترهای باهوش، دوستی و کارهای جالبشان، ترکیب برنده‌ی داستان‌های کودک هستند. (کرکوس ریویوز)
  • سیسی دختر باهوش و کنجکاوی است. او دوست دارد ته و توی پرسش‌های پیچیده‌ای که به ذهنش می‌رسند را در بیاورد. تصاویر زیبای کتاب سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی انرژی و احساس زیادی دارند و داستان آن راه سرگرم‌کننده‌ای برای معرفی علم به بچه‌هاست. (بوک لیست)

کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی برای چه کسانی مناسب است؟

بچه‌های 6 تا 12 سالی که عاشق علم هستند این کتاب را گوش بدهند. همچنین معلم‌ها و پدر و مادرهایی که می‌خواهند بچه‌ها را به علم علاقه‌مند کنند، می‌توانند این کتاب را به آن‌ها هدیه بدهند.

در بخشی از کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی می‌شنویم

دوست‌های سیسی، دیزی و کارولین، هم توی گروه دختران ماجراجو بودند. مامان سیسی رهبر گروه بود.
گربه‌ی سیسی، اینشتین، هم به طور غیررسمی نشان خوش‌شانسی گروه بود. معمولا همه‌ی گروه‌ها یک نشان خوش‌شانسی دارند.
وقتی مامان سیسی کوله‌ی سنگین او را دید، با لبخند گفت: «انگار یک فهرست اضافی هم برای خودت داشتی!»
سیسی گفت: «خوب است که مجهز و آماده باشیم. صبر کنید! یک چیز دیگر هم لازم داریم!»
دیزی و کارولین با خوشحالی گفتند: «شیرینی!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی
نویسنده،
مترجممحبوبه نجف خانی
راویآسیه گرجی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی

برای دریافت کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: لذت ماجراجویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.