معرفی و دانلود کتاب صوتی سلام بر ترس

عکس جلد کتاب صوتی سلام بر ترس
قیمت:
۶۲۰۰۰ ۳۱,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سلام بر ترس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سلام بر ترس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سلام بر ترس

کتاب صوتی سلام بر ترس نوشته‌ی میشل پولر، راهنمایی برای غلبه بر ترس‌هاست. اگر حس می‌کنید به واسطه‌ی ترس‌هایتان از زندگی عقب مانده‌اید و توان خارج شدن از حاشیه‌ی امنتان را ندارید، این کتاب مخصوص شماست.

درباره‌ی کتاب صوتی سلام بر ترس

اگر از طرفداران مجموعه‌ی «صورتت را بشور دختر» باشید، اثر حاضر برایتان جذاب خواهد بود. میشل پولر (Michelle Poler) در کتاب صوتی سلام بر ترس (Hello, Fears: Crush Your Comfort Zone and Become Who You’re Meant to Be) به سراغ یکی از موانع اصلی و اساسی موفقیت یعنی «ترس» رفته تا با بررسی و تحلیل آن از زوایای مختلف، به شما کمک کند بر آن غلبه کنید. مهم نیست ترستان چه باشد و از کجا نشئت گرفته باشد، استراتژی‌هایی که در این کتاب ارائه شده در کنار داستان‌هایی از زندگی شخصی میشل پولر، توانایی و دانش لازم را برای برطرف کردن مشکل، به شما خواهد داد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سلام بر ترس

اغلب ما در کودکی مشکلات فراوانی را تجربه کرده‌ایم که ردپایشان در تروماهای بزرگسالی‌مان دیده می‌شوند. ممکن است حس کرده باشیم به اندازه‌ی کافی برای انجام یک کار خاص خوب نیستیم، شاید تلاشمان را کرده باشیم، اما نتیجه‌ی کارمان توسط دیگران نقد شده باشد، شاید علاقه‌ی لازم برای شروع کاری را داشتیم، ولی به واسطه‌ی والدین کمالگرا هیچ‌وقت اعتمادبه‌نفس شروع کار مورد علاقه‌مان را پیدا نکرده باشیم. هر یک از این موارد، بر بزرگسالی ما سایه می‌اندازند و ما را وادار می‌کنند که در حاشیه‌ی امنمان باقی بمانیم. شاید ماندن در حاشیه‌ی امن کاری راحت و کم‌ریسک باشد، اما عدم اعتمادبه‌نفس بالاخره روزی ما را در زندگی دچار مشکل می‌کند.

اگر کمبود اعتمادبه‌نفس شما را در حاشیه‌ی امنتان نگه دارد و متوقفتان می‌کند، هیچ‌وقت نمی‌توانید بفهمید که واقعاً تا چه حد توانایی و پتانسیل داشته‌اید. هیچ تغییری در زندگیتان رخ نمی‌دهد و هیچ دستاوردی هم پیدا نمی‌کنید. گرچه شروع کردن و احتمال شکست می‌تواند بسیار ترسناک و عذاب‌آور باشد، ماندن در حاشیه‌ی امن هم شما را به چیزی جز شکست نمی‌رساند. میشل پولر، نویسنده‌ی کتاب صوتی سلام بر ترس عقیده دارد که دست‌به‌کار شدن و شکست خوردن بسیار بهتر از منفعل ماندن و شکست خوردن است، چون در حالت اول کمترین چیزی که نصیبتان می‌شود یک تجربه‌ است که شما را برای انجام کار به شکل‌های دیگر راهنمایی می‌کند.

عمیق شدن در ترس‌هایتان به شما کمک می‌کند تا بهتر خودتان را بشناسید، چون ترس‌ها به ما نشان می‌دهند که واقعاً به چه چیزی اهمیت می‌دهیم. همین خودشناسی می‌تواند مسیری از تعهد و هدفمندی را پیش پای ما بگذارد، و از آنجا که هر چالش فرصتی برای شکوفا شدن و نشان دادن توانایی‌هاست، نتیجه‌ی اصلی و حتمی پا گذاشتن در چنین مسیری رشد و رسیدن به تجارب مختلف است.

کتاب صوتی سلام بر ترس کاری از نشر صوتی شادن پژواک است. این کتاب را با صدای اعظم حبیبی و ترجمه‌ی علیرضا عبادی در اختیار دارید.

کتاب صوتی سلام بر ترس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به دلیل گرفتار شدن در بند ترس‌هایتان، اعتمادبه‌نفس لازم را برای دنبال کردن رویاهایتان ندارید، این اثر صوتی می‌تواند به شما کمک کند خود واقعیتان را پیدا کنید و به هدف‌هایتان برسید.

در بخشی از کتاب صوتی سلام بر ترس می‌شنویم

وقتی در کاری که انجام می‌دید بهترین نیستید، چطور با خودتون رفتار می‌کنید؟ این سوالیه که یکی از کارمندهای کوکا کولا بعد از یکی از سخنرانی‌هام ازم پرسید. من از قبل به سوالات معمولی عادت کردم، مثل: «از صد ترسی که با آن مواجه شدید کدام ترس سخت‌ترین آن‌ها بود؟» یا این سوال: «آیا تابه‌حال در هنگام مواجهه با ترس، صدمه دیده‌اید؟» ولی هیچ‌کس تابه‌حال از من در مورد ناقص بودن نپرسیده بود. بنابراین چند ثانیه طول کشید تا جواب دادم و احتمالاً این جوابی نبود که اون‌ها به دنبالش بودند. الان که به این موضوع فکر می‌کنم، می‌بینم که در هیچ کاری هدفم کامل بودن نبوده. در واقع من اصلاً یک کمال‌گرا نیستم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
62 دقیقه
فصل اول: سلام زندگی
32 دقیقه
فصل دوم: سلام شجاع بی‌باک
42 دقیقه
فصل سوم: سلام جامعه
57 دقیقه
فصل چهارم: تبدیل شدن به نسخه‌ی واقعی و اصیل خودتان
56 دقیقه
فصل پنجم: سلام بر بدخواهان و ایرادگیرها
60 دقیقه
فصل ششم: سلام بر خودم
34 دقیقه
فصل هفتم: سلام بر رشد
54 دقیقه
فصل هشتم: به هیچ‌وجه، قطعاً
50 دقیقه
فصل نهم: سلام موفق باشید
44 دقیقه
فصل دهم: سلام بر آینده
2 دقیقه
تقدیر و تشکر
8 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سلام بر ترس
نویسنده
مترجمعلیرضا عبادی
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۰۰۰ ۳۱,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سلام بر ترس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سلام بر ترس

برای دریافت کتاب صوتی سلام بر ترس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.