معرفی و دانلود کتاب صوتی این منم والت دیزنی

عکس جلد کتاب صوتی این منم والت دیزنی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این منم والت دیزنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این منم والت دیزنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی این منم والت دیزنی

کتاب صوتی این منم والت دیزنی، یکی از کتاب‌های مجموعه‌‌ی پرفروش نیویورک تایمز به نام «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» است که به قهرمانان دنیای جدید می‌پردازد. برد ملتزر در این کتاب به روایت داستان زندگی والت دیزنی، انیمیشن‌ساز و نابغه‌ی آمریکایی می‌پردازد تا به کودکان و حتی نوجوانان، نمایی واقعی از آفریننده‌ی اصلی کارتون‌های محبوب‌ دهه‌های گذشته نشان دهد و آن‌ها را با پیروزی‌ها و چالش‌های زندگی انسان‌های خاص آشنا کند.

درباره‌ی کتاب صوتی این منم والت دیزنی

کتاب صوتی این منم والت دیزنی (I Am Walt Disney) نوشته‌ی برد ملتزر (Brad Meltzer) به نکته‌های جالبی از زندگی والت دیزنی که حتماً او را با کارتون‌ها و انیمیشن‌های مطرح چند سال اخیر مثل «پری دریایی» و «هرکول» می‌شناسید. والت دیزنی یکی از رکوردداران اصلی جوایز اسکار است. او چه در دنیای سینما و انیمیشن و چه در دنیای تجارت و مالی، توانست به موفقیتی خیره‌کننده دست یابد.

پدر والت دیزنی به او می‌گفت: «مگه انیمیشن هم نون و آب می‌شه» ولی والت به عشق و علاقه‌ی خودش ادامه داد. یکی از نکات مهم کتاب صوتی این منم والت دیزنی این است که شما باید به کاری که علاقه دارید بپردازید نه کارهایی که فقط زندگی شما را تأمین می‌کنند. بارها شنیده‌اید که می‌گویند زندگی کارمندی عالی است؛ چون یک آب باریکی از این جوی رد می‌شود و شما می‌دانید که سر برج جیب‌تان خالی نیست؛ اما ای کاش زندگی آنقدر ساده بود!

معرفی و دانلود کتاب صوتی این منم والت دیزنی

والت زندگی را از صفر صفر شروع می‌کند. او یکی از افراد کارآفرینی است که از گاراژ شروع کرد. داستان این گاراژها در آمریکا جالب است. بسیاری از افراد کارها و شغل‌های خودشان را از گاراژ خانه‌ی پدرشان در آمریکا شروع می‌کنند. جایی بزرگ و مناسب که هیچ هزینه‌ای برای شروع کار ندارد. فکر می‌کنید دیگر چه کسانی از این گاراژها شروع کردند؟ به‌عنوان مثال می‌توان به خالقان شرکت اپل اشاره کرد.

والت دیزنی در کتاب صوتی این منم والت دیزنی می‌گوید که هنگام درس خواندن در مدرسه فقط نقاشی می‌کشیده و تمام کتاب‌هایش را خط‌خطی می‌کرده است. عاقبت بعد از مدرسه به سراغ یک شرکت تبلیغاتی می‌رود تا بتواند درآمد خوبی داشته باشد. والت می‌گوید که تازه انیمیشن مد شده بود و فقط یک کتاب برای آموزش انیمیشن موجود بود.

والت دیزنی خالق میکی موس در کتاب صوتی این منم والت دیزنی نوشته‌ی برد ملتزر می‌گوید اول تصمیم گرفتم داستان «آلیس در سرزمین عجایب» را تولید کنم اما متأسفانه شکست خورد و اعلام ورشکستگی کردم. او 21 سالش است و مجبور می‌شود در دفترش بخوابد و تنها هفته‌ای یک‌بار حمام برود. او بعد از این شکست به کالیفرنیا می‌رود و در آن‌جا می‌تواند به موفقیت برسد. جالب است که اولین قسمت میکی موس در این ایالت تولید شد اما فروش چندانی نداشت.

کتاب صوتی این منم والت دیزنی نوشته‌ی برد ملتزر و ترجمه‌ی سیده هستی حسینی است که ایوب آقاخانی گویندگی آن را انجام داده و انتشارات مهرسا هم منتشرش کرده است.

درباره‌‌ی مجموعه‌‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

مجموعه‌ی جذاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) دربردارندۀ زندگی‌نامه‌های افراد بزرگ و نوابغ مطرح دنیای جدید است که به شیوه‌ای صمیمی، دوستانه و بامزه به بیان زندگی افرادی چون والت دیزنی می‌پردازد. برد ملتزر در نگارش این مجموعه بر عادی‌ترین و نرمال‌ترین جنبه‌های زندگی این نوابغ تمرکز می‌کند و ویژگی‌های مهم زندگی آن‌ها را به کودکان نشان می‌دهد که بیانگر آن است که همه‌ی افراد موفق و ثروتمند، انسان‌هایی عادی بودند نه انسان‌هایی با استعدادهای نادر. ازاین‌رو برد ملتزر به خوانندگان کوچک و معمولی‌اش این امید را می‌دهد که هرکدام از آن‌ها می‌توانند روزی جهان را تغییر دهند.

جوایز و افتخارات کتاب این منم والت دیزنی

این کتاب، هجدهمین کتاب مصور از سری پرفروش‌ترین بیوگرافی‌های نیویورک تایمز درباره‌ی قهرمانان است که این‌بار داستان والت دیزنی را روایت می‌کند که رویاها را به واقعیت تبدیل کرد.

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

یک مجموعه‌ی تلویزیونی برای کودکان، به نام خاویر ریدلی و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) در سال 2019، از شبکه‌ی PBS Kids پخش شد. این سریال که 37 قسمتِ 22 دقیقه‌ای دارد، بر اساس مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند نوشته‌ی برد ملتزر ساخته شده است. گفتنی‌ست کارگردانی این مجموعه بر عهده‌ی کوری بوبیاک (Cory Bobiak) بوده است.

کتاب صوتی این منم والت دیزنی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب و مجموعه‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند بیشتر برای کودکان 7 تا 12 سال مناسب است؛ اما نوجوانان هم می‌توانند از مطالب مفید این کتاب‌ها استفاده کنند.

در بخشی از کتاب صوتی این منم والت دیزنی می‌شنویم

اون روزها سرزمین رویاها وجود نداشت، رویاها خودشان واقعی بودند با آدم‌ها واقعی...

چه زمانی بیخیال کودکی‌تان شدید؟ درست همان زمانی که از رویاپردازی دست برداشتید. این همان چیزی است که پیتر پن در آن سال‌ها به من آموخت: «به شادترین چیزها فکر کن. اون‌وقت فکر می‌کنی که بال داری.»

علامت والت دیزنی را دیده‌اید؟ این علامت درست از روی امضای والت ساخته شده است. او بعدها سرزمین‌های رویایی و جدیدی را افتتاح کرد که به یاد او پارک‌های والت دیزنی نامیده شد...

همه‌ی ما می‌توانیم کمی رویا در زندگی داشته باشیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
این منم والت دیزنی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی این منم والت دیزنی
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
راویایوب آقاخانی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی این منم والت دیزنی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی این منم والت دیزنی

برای دریافت کتاب صوتی این منم والت دیزنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.