معرفی و دانلود کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو

عکس جلد کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو
قیمت:
۲۸۵۰۰ ۱۹,۹۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو

کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو اثر ماریا ایزابل سانچز وگارا به یکی از مهم‌ترین زنان نقاش قرن بیستم می‌پردازد که مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفته، به ‌طوری که یکی از کتاب‌های پرفروش و منتخب آمازون شده است. فریدا کالو در نقاشی‌های سیاسی‌اش به چهره‌ی زنانه‌ی خود توجه کرد. این نقاشی‌های گران‌قیمت تاریخی باعث الهام زنان بسیاری در سراسر جهان شد.

درباره‌ی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو

فریدا کالو (Frida Kahlo) در مکیزیک به دنیا آمد و در دوران مدرسه سخت بیمار شد. پای او به‌طور عجیبی کوچک و نسبت به دیگران متفاوت شد. او در همین دوران با یک ماشین تصادف کرد و خانه‌نشین شد. فریدا برای اینکه وقت خود را بگذراند شروع به نقاشی از خودش کرد. ابتدا از پاهایش نقاشی کرد ولی بعد به سراغ چهره‌ی خودش رفت.

فریدا کالو با نقاش مشهور دیه‌گو ریورا آشنا شد که منجر به ازدواج آن‌ها شد. این زوج بیشتر از دو دهه با یکدیگر زندگی کردند. دیه‌گو که خودش نقاشی کارکشته بود تبدیل به مشوق اصلی فریدا شد که این امر باعث شد آثار آن‌ها به سرعت جهانی شود. ماریا ایزابل سانچز وگارا (Maria Isabel Sanchez Vegara) در کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو می‌گوید نقاشی‌های این زن مکزیکی در نیویورک، پایتخت هنر مدرن جهان به نمایش درآمد و غوغایی برپا کرد.

پس از این نمایشگاه‌های هنری، دیه‌گو ریورا و فریدا کالو تبدیل به مشهورترین زوج هنری تاریخ مکزیک شدند. از طرف دیگر، تبدیل به ثروتمندترین هنرمندان مکیزیکی هم شدند. نکته‌ی مهم این است که فریدا در طول حیات خود سختی‌های زیادی دید اما توانست با بزرگ‌ترین نقاش مکزیک ازدواج کند و از گران‌ترین هنرمندان لاتین‌زبان شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو

ماریا ایزابل سانچز وگارا در کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو اعتقاد دارد که کالو یکی از الهام‌بخش‌ترین زنان تاریخ برای دیگران است؛ زیرا با وجود بیماری و فقر از فرش به عرش برین رسید و توانست ثروتی افسانه‌ای رقم بزند. ریورا در سال 1929 با فریدا ازدواج کرد و به مدت 25 سال با یکدیگر بودند و رابطه‌ای پرتنش داشتند.

گویندگی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو را فرزانه فائزی انجام داده که از سوی انتشارات جیحون منتشر شده است. لازم به ذکر است که نسخه‌ی مکتوب این اثر توسط انتشارات سپاس روانه‌ی بازار کتاب شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ

آشنایی با افراد مشهور -خاصه زنان بسیار موفق- یکی از شیوه‌های آموزش و یادگیری برای رسیدن به موفقیت در زندگی فردی است. این امر،‌ برای کودکان نیز اهمیت زیادی دارد و می‌تواند آن‌ها را برای بهترین اتفاقات در زندگی‌ آینده‌شان آماده کند. مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ (Little People Big Dreams) با انتشار کتاب‌های کم‌حجم و بسیار ساده در مورد زنان بزرگ جهان تلاش کرده که کودکان را با شیوه‌ی زندگی، کنش‌ها و فعالیت‌های کلیدی این زنان الهام‌بخش آشنا کند. در این مجموعه، کتاب‌های زیادی به چاپ رسیده است مثل «فریدا کالوا»، «کوکو شنل» و « آملیا ارهارت».

جوایز و افتخارات کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو

  • کتاب پرفروش بین‌المللی
  • حضور در لیست کتاب‌های ALA's Amelia Bloomer

نکوداشت‌های کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو

  • مجموعه کتاب‌هایی بسیار احساسی و تأثیرگذار. (Entertainment Weekly)
  • باید بگوییم ما عاشق مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ هستیم. (MotherMag)
  • این کتاب تمام «آدم‌های کوچک» با «رویاهای بزرگ» را تشویق می‌کند. (Kirkus)

کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به کودکان 3 تا 8 ساله پیشنهاد می‌کنیم. البته اگر دوست داشته باشید به راحتی خود شما هم می‌توانید در کنار فرزندتان به این کتاب صوتی گوش کنید.

در بخشی از کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو می‌شنویم

هیچ چیز نمی‌توانست مانع نقاشی کردن او شود، نه بیماری نه درد و نه حتی دلشکستگی. فریدا کالو به دنیا یاد داد که باید با اتفاقات بد خداحافظی کرد و گفت: زندگی کن.

فریدا کالو از 1907 تا 1954 زندگی کرد. او در شهر کوچکی خارج از مکزیکو سیتی به دنیا آمد و در کودکی به فلج اطفال مبتلا شد. وقتی بزرگ‌تر شد در فعالیت‌های پسرانه شرکت می‌کرد مثل دوچرخه‌سواری. او هنگام عکس گرفتن هم لباس مردانه می‌پوشید و موهایش را پسرانه شانه می‌کرد.

نقاشی‌های فریدا کالو در سطح جهان، به قیمت میلیون‌ها دلار خریدار شد. او برای بسیاری از زنان امروز الهام‌بخش است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
5 دقیقه
فریدا کالو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۲۸۵۰۰ ۱۹,۹۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو

برای دریافت کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: فریدا کالو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.