معرفی و دانلود کتاب صوتی می در میان ستارگان

عکس جلد کتاب صوتی می در میان ستارگان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می در میان ستارگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می در میان ستارگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی می در میان ستارگان

می آرزوی دور و درازی در سر دارد، آرزویی به دوری ستارگان. او دلش می‌خواهد فضانورد شود اما همه به این حرف او می‌خندند. کتاب صوتی می در میان ستارگان با الهام از زندگی واقعی می جیمسون، اولین زن سیاه‌پوست فضانورد نوشته شده است. رودا احمد قرار است تا در این داستان پرفروش آمازون به ما بیاموزد که اگر چیزی را واقعاً بخواهیم می‌توانیم به آن برسیم، حتی اگر آن چیز جایی میان ستاره‌ها باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی می در میان ستارگان

همه به می می‌گویند که او زیادی رویاپرداز است. یک روز خانوم معلم از همه‌ی بچه‌های کلاس می‌پرسد که دوست دارند در آینده چه‌کاره شوند یکی می‌گوید معلم، دیگری می‌گوید پرستار اما می از جایش بلند می‌شود و می‌گوید که می‌خواهد فضانورد شود! اما ما تابه‌حال هیچ زن فضانورد سیاه‌پوستی نداشته‌ایم! همه‌ی هم‌کلاسی‌هایش به آرزوی می می‌خندند. داستان صوتی می در میان ستارگان (Mae Among the Stars) نوشته‌ی رودا احمد (Roda Ahmed) ماجرای دختربچه‌ی باهوش و رویاپردازی است که دلش می‌خواهد فضانورد شود اما در زمانه‌ای زندگی می‌کند که داشتن چنین آرزویی غیرقابل‌تصور است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی می در میان ستارگان

می به خانه می‌رود و این ماجرا را برای پدر و مادر مهربانش تعریف می‌کند. پدر و مادر می به او می‌گویند که اصلاً نگران نباشد. او می‌تواند به تمام خواسته‌هایش برسد، تنها اگر سخت تلاش کند و اشتیاقش را همیشه نگه دارد. قصه‌ی صوتی می در میان ستارگان از روی داستان زندگی می جیمسون ساخته شده است. او از کودکی این آرزو را داشته است که فضانورد شود اما موانع زیادی بر سر راهش وجود داشته است. اما در نهایت جیمسون با پشت‌کار، رویاپردازی و اشتیاق همیشگی موفق می‌شود تا به اولین زن سیاه‌پوست فضانورد تبدیل شود.

داستان دل‌نشین می در میان ستارگان از پرفروش‌ترین کتاب‌های وب‌سایت آمازون بوده است. وظیفه‌ی تولید این کتاب برعهده‌ی انتشارات مهرسا بوده است. ترجمه‌ی این کتاب توسط مهتاب مهرآرا انجام شده است و شما می‌توانید این داستان صوتی جذاب را با صدای گرم و مهربان مرضیه ابراهیمی بشنوید.

نکوداشت‌های کتاب می در میان ستارگان

  • این کتاب گزارشی شگفت‌انگیز و الهام‌بخش از دوران کودکی می جیمسون است که اهمیت انگیزه دادن و حمایت کردن از رویاهای کودکان را به ما نشان می‌دهد. (Kirkus Reviews)
  • احمد و برینگتون گویی با تولید این کتاب تصویری جذاب، تقدیرنامه‌ای بسیار محبت‌انگیز برای جیمسون تدارک دیده‌اند. اشتیاق مادام‌العمر جیمسون برای علوم فضایی، به خوانندگان انگیزه می‌دهد تا به علایق خود و مسیر پیش روی‌شان اعتماد کنند. (اسکول لایبری ژورنال)
  • تصویرنگاری‌های زیبا و سرزنده‌ی برینگتون با فضای رویایی داستان، به‌ویژه با صحنه‌های پرستاره‌ی شب او هم‌خوانی بسیاری دارد.
  • برای کسانی که به‌تازگی قصد دارند تا درباره‌ی فضانوردی چیزهایی یاد بگیرند، انتخاب مناسبی خواهد بود. (بوک‌لیست)

کتاب صوتی می در میان ستارگان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای هر کودکی است که آرزوهای بلندی در سر دارد اما بقیه به او می‌گویند که آرزویش ناممکن است. کودکان 3 تا 8 ساله می‌توانند با شنیدن این داستان صوتی بیاموزند که پشت‌کار و امید تنها رمز موفقیت آنان است.

در بخشی از کتاب صوتی می در میان ستارگان می‌شنویم

می از مامان خواست که اون رو به کتاب‌خونه ببره. اون دنبال کتاب‌هایی درباره‌ی فضا و فضانوردها می‌گشت. بعد از شام می یه عالمه نقاشی از فضا کشید و با پرده‌ی نارنجی و جعبه‌های مقوایی کهنه واسه‌ی خودش لباس فضانوردی درست کرد. بعد از بابا پرسید: «خب... چطور می‌تونم فضانورد بشم؟ آاااه... انگار غیرممکنه.» بابا گفت: «ببین باباجون، تو راهت رو پیدا می‌کنی، اگه می‌تونی رویاشو توی ذهنت داشته باشی، اگه باور کنی که میشه، اگه خیلییی تلاش کنی بی برو برگرد می‌تونی و میشه. هر چیزی شدنیه.» می گفت: «آااااه... اما فضا خیلی خیلی دوره.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
می در میان ستارگان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی می در میان ستارگان
نویسنده
مترجممهتاب مهرآرا
راویمرضیه ابراهیمی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی می در میان ستارگان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی می در میان ستارگان

برای دریافت کتاب صوتی می در میان ستارگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.