معرفی و دانلود کتاب صوتی اصول من در برنامه ریزی کار و زندگی

عکس جلد کتاب صوتی اصول من در برنامه ریزی کار و زندگی
قیمت:
۹۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصول من در برنامه ریزی کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصول من در برنامه ریزی کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اصول من در برنامه ریزی کار و زندگی

کتاب صوتی اصول من در برنامه ریزی کار و زندگی نوشته‌ی ریموند دالیو که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز است،‌ اصول برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف به روش موثر را توضیح می‌دهد که هم در زندگی شخصی و هم در زندگی کاری،‌ می‌تواند بسیار مفید و راهگشا باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی اصول من در برنامه‌ریزی کار و زندگی

همه‌ی ما می‌دانیم که برای اطمینان از اینکه کارها درست و به موقع و به شکلی بی‌نقص انجام می‌شوند، نیاز به برنامه‌ریزی داریم و در این برنامه‌ریزی باید تمام جوانب و احتمالات را در نظر بگیریم. همین در نظر گرفتن جوانب، محاسبه‌ی زمان‌بندی درست و الویت‌بندی کارها، اغلب کاری پیچیده و تخصصی است که بسیاری ترجیح می‌دهند آن را به متخصصان و مشاوران بسپرند. اما اگر بخواهید که خودتان این مهارت را یاد بگیرید و در کارهای روزمره نیز به کار بگیرید، نیاز دارید تا این مهارت را از افراد کارکشته بیاموزید. یکی از این افراد معتبر که به انتخاب مجله‌ی تایمز، در میان صد نفر تأثیرگذار در دنیا معرفی شده،‌ لقب «استیو جابز دنیای سرمایه‌گذاری» را از آن خود کرده، و از سوی مجله‌ی CIO «پادشاه و فیلسوف دنیای امور مالی» نامیده شده، ریموند دالیو (Ray Dalio) است که در کتاب صوتی اصول من در برنامه‌ریزی کار و زندگی (Principles: Life and Work) اصول منحصربه‌فرد خود برای برنامه‌ریزی برای هر هدفی از صفر را آموزش داده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اصول من در برنامه ریزی کار و زندگی

ریموند دالیو را در آمریکا به عنوان یکی از موفق‌ترین کارآفرین‌ها و سرمایه‌گذاران دنیا می‌شناسند. او در حدود پنجاه سال پیش، شرکت سرمایه‌گذاری‌اش به نام «بریج واتر» را تأسیس کرد و برای دفترش نیز از آپارتمان دو خوابه‌اش استفاده کرد. چهل سال بعد، مجله‌ی فورچون گزارش داد که شرکت ریموند دالیو،‌ بیش از هر شرکت سرمایه‌گذاری دیگری در تاریخ آمریکا برای مشتریانش درآمد کسب کرده و به همین ترتیب لقب پنجمین شرکت خصوصی مهم در ایالات متحده نصیب این شرکت شد.

ریموند دالیو خود را یک آدم متوسط از محله‌ای متوسط می‌دانست که بعد از چهل سال آزمون و خطا توانسته بود شرکتی با موفقیت مثال‌زدنی را پایه‌گذاری کند. او حاصل تحقیقات و چارچوب‌بندی‌هایش در این چهل سال را در کتاب صوتی اصول من در برنامه‌ریزی کار و زندگی توضیح داده و نوشته که فرهنگ سازمانی بی‌نظیر بریج واتر بر چه اساسی شکل گرفته است. او این فرهنگ سازمانی را با عبارت «شایسته‌سالاری‌ای که می‌کوشد از طریق شفافیت رادیکال به کار پرمعنا و روابط پرمعنا دست یابد» توصیف می‌کند.

در باور ریموند دالیو، اهداف شخصی در زندگی، مدیریت، اقتصاد و سرمایه‌گذاری همگی می‌توانند به شکل قوانینی نظام‌مند دیده شوند و مانند یک سیستم مهندسی‌شده درک شوند. صدها درسی که در کتاب صوتی اصول من در برنامه‌ریزی کار و زندگی ارائه شده،‌ همگی بر «شفافیت رادیکال مساوی با موفقیت رادیکال» تأکید دارند و برای موقعیت‌هایی چون تصمیم‌گیری، رویکردِ مواجهه با چالش‌ها، ایجاد تیم‌های قدرتمند و... راهکار ارائه می‌کنند.

نویسنده در جهت تقویت شایسته‌سالاری در فضای کسب‌وکار در جهت نیل به اهداف و ایده‌ها نیز پیشنهادهایی را مطرح می‌کند که در نوع خود جالب توجه‌اند. مثلاً مدیران می‌توانند برای کارمندانشان یادداشت‌هایی در رابطه با نقاط ضعف و قوت به صورت شخصی‌سازی شده قرار دهند و یا در فرایند تصمیم‌گیری به فرایندهای رایانه‌ای اختیار بیشتری بدهند تا از دخیل شدن سلیقه در فضای کار پرهیز کنند.

گرچه این کتاب بیشتر مدیران و کارمندان را مورد خطاب قرار داده است،‌ اما رویکردهایی که در این اثر ارائه شده به نحوی است که هر کس با هر هدفی که داشته باشد می‌تواند از این رویکردها استفاده کرده و یک برنامه‌ریزی منسجم و کاربردی ارائه دهد. بنابراین فرقی نمی‌کند که هدفتان چیست؛ کتاب صوتی اصول من در برنامه‌ریزی کار و زندگی به شما کمک می‌کند تا پله به پله، کارهایی را که باید انجام شوند را شناسایی و عملی کنید.

کتاب صوتی اصول من در برنامه‌ریزی کار و زندگی کاری از نشر صوتی راوشید است. عباس احمدی و بهزاد مصحفی، به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این اثر هستند.

جوایز و افتخارات کتاب اصول من در برنامه‌ریزی کار و زندگی

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • کتاب منتخب سردبیر آمازون
  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب آکسیوم در دسته‌ی کتاب‌های کسب‌وکار در سال 2018

نکوداشت‌های کتاب اصول من در برنامه‌ریزی کار و زندگی

  • آقای دالیو مدت‌هاست که سوژه‌ی مناسبی برای توجه است. فهرست کتاب از اهمیت بیشتری نسبت به اصول برنامه‌ریزی برخوردار است: بخشی از کتاب مربوط به خاطرات است، بخشی راهنمای چگونگی برنامه‌ریزی. این یک داستان عمیقاً شخصی است، از اینکه آقای دالیو چگونه شرکت خود را در سال 1975 راه‌اندازی کرد، به اضافه‌ی داستان درگیری‌ها و نزاع‌های داخلی در شرکت. (نشریه‌ی نیویورک تایمز)
  • اگر در سال 2017 یک کتاب مهم برای مشاغل یا بیزینس وجود داشت، آن کتاب، کتاب اصول من در برنامه‌ریزی کار و زندگی بود. (شیکاگو تریبون)
  • ریموند دالیو راهنمایی‌ها و بینش‌های ارزشمندی را به من ارائه کرده است که اکنون در کتاب اصول من در برنامه‌ریزی کار و زندگی در دسترس شماست. (بیل گیتس)
  • من این کتاب را واقعاً دوست داشتم. به زیبایی نوشته شده و پر از حکمت و بینش است. (آریانا هافینگتون)
  • من این کتاب را واقعاً خارق‌العاده یافتم. هر صفحه پر از اصولی متمایز است. (تونی رابینز)
  • هوش و ذکاوت تجاری ریموند دالیو افسانه‌ای است، اما زندگی بر اساس مجموعه‌ای از اصول بود که به او اجازه داد به اوج برسد. هر کسی که هدف و رویا دارد می‌تواند از رویکرد ریموند بیاموزد. (مایکل بلومبرگ)
  • این مهم و آموزنده است که آنچه را در زندگی آموخته‌اید با دیگران به اشتراک بگذارید، و ریموند این کار را به شیوه‌ای جالب و تأمل‌برانگیز در این کتاب انجام می‌دهد. (جیمی دیمون)
  • من به طور شگفت‌انگیزی تحت تأثیر آن قرار گرفتم و آن را به طور قابل توجهی جذاب یافتم. این باعث شد در مورد زندگی و نحوه‌ی برخورد همه‌ی ما با یکدیگر به روش‌های بسیار عمیق فکر کنم. (اندرو راس سورکین)

کتاب اصول من در برنامه‌ریزی کار و زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به یادگیری اصول و قواعد برنامه‌ریزی کاربردی برای اهدافتان علاقه دارید و یا می‌خواهید داستان به موفقیت رسیدن یک کسب‌وکار از صفر را بشنوید، این کتاب مخصوص شماست.

در بخشی از کتاب صوتی اصول من در برنامه ریزی کار و زندگی می‌شنویم

انسان با قابلیت تصمیم‌گیری درست به دنیا نمی‌آید، بلکه آن را می‌آموزد. البته درست است که آدم‌ها با توانایی‌های ذاتی مختلفی متولد می‌شوند، اما قضاوت درمورد بهترین گزینه اساساً آموختنی است. همه‌ی ما دوران کودکی را در کنار دیگران، به طور معمول والدین، آغاز می‌کنیم که راهنمایمان هستند. وقتی بالغ‌تر می‌شویم به تدریج برای خودمان تصمیم می‌گیریم. خودمان انتخاب می‌کنیم باید دنبال چه اهدافی باشیم و همین بر جهت حرکت در کار و زندگی تأثیر می‌گذارد. برای مثال اگر بخواهید دکتر شوید، به دانشگاه علوم پزشکی می‌روید؛ اگر بخواهید تشکیل خانواده بدهید، دنبال شریک می‌گردید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
پیشگفتار و مقدمه
69 دقیقه
بطن اصول ـ قسمت اول
60 دقیقه
بطن اصول ـ قسمت دوم
48 دقیقه
بطن اصول ـ قسمت سوم
66 دقیقه
بطن اصول ـ قسمت چهارم
51 دقیقه
بنیادی‌ترین اصول من در زندگی ـ قسمت اول
48 دقیقه
بنیادی‌ترین اصول من در زندگی ـ قسمت دوم
38 دقیقه
بنیادی‌ترین اصول من در زندگی ـ قسمت سوم
52 دقیقه
اصول من در مدیریت
72 دقیقه
گفتگو با آنتونی رابینز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اصول من در برنامه ریزی کار و زندگی
نویسنده
مترجمعباس احمدی
راویبهزاد مصحفی
ناشر صوتیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مهارت‌های رهبری
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اصول من در برنامه ریزی کار و زندگی

برای دریافت کتاب صوتی اصول من در برنامه ریزی کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.