معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی آموزش سرمایه گذاری به شیوه شزوما

عکس جلد کتاب صوتی آموزش سرمایه گذاری به شیوه شزوما
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش سرمایه گذاری به شیوه شزوما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش سرمایه گذاری به شیوه شزوما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آموزش سرمایه گذاری به شیوه شزوما

محمدرضا شایگان اصل در کتاب صوتی آموزش سرمایه گذاری به شیوه شزوما، نکات مهمی را در رابطه با انواع راه‌های سرمایه‌گذاری و علی‌الخصوص سرمایه‌گذاری در بازار املاک به مخاطبان آموزش می‌دهد. با شنیدن این کتاب می‌توانید راز و رمز سرمایه‌گذاری کم‌ریسک را یاد بگیرید.

درباره‌ی کتاب صوتی آموزش سرمایه‌گذاری به شیوه‌ی شزوما

زندگی کردن با اقتصاد معیوب دنیای امروز کار آسانی نیست. در شرایطی که مردم برای فراهم کردن نیازهای ابتدایی زندگی خود، تمام‌وقت کار می‌کنند و باز هم به مشکل می‌خورند، تکیه کردن تنها به یک منبع درآمد چیزی جز استرس و تشویش مداوم نیست. از آنجا که اغلب مردم، زمان و توانایی کار کردن در شغل دوم را ندارند، هوشمندانه‌ترین راه برای ایجاد یک منبع درآمد دوم سرمایه‌گذاری است. ما باید کاری کنیم که پولمان، برایمان کار کند و خود پول بیشتری تولید کند.

چیزی که باعث تردید مردم نسبت به سرمایه‌گذاری می‌شود، ریسک‌های موجود در آن و عدم آگاهی است. راه‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد؛ سرمایه‌گذاری در بورس و بازار سهام، خرید طلا، خرید ملک و... هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. مسئله این است که اگر در برخورد با حوزه‌ی سرمایه‌گذاری و نحوه‌ی انجام این کار، بدون دانش و اطلاعات لازم وارد عمل شوید، ممکن است تمام سرمایه‌ی زندگی خود را از دست بدهید و متضرر شوید. برای همین اطلاع از جزئیات این کار از اهمیت حیاتی برخوردار است که محمدرضا شایگان اصل، در کتاب صوتی آموزش سرمایه‌گذاری به شیوه‌ی شزوما آن را آموزش داده است.

کتاب صوتی آموزش سرمایه‌گذاری به شیوه‌ی شزوما موضوعات گسترده‌ای را پوشش داده است. انواع سرمایه‌گذاری و ریسک‌های آن‌ها، دغدغه‌های اصلی سرمایه‌گذاران، تورم، علل نیاز به سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری در بازار طلا، سرمایه‌گذاری در بازار املاک، انواع حق امتیاز و مالکیت، امنیت بین‌المللی، نکات حقوقی خرید زمین، کسب درآمد از راه خرید و فروش ملک، معیارهای خرید ملک و بسیاری موارد مشابه دیگر، از موضوعاتی هستند که محمدرضا شایگان اصل در کتاب صوتی آموزش سرمایه‌گذاری به شیوه‌ی شزوما به آن‌ها پرداخته است. نویسنده همچنین برای تفهیم بهتر موضوعات، فرمول‌های اختصاصی خودش را ساخته که باعث می‌شوند جزئیات کتاب بهتر در ذهن مخاطب باقی بماند.

کتاب صوتی آموزش سرمایه‌گذاری به شیوه‌ی شزوما کاری از نشر کلید آموزش است. این کتاب را با صدای محمدرضا توکلی می‌شنوید.

کتاب صوتی آموزش سرمایه‌گذاری به شیوه‌ی شزوما برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به عرصه‌ی سرمایه‌گذاری وارد شوید و برای این کار اطلاعات کافی ندارید، شنیدن کتاب صوتی آموزش سرمایه‌گذاری به شیوه شزوما می‌تواند برایتان مفید باشد.

در بخشی از کتاب صوتی آموزش سرمایه گذاری به شیوه شزوما می‌شنویم

ناشناخته بودن بازار: اگر در بازاری تخصص ندارید، بهترین راه مشورت با افراد خبره است، یا وقت بگذارید و خودتان متخصص شوید. فکر کنید؛ وقت برای متخصص شدن، صرفه‌ی اقتصادی دارد؟ برای معاملات ملک باید وقت بگذارید تا زیروبم آن را بشناسید، یا یک مربی که خودش انجام داده باشد، یک پیشکسوت پیدا کنید.

به کسی اعتماد ندارند: حق دارند، چون زیاد شنیده‌اند که سر کسی کلاه رفته است، ولی در تمام بازارها کلاه‌برداری هست. اما چون مبالغ املاک سنگین است، بیشتر به چشم می‌آید.

نگرانی هدر دادن سرمایه؛ ترس از لحظه‌ی دردناک و تلخ ضرر که همه در وجود خود دارند. برخی یافتن امنیت، ولی سرمایه‌گذار برتر آزادی را انتخاب می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول: انواع سرمایه‌گذاری و پشت پرده‌ی آن
4 دقیقه
فصل دوم: طلای قاتل
3 دقیقه
فصل سوم: اشتباه اغلب سرمایه‌گذاران؛ نوسان‌گیری
4 دقیقه
فصل چهارم: بیش از صد مزیت املاک
3 دقیقه
فصل پنجم: موانع سرمایه‌گذاری
4 دقیقه
فصل ششم: انواع سرمایه‌گذاری بر حسب خطر یا ریسک سرمایه
6 دقیقه
فصل هفتم: سرمایه‌گذار برتر؛ سطح تعالی سرمایه‌گذاران
10 دقیقه
فصل هشتم: آموزش خرید ملک
7 دقیقه
فصل نهم: تغییر کاربری زمین
12 دقیقه
فصل دهم: هفت اصل کلیدی سرمایه‌گذاری روی زمین
14 دقیقه
فصل یازدهم: آشفته‌بازار
29 دقیقه
فصل دوازدهم: راز بزرگ سرمایه‌گذار برتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آموزش سرمایه گذاری به شیوه شزوما
نویسنده
راویمحمدرضا توکلی
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آموزش سرمایه گذاری به شیوه شزوما

برای دریافت کتاب صوتی آموزش سرمایه گذاری به شیوه شزوما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.