معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی دپارتمان سازی املاک به شیوه شزوما

عکس جلد کتاب صوتی دپارتمان سازی املاک به شیوه شزوما
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دپارتمان سازی املاک به شیوه شزوما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دپارتمان سازی املاک به شیوه شزوما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دپارتمان سازی املاک به شیوه شزوما

کتاب صوتی دپارتمان سازی املاک به شیوه شزوما نوشته‌ی محمدرضا شایگان اصل، راهنمایی برای فعالان در صنعت مشاوره و فروش املاک است تا از طریق برندسازی و دپارتمان‌سازی، کسب‌وکار خود را گسترش دهند و به موفقیت بیشتری در این زمینه دست پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی دپارتمان‌سازی املاک به شیوه‌ی شزوما

برندسازی یکی از مهم‌ترین اصول کسب‌وکار است که می‌تواند هر بیزینسی را، چند پله در مسیر موفقیت جلو بیندازد. برخی تصور می‌کنند که برندسازی، به انتخاب نام و لوگو برای یک کسب‌وکار محدود می‌شود، اما این‌طور نیست. برندسازی شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف است که یک شخص، شرکت یا محصول را در ذهن مخاطبان ماندگار می‌کند، می‌شناساند و باعث می‌شود تا درست مانند یک انسان‌، آن را با ویژگی خاصی بشناسند. برندسازی اگر درست و به‌صورت حرفه‌ای انجام شود، کمک بزرگی به بالا رفتن میزان اعتبار و فروش کسب‌وکار می‌کند.

محمدرضا شایگان اصل که یکی از مدرسان حوزه‌ی خرید و فرش املاک و سرمایه‌گذاری است، در کتاب صوتی دپارتمان‌سازی املاک به شیوه‌ی شزوما مهارت‌های مختلفی را به اعضای این صنف یاد می‌دهد که بتوانند در کار خود پیشرفت داشته باشند. یکی از این مهارت‌ها همین مسئله‌ی برندسازی است؛ از آنجا که مردم در معاملات ملکی، بخش عظیمی از سرمایه‌ی زندگیشان را مورد معامله قرار می‌دهند، اعتمادسازی برای درست و قانونی اجرا شدن تمام روال‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. مردم هرگز کارهای مربوط به معاملات ملکی خود را به کسانی که از نظرشان آشنا و معتبر نباشند نمی‌سپارند و همین موضوع، اهمیت برندسازی را نشان می‌دهد.

برندسازی تنها مهارتی نیست که مدیران املاک باید بر آن تسلط داشته باشند؛ مدیریت زمان و کارکنان، ایجاد شرایط دپارتمان‌سازی و مدیریت از راه دور، اجتناب از روش‌های قدیمی و سنتی و دوری از اشتباهات متداول و... همگی مهارت‌هایی هستند که محمدرضا شایگان اصل در کتاب صوتی دپارتمان‌سازی املاک به شیوه‌ی شزوما توضیح داده است.

کتاب صوتی دپارتمان‌سازی املاک به شیوه‌ی شزوما کاری از نشر کلید آموزش است. این کتاب را با صدای محمدرضا توکلی می‌شنوید.

کتاب صوتی دپارتمان‌سازی املاک به شیوه‌ی شزوما برای چه کسانی مناسب است؟

گوش سپردن به این کتاب را به مشاوران املاک و مدیران بنگاه‌های ملکی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی دپارتمان سازی املاک به شیوه شزوما می‌شنویم

اصولاً مدیران املاک دپارتمان‌ساز با فرمول تاروپود موفق به جذب سریع پول می‌شوند. دپارتمان‌سازی، راهکار جذب سریع پول است که با عبور از مراحل مختلف این فرمول به آن می‌رسیم. دپارتمان‌سازی در اصل به این موضوع اشاره دارد که چگونه می‌توانیم یک دفتر مشاوره‌ی املاک را به بهترین و پرسودترین آژانس املاک تبدیل کنیم. افرادی که با تمامی مراحل فرمول تاروپود آشنا هستند، می‌دانند که مهم‌ترین و آخرین مرحله در این فرمول، دپارتمان‌سازی است. اما منظور از این اصطلاح چیست و چگونه می‌تواند به موفقیت کسب‌وکار املاک کمک کند؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
فصل اول: پاسخ معمای مدیریت زمان
21 دقیقه
فصل دوم: فرمول تار پود مسیر موفقیت آژانس‌های املاک
23 دقیقه
فصل سوم: کسب سود بالا با فرمول پود
14 دقیقه
فصل چهارم: پیش به سوی دپارتمان‌سازی
30 دقیقه
فصل پنجم: راهکار جذب سریع پول
22 دقیقه
فصل ششم: آغاز دپارتمان‌سازی
23 دقیقه
فصل هفتم: اهمیت برندسازی
29 دقیقه
فصل هشتم: استراتژی قدرتمند برند شخصی
21 دقیقه
فصل نهم: راهکارهای برندسازی آژانس‌های املاک
19 دقیقه
فصل دهم: سیستم جامپ
9 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دپارتمان سازی املاک به شیوه شزوما
نویسنده
راویمحمدرضا توکلی
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دپارتمان سازی املاک به شیوه شزوما

برای دریافت کتاب صوتی دپارتمان سازی املاک به شیوه شزوما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.