معرفی و دانلود کتاب سازمان قوری‌های متحد: من

عکس جلد کتاب سازمان قوری‌های متحد: من
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۷,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سازمان قوری‌های متحد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سازمان قوری‌های متحد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سازمان قوری‌های متحد: من

حسین شیخ‌الاسلامی در کتاب سازمان قوری‌های متحد در تلاش است تا به بنیادی‌ترین پرسش‌های ذهن انسان و به‌ویژه نوجوانان پاسخ دهد. در این کتاب نویسنده با لحن و روایتی طنزگونه به برخی از مسائل و سوالات فلسفی و اخلاقی می‌پردازد و برای پاسخ به این سوالات از پاسخ‌های فیلسوفان مکتب‌های متفاوت استفاده می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب سازمان قوری‌های متحد

شکل تفکر در دوره‌ی نوجوانی نسبت به دوره‌های دیگر متفاوت است. فردی که از دوره‌ی کودکی و نوع نگاه خالص و پذیرای آن گذشته و به سمت دوره‌ی بزرگسالی هدایت می‌شود تا واقعیت‌ها و حقیقیت‌های جهان هستی را با نگاهی تحلیلی‌تر ببیند، با پرسش‌های جدیدتر و عمیق‌تری مواجه خواهد شد. بنابراین پاسخگویی صحیح و اصولی به سوالات بنیادی و بی‌شمار نوجوانان می‌تواند سرعت رشد ذهنی و عقلی آن‌ها را افزایش داده و آنان را به بزرگسالانی با اندیشه‌ی روشن تبدیل کند.

در کتاب سازمان قوری‌های متحد این سوالات بحث‌برانگیز همراه با مفاهیمی مانند اخلاق، هویت و شناخت آن و همچنین معنای زندگی به شکل متفاوتی روایت می‌شود. در واقع نویسنده زبان طنز را برای پاسخ‌ به این سوال‌ها انتخاب کرده تا نوجوانان با لذت و تمایل بیشتری آن را بخوانند.

سقراط فیلسوف بزرگ یونانی در بخشی از سخنان خود به واژه‌ی من و اهمیت آن اشاره می‌کند. او برتری را از این واژه می‌گیرد و به مخاطب خود نشان می‌دهد، هر انسانی باید در ذهن خود به این نتیجه برسد که نمی‌داند و به این ندانستن آگاه باشد!

نویسنده، در کتاب سازمان قوری‌های متحد با زبانی ساده، روان و سلیس به همین موضوع اشاره می‌کند و مفهوم بنیادی تمام پاسخ‌ها، به این جمله‌ی سقراط «می‌دانم که نمی‌دانم» ارجاعی دارد.

استفاده از زبان طنز برای بیان داستان‌ها و مثال‌های دلنشین و جذاب، نقطه‌ی قوت دیگر این کتاب است که خواندن آن را برای نوجوانان آسان‌تر و لذبت‌بخش‌تر می‌کند. حسین شیخ‌الاسلامی در تلاش است تا مسائلی را که فهم و دریافت آن‌ها در طول سالیان دراز برای این گروه سنی در حوزه‌ی فلسفه دشوار بوده است، با روایتی صمیمانه و قابل فهم توضیح دهد.

شکل روایت طنزگونه و صمیمی در تمام مثال‌های داستانی باعث می‌شود که نوجوانان علاقه‌مند به مسائل فلسفی از خواندن این کتاب لذت ببرند. نشر افق عهده‌دار چاپ و انتشار این کتاب بوده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی پرسش‌های نخستین، پاسخ‌های بی‌پایان

این مجموعه در قالب 8 جلد مجزا منتشر شده است که در تمامی این 8 جلد کتاب، نویسنده به یکی از مفاهیم فلسفی با لحن و روایتی طنزگونه و با استفاده از مثال‌ها و داستان‌های سرگرم‌کننده تلاش می‌کند مفاهیم فلسفی را با زبانی ساده برای نوجوانان روایت کند.

کتاب سازمان قوری‌های متحد برای چه‌کسانی مناسب است؟

این کتاب با رویکردی آموزشی در زمینه فلسفه برای گروه سنی نوجوان و افرادی که به خواندن مفاهیم پایه‌ای فلسفه علاقه دارند مناسب است.

در بخشی از کتاب سازمان قوری‌های متحد: من می‌خوانیم

پروتاگوراس سخنران یچیره‌دست و اهل بحث و مجادله بود. جوهر و اصل نظر او را در این عبارت می‌توان خلاصه کرد: انسان، مقیاس همه‌ی چیزهاست،مقیاس هستی چیزهایی که هست و نیستی چیزهایی که نیست. از این رو، به راحتی می‌توان فهمید که «من» هرکس چه نقش عظیم و عمده‌ای در تفکرات پروتاگوراس داشته است. او خیلی راحت، هم حرف‌های فیثاغورث را تأیید می‌کند و هم حرف‌های امپدکلس را. درواقع، او با هیچ کس دعوا و بحث ندارد. همه حق دارند همان طور که دوست دارند، فکر کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سازمان قوری‌های متحد: من
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-964-369-685-6
موضوع کتابکتاب‌های اطلاعات عمومی برای نوجوانان، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ ۷,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سازمان قوری‌های متحد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سازمان قوری‌های متحد

برای دریافت کتاب سازمان قوری‌های متحد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.