معرفی و دانلود کتاب زندگی آزموده

عکس جلد کتاب زندگی آزموده
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی آزموده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی آزموده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی آزموده

علیرضا تنهائی، نویسنده‌ی کتاب زندگی آزموده، به این نکته اشاره می‌کند که حفظ روحیه و انرژی مثبت، مهم‌ترین بخش و عامل موثر در درمان هر بیماری روحی و روانی است. او در این اثر قصد دارد با جمع‌آوری و در اختیار قرار دادن صدها مورد از تاثیرگذارترین نکات زندگی و اندیشه‌های بزرگ‌ترین و موفق‌ترین متفکران تاریخ، منبع جامع و کاملی از بهترین توصیه‌ها و راهکارهای مشکل‌گشای زندگی در اختیار مخاطبان قرار بدهد.

درباره‌ی کتاب زندگی آزموده

علیرضا تنهائی در مقدمه‌ی کتاب زندگی آزموده بر این نکته تأکید می‌ورزد که ما انسان‌ها تجربیات، عادت‌ها، باورها و پیش‌زمینه‌های ذهنی متفاوتی داریم، اما به‌هرحال، همه‌ی ما در تجربه‌ی زندگی کردن و رنج‌هایی مانند رشد، تنهایی، ناامیدی، شکست، از دست دادن و بسیاری تجربیات دشوار دیگر باهم شریکیم. او در ادامه به ایده‌ی مشهور فیلسوف یونانی، سقراط اشاره می‌کند که «زندگی آزموده نشده، ارزش زیستن ندارد.» او با الهام از این جمله و یادآوری این حقیقت که ما در واقع فرصت دو بار زندگی کردن را نداریم، تاکید می‌کند که ضروری است از تجربیات زندگی گذشتگان نهایت استفاده را ببریم. هدف او از نگارش این کتاب در واقع جمع‌آوری همین تجربیات و نکات مفید در قالب سخنان دلنشین و جملات جذاب و نکات آموزنده است.

معرفی و دانلود کتاب زندگی آزموده

کتاب زندگی آزموده در چهار بخش مجزا نگاشته شده: مقدمه، تلنگر، گزیده‌گویه، و واگویه. بخش تلنگر، شامل گزیده‌ها و بریده‌هایی از سخنان جمع‌آوری شده از منابع متنوع است که حالت هشدار و اخطار دارد و حقیقت زندگی را به خواننده یادآور می‌شود. گزیده‌گویه، شامل سخنانی از مشهورترین و بزرگ‌ترین متفکران تاریخ، از جمله بیل گیتس، کارل مارکس، آرتور شوپنهاور و آلبرت انیشتین است که سرشار از نکات و آموزه‌های مفید برای مخاطب است. واگویه، نهیب‌های امیدوارکننده و انگیزشی‌ای است که با یادآوری مهم‌ترین و باارزش‌ترین نکات زندگی، تلاش می‌کند عادت‌ها و باورهای مفید را در ذهن خواننده نهادینه کند.

کتاب زندگی آزموده با نگارش علیرضا تنهائی و چاپ انتشارات متخصصان به شما تقدیم می‌شود. باشد که زندگی‌تان با نور علم و معرفت و تجربه روشن شود.

کتاب زندگی آزموده برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب زندگی آزموده را به تمام دنبال‌کنندگان کتاب‌های انگیزشی و علاقه‌مندان جملات قصار توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب زندگی آزموده می‌خوانیم

انجام دادن کارها به معنی نوشتن کارها نیست. به معنی گوش دادن به پادکست نیست. به معنی کتاب خوندن نیست. انجام دادن، انجام دادنه. برای توصیفش یه جمله داریم که از شعار برند نایک الهام گرفتیم که می‌گه: فقط انجامش بده.

*****

رشد، دردناک است. تغییر دردناک است؛ اما هیچ چیز به اندازه افتادن در جایی که به آن تعلق ندارید، دردناک نیست.

*****

اطرافیانت در دو صورت چهره واقعی خودشون رو نشون می‌دن. اول اینکه بدونن کامل به خواسته هاشون رسیدن یا اینکه بدونن هیچ وقت به خواسته هاشون نمی رسن. اگه چهره واقعی یک نفر برات ناملموس بود، دست بذار رو خواسته هاش.

*****

اگه درمورد مشکلی با بیش از سه نفر صحبت کردید، شما دنبال راه حل نیستید، دنبال توجیهید.

*****

گاهی اوقات کسانی که زیاد معاشرت نمی کنند در واقع ضداجتماعی نیستند. اونا فقط تحمل نمایش، حماقت و افراد جعلی رو ندارند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تلنگر
گزیده گویه
واگویه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی آزموده
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-622-292-925-1
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی آزموده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زندگی آزموده

برای دریافت کتاب زندگی آزموده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.