معرفی و دانلود کتاب معجزه‌گر خاموش: پاراگراف‌های زندگی ساز

عکس جلد کتاب معجزه‌گر خاموش: پاراگراف‌های زندگی ساز
قیمت:
۹۹۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معجزه‌گر خاموش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معجزه‌گر خاموش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معجزه‌گر خاموش: پاراگراف‌های زندگی ساز

رضا حیات الغیب، نویسنده‌ی کتاب معجزه‌گر خاموش ادعا می‌کند این کتاب، تنها کتابی است که تمام افراد جهان به خواندن آن احتیاج دارند. معجزه گر خاموش، حاصل چکیده‌ی صدها نمونه از برترین آثار نگارشی جهان و آموخته‌های نویسنده از بزرگ‌ترین متفکران تاریخ است که مصمم است با اشراق نور آگاهی به ذهن خواننده و معرفی کردن بهترین رازهای سعادت و خوشبختی در این جهان، معجزه‌ی خاموشی که نمی‌دانستید به آن احتیاج دارید را برایتان فراهم آورد.

درباره‌ی کتاب معجزه‌گر خاموش

آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که ای کاش می‌توانستید تمام کتاب‌های بهترین نویسندگان جهان را در قالب یک کتاب بخوانید؟ یا حتی چکیده‌ای از مهم‌ترین آموزه‌های ارائه شده به‌وسیله‌ی بزرگ‌ترین متفکران تاریخ، مانند کارل گوستاو یونگ و پائولو کوئیلو را یکجا خوانده و بیاموزید؟ در این صورت کتاب معجزه‌گر خاموش، همان چیزی است که سال‌ها کم داشتید، همان چیزی که به دنبالش بودید و نمی‌دانستید، کتابی که عصاره‌ی صدها کتاب و اثر نگارشی برتر جهان را در اختیار شما می‌گذارد، اثری که گردآوری‌ای از بهترین مستندات تاریخ علم و ادبیات بوده و در عین حال شبیه هیچ‌چیزی که تا به حال خوانده‌اید نیست. رضا حیات الغیب در مقدمه‌ی کتاب معجزه‌گر خاموش ادعا می‌کند این کتابی است که راز ثروت، سعادت، آرامش، عشق، ایمان و آگاهی را به شما می‌آموزد و معجزه‌ی خاموشی که امید تحقق آن را داشتید محقق می‌کند.

رضا حیات الغیب در مقدمه‌ی کتاب معجزه‌گر خاموش به این نکته اشاره می‌کند که بهتر است مطالب کتاب را به‌صورت یک‌جا مطالعه نکرده و هر روز یک صفحه یا یک بخش از آن را بخوانید. او دلیل این موضوع را فراهم کردن زمان کافی برای تفکر و تعمق جدی در تمام مطالب کتاب معرفی می‌کند. کتاب معجزه‌گر خاموش در سیزده فصل مجزا نگاشته شده و هر فصل، شامل جملات، سخنان و ایده‌های متعددی است که به‌صورت خلاصه و در قالب جملات کوتاه ارائه شده و قصد دارد خواننده را به تفکر و تامل در جنبه‌های مختلف زندگی وادارد.

معرفی و دانلود کتاب معجزه‌گر خاموش

کتاب معجزه‌گر خاموش شامل نکات، راهکارها، آموزه‌ها و ایده‌های متنوعی است که جنبه‌های مختلف زندگی را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. نویسنده در مقدمه‌ی کتاب اذعان می‌کند که مطالب کتاب شامل موضوعات گسترده‌ای است و ممکن است هر خواننده بخشی از آن را غیرضروری یا نه‌چندان آموزنده بداند اما شکی نیست که این کتاب برای هر کسی مطلب و آموزه‌ی درخور و ارزش‌مندی ارائه خواهد کرد. رضا حیات الغیب در ادامه اذعان می‌کند که این کتاب در هر مقطع، هر مرحله و هر نقطه از زندگی‌تان نکته‌ای برای تعمق و تامل در اختیارتان خواهد گذاشت. او به تمام خوانندگان پیشنهاد می‌کند مطالب کتاب را نه یک بار و دو بار، بلکه تا آخر عمر خود بارها بخوانند و به مخاطب وعده می‌دهد که این اثر همواره نکته و آموزه‌ی قابل تاملی برای ارائه به مخاطبان در دل خود نهفته خواهد داشت.

کتاب معجزه‌گر خاموش با نگارش رضا حیات الغیب و چاپ انتشارات سخنوران به شما تقدیم می‌شود.

کتاب معجزه‌گر خاموش برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب معجزه‌گر خاموش را به تمام علاقه‌مندان آثار انگیزشی و مخاطبان جملات قصار توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب معجزه‌گر خاموش: پاراگراف‌های زندگی ساز می‌خوانیم

صدا تنها فرکانس ارتعاشی است که می‌توانیم با حواس خود از آن استفاده کنیم و متحول شویم. بقیه فرکانس‌ها فراتر از توانایی ما در مهار کردنشان و استفاده از آن‌ها در جهت تغییر فرکانس‌های ارتعاشی خودمان قرار دارند.

کلمات و اصوات را مورد توجه قرار دهید زیرا آن‌ها قادرند نیروهای مثبت و منفی را جذب زندگی شما کنند. صداهای موزون و متناسب آن‌هایی هستند که برای نیل به یک زندگی متوازن و خلاق کمک شایانی می‌رسانند.

مکاشفه توسط مغز انجام نمی‌گیرد. برای مکاشفه نیازمند روشی هستید که شما را به ماورای ذهن و به حالتی از آگاهی سوق دهد که فراتر از افکارتان باشد. این حالت برتر آگاهی که فراسوی ذهنیت شماست، آگاهی «سیدهی» نام دارد.

آگاهی «سیدهی» حالت کاملی از هوشیاری است که در آن شک و تردید به‌طور کامل غایب است و هیچ تأخیری بین پیدایش یک اندیشه و تحقق آن در جهان مادی شکل وجود ندارد. حالتی که در آن خلقت به آنی، بدون هیچ تعلل زمانی، از اندیشه به شکل در می‌آید، حالتی نامحدود است. وقتی می‌خواهیم در این حالت متین تفکر و خلسه قرار بگیریم، مغز ما بلافاصله به چالش بر می‌خیزد و با دلایل بسیار می‌خواهد متقاعدمان سازد که چرا ورود به این حالت امکان‌پذیر نیست: رهایش کن.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: پرواز
فصل دوم: افسانه‌ی شخصی
فصل سوم: آفرینش زندگی
فصل چهارم: قدرت قلب
فصل پنجم: شهود و مکاشفه
فصل ششم: قلمرو سکوت و مراقبه
فصل هفتم: زیستن در آتش اکنون
فصل هشتم: جدالِ بین نفس و عشق در روابط
فصل نهم: طلب کنید، داده خواهد شد!
فصل دهم: اقیانوس درون
فصل یازدهم: قدرت کیهانی
فصل دوازدهم: بهشت موعود و فردوس برین
فصل پایانی: آگاهی، آزادی، عشق

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معجزه‌گر خاموش: پاراگراف‌های زندگی ساز
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات295
زبانفارسی
شابک978-622-215-263-5
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۹۹۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معجزه‌گر خاموش

تارا سعیدی
۱۴۰۳/۶/۲۲
مطالب کلیدی زیادی قید شده که میتونه روشن گر مسیر خیلی از افراد باشه. سپاس از نویسنده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب معجزه‌گر خاموش

برای دریافت کتاب معجزه‌گر خاموش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.