معرفی و دانلود کتاب فقیر و ثروتمند

عکس جلد کتاب فقیر و ثروتمند
قیمت:
۱۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فقیر و ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فقیر و ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فقیر و ثروتمند

یکی از آرزوهایی که تمام ما در زندگی داریم پیدا کردن گنج و ثروت بادآورده است. البته احتمالا همه‌ی ما این آرزو را داریم به جز ثروتمندان! کتاب فقیر و ثروتمند این پرسش مهم را مطرح می‌کند که چرا ثروتمندان هیچ‌وقت آرزو نمی‌کنند تا یک‌شبه صاحب یک‌عالمه پول شوند؟ علیرضا تنهائی پاسخ این پرسش را به ما این‌طور می‌دهد: به این خاطر که فقرا بیشتر به فکر پول‌یابی هستند و ثروتمندان به فکر پول‌سازی.

معرفی کتاب فقیر و ثروتمند

ما مسئول زندگی خودمان هستیم و باید از خودمان بپرسیم که آیا توانسته‌ایم به آن‌چه در زندگی می‌خواهیم دست پیدا کنیم؟ آیا هر چیز خوبی که از زندگی در تصورمان بود را به دست آورده‌ایم؟ اگر ما دارای قدرت ذهنی کافی برای تغییر شرایطمان هستیم باید همین حالا دست‌به‌کار شویم و زندگی‌ای را برای خودمان بسازیم که لایقش هستیم. علیرضا تنهائی در کتاب فقیر و ثروتمند به ما کمک می‌کند تا با ذهنیتی درست در مسیر رسیدن به خواسته‌های مالی‌مان پیش برویم.

معرفی و دانلود کتاب فقیر و ثروتمند

اگر می‌خواهید پولدار شوید باید از خواب خوش زمستانی بیدار شوید و دست بجنبانید. این نسخه‌ای است که نویسنده برای ما در این کتاب می‌پیچد تا تنبلی و باورهای غلطمان را کنار بگذاریم و به جرگه‌ی ثروتمندان بپیوندیم. علیرضا تنهائی در این کتاب در مورد تفاوت آرزوهای فقرا و ثروتمندان صحبت می‌کند. وقتی از فقرا آرزوهایشان را می‌پرسیم معمولا پاسخ‌شان آن است که خانه و ماشین و ثروت فراوان می‌خواهند. اما چیزی که فقیران آن را نادیده می‌گیرند این مساله است که ثروت نتیجه‌ی کار است و از راه کوشش به‌دست می‌آید.

هیچ‌یک از افراد فقیر هیچ‌گاه به این اشاره نمی‌کنند که می‌خواهند معمار بزرگی باشند یا هنرمند و آشپز توانمندی؛ زیرا این افراد به‌دلیل ذهنیت اشتباه‌شان یاد نگرفته‌اند که از استعدادهایشان در جهت کسب ثروت استفاده کنند و فقط نتیجه را می‌خواهد. مطالعه‌ی کتاب فقیر و ثروتمند به شما راه و رسم تفکر درست ثروت‌اندوزی را نشان می‌دهد و کمک می‌کند تا اطرافیان‌تان را نیز از ذهنیت اشتباه‌شان خارج کنید.

نوشته‌های علیرضا تنهائی همچون تلنگری است برای همه‌ی ما و امید است تا با خواندن این کتاب مختصر و مفید، تبدیل به انسان‌های آگاه‌تری بشویم، از ثروت‌هایی که در زندگی‌مان داریم با خوشی تمام لذت ببریم و ثروت و لذت خود را همواره بیشتر و بیشتر کنیم. کتاب فقیر و ثروتمند توسط انتشارات متخصصان چاپ شده است.

کتاب فقیر و ثروتمند مناسب چه کسانی است؟

کتاب فقیر و ثروتمند برای تمام کسانی‌که به کسب ثروت علاقمندند و قصد دارند تا ذهنیت و باورهای اشتباه خود را در این‌باره تغییر بدهند مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب فقیر و ثروتمند می‌خوانیم

در علم اقتصاد، اصطلاحی است که می‌گوید: «وقتی مصرف نهایی به صفر برسد، شخص، عملاً مرده است.» اصلاً یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها بین مرده و زنده، «مصرف کردن» است. ثروتمند هر چیزی را به‌جا و به‌اندازه مصرف می‌کند. اگر لازم است چیزی را داشته باشد، آن را تهیه می‌کند (معمولاً بهترین جنس را می‌خرد مگر آن‌که دلیل خاصی داشته باشد) به هر قیمتی که لازم باشد (ثروتمند ارزش واقعی چیزها را می‌داند). به دیگر سخن، ثروتمند، چیزی را که لازم دارد به قیمت خوب (گران) می‌خرد (و می‌داند که سود کرده است) اما فقیر چیزی را که لازم ندارد، به قیمت ارزان می‌خرد (و گمان می‌کند سود کرده است). فرض بگیرید از جایی عبور می‌کنید و می‌بیند حراج «دسته بیل» است و آن را به نصف قیمت معمول می‌فروشند، شما نه باغدارید، نه با بیل‌ کاری دارید، نه به آن نیاز دارید و نه سر رشته‌ای از این امور دارید؛ اما چون عده‌ای مشغول خرید هستند، شما نیز یک عدد «دسته بیل» را به نصف قیمت می‌خرید و آن را در انباری خانه می‌گذارید. آیا شما سود کرده‌اید؟

یک مطلب دیگر، در مورد نحوه مصرف کردن است. ثروتمند، با خیال راحت مصرف می‌کند. نگران تمام شدن، چیزها نیست. چون او زنده است. فقیر از مال خود کم مصرف می‌کند و از دیگران زیاد و یکی از دلایلش هم این است که فقیر بیش از آن‌که به داشته‌ها و درآمدها توجه داشته باشد، به نداری‌ها و خرج‌ها توجه دارد. اینکه قیمت فلان چیز، چقدر است؟ چقدر برای فلان و چقدر برای فلان خرج کرده‌ام و خلاصه دائماً در حال محاسبه خرج و مخارج و هزینه‌هاست. فقیر همیشه نداشته‌های زندگی خود را می‌شمارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فقیر و ثروتمند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-622-292-790-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فقیر و ثروتمند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فقیر و ثروتمند

برای دریافت کتاب فقیر و ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.