معرفی و دانلود کتاب روابط خیلی عمومی

عکس جلد کتاب روابط خیلی عمومی
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روابط خیلی عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روابط خیلی عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روابط خیلی عمومی

آیا فکر می‌کنید فردی با روابط‌عمومی بالا هستید؟ آیا تابه‌حال از این توانایی در حوزه‌ی کسب‌وکار استفاده کرده‌اید؟ کتاب روابط خیلی عمومی اثر حسین کلهر به بررسی اهمیت روابط‌عمومی در بازاریابی و کسب‌وکار ایرانی می‌پردازد و راه‌وروش‌های دستیابی به ارتباطات بهتر را در جهت کسب سود و بهره‌وری بیشتر به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب روابط خیلی عمومی

افرادی که صاحب کسب‌وکار هستند یا آن دسته از افراد و گروه‌هایی که درصدد راه‌اندازی کسب‌وکار خودشان هستند، برای بهبود یا پیشرفت خدمت یا محصولشان همیشه مسیری ازپیش‌تعیین‌شده را در ذهن دارند. آن‌ها می‌دانند برای رفع هر نیازی در راستای ارتقای کارشان به کجا بروند یا چه‌چیزی تهیه کنند. اما آنچه در این زمینه در اغلب موارد نادیده گرفته یا کمتر به آن توجه شده، روابط عمومی خوب یا خیلی خوب است.

شاید گمان کنید داشتن روابط عمومی خوب، به‌معنای قابلیت برقراری ارتباط راحت‌تر با افراد دیگر است و اگر فردی هستید که شبکه‌ی ارتباط اجتماعی‌تان گسترده است، پس در روابط عمومی مهارت زیادی دارید و می‌توانید از این ویژگی نهایت استفاده را در کسب‌وکارتان ببرید. متاسفانه همیشه اینطور نیست و خوش‌مشرب بودن و داشتن دوستان زیاد، فقط بخش کوچکی از روابط عمومی را در برمی‌گیرد. کتاب روابط خیلی عمومی اثر حسین کلهر نگاهی جامع و تیزبینانه نسبت‌به روابط‌عمومی،‌ به‌ویژه روابط‌عمومی در حوزه‌ی کاری دارد.

معرفی و دانلود کتاب روابط خیلی عمومی

حسین کلهر در کتاب روابط خیلی عمومی ضمن اشاره به نکته‌های مهم برای ارتقایافتن در مسیر کاری و شغلی یا راه‌اندازی کسب‌وکار، به شناخت خود در این مسیر اشاره می‌کند و از این موضوع به‌عنوان یک کلید طلایی یاد می‌کند. او در قسمتی از کتاب روابط خیلی عمومی به مخاطب گوشزد می‌کند که شناخت خود یعنی شناخت مشتری و شناخت مشتری مهم‌ترین اتفاقی است که مسیر کسب‌وکار شما پیش خواهد آمد.

فرقی نمی‌کند آنچه شما ارائه می‌دهید نوعی خدمت باشد یا یک محصول مشخص. شناخت مخاطب هدف و آشنایی با نیازهای مخاطب و رفتارهای او مانند چراغ‌هایی پرنور مسیر کسب‌وکار شما را روشن خواهد کرد. حسین کلهر در فصل‌های ابتدایی این اثر مشخصه‌ی افرادی را که نیاز است برای شروع کسب‌وکارتان با آن‌ها ارتباط بگیرید، شرح می‌دهد. همچنین در ادامه از مخاطب هدف و اینکه کجا باید دنبال مخاطب هدف بگردید و محصولتان را چگونه ارائه دهید که در ذهن او بماند، صحبت می‌کند. فصول پایانی کتاب روابط خیلی عمومی نیز بیشتر و به‌شکل جزئی‌تر از روابط عمومی می‌گوید. کتاب روابط خیلی عمومی را نشر آریانا قلم منتشر کرده است.

کتاب روابط خیلی عمومی برای چه‌کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که به تازگی فکر راه‌اندازی کسب‌وکار دارند، مدیران و مسئولانی که کسب‌وکار خودشان را دارند و از روابط عمومی غافل شده‌اند، مناسب است.

در بخشی از کتاب روابط خیلی عمومی می‌خوانیم

یک بار در برنامه‌ی زنده با لوگوی استقلال شوخی کردم. چشمتان روز بد نبیند، شماره‌تلفنم در کانال تلگرامی هواداری با بیشتر از 1.5 میلیون عضو پخش شد. خبرنگاری از همکاران قدیم که استقلالی دوآتشه است شماره‌ام را به مدیر کانال داده بود. هنوز ده دقیقه از صحبتم در برنامه نگذشته بود که مدیر کانال پیامی نوشت با این مضمون: این هم شماره‌ی مجری‌ای که به استقلال توهین کرد. حجم تماس‌ها آن‌قدر بالا بود که مجبور شدم خطم را عوض کنم، از تهران و تبریز گرفته تا توکیو و ژوهانسبورگ.

درسی گرفتم که هنوز جایش درد می‌کند: چیزی را که آدم‌ها از آن هویت می‌گیرند اصلاً نباید انگولک کرد. آدم‌ها از میهن، مذهب، قومیت و خانواده هویت می‌گیرند؛ چیزهایی که خودشان انتخاب نکرده‌‌اند، ولی برای نگهداری از آن حاضرند جان بدهند. کسی تصمیم نگرفته در استرالیا از مادر صرب و پدر مسلمان به دنیا بیاید، ولی به‌طرز عجیبی این آدم به هر سه‌ی اینها علاقه نشان می‌دهد. سه چیزی که به‌جز پیوندی اتفاقی با هیچ چسبی به هم نمی‌چسبند.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
پیشگفتار
مقدمه
یک: با کی باید حرف بزنم؟
من راضی، تو راضی
بر خرمگس معرکه لعنت!
اول خویش، بعد درویش
دو: به او چه بگویم؟
بعد از این همه‌‫چیز تکراری است ‬‬
آچار آلن برای پیچ چهارسو
یکی بود، یکی نبود
از این به بعد بهت می‫گیم جاسم ‬‬
سکته‌ی قلبی، سکته‌ی مغزی
سه: کجا گیرش بیاورم و برایش چه‌کار کنم؟
کجا برم داد بزنم؟
مگه خودمون این‫جوری هستیم! ‬‬
نگو، نشان بده
گذر لوطی صالح
وقت لشکرکشی شده
من نمی‫گم، تموم عالم می‫گن ‬‬‬‬
برسد به دست مادران باردار چپ‫دست ‬‬
چهار: چطور نتیجه‌ی کارم را بسنجم؟
خیابانی پر از موتورهای صورتی
نجات فوک خزری
ترمزدستی کار نمی‫کند! ‬‬
قبول خرداد
پنج: مرور لازم است
خدا ارسطو را رحمت کند
حرف آخر
کتابنامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روابط خیلی عمومی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-622-7089-31-8
موضوع کتابکتاب‌های روابط اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روابط خیلی عمومی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب روابط خیلی عمومی

برای دریافت کتاب روابط خیلی عمومی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.