معرفی و دانلود کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی

عکس جلد کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی

بازاریابی موفق و رهبری موثر در هر کسب‌وکاری که در بازار پررقابت امروزی به‌دنبال جهش‌های بزرگ است، دو عامل بسیار مهم به‌شمار می‌رود. به‌همین دلیل آرش تیموری در کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی، گنجینه‌ای از اطلاعات لازم را در رابطه با شیوه‌های صحیح مدیریت یک سازمان، به‌ویژه در تدوین و تنظیم عملکرد گروه بازاریابی آن، برای بهبود وضعیت کسب‌وکارها و ارتقاء نتایج بازاریابی، گردآوری و ارائه کرده است.

درباره‌ی کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی

افزایش سوددهی، توسعه‌ی کسب‌وکار و تا جای ممکن پیشگیری از ضرر، از اهداف اصلی هر شرکت و سازمانی است. دستیابی به نتایج درخشان در گرو افزایش دانش، مهارت و وسعت‌بخشی به دیدگاه‌های مدیریتی است. آرش تیموری در کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازار، از اهمیت رشد دادن مشتری، هنر بازاریابی و اهمیت داشتن استراتژی در این امر در کنار بهبود کیفی مدیریت و استفاده از اصول رهبری موثر، سخن می‌گوید.

ممکن است تصور کنید کار یک مدیر صرفا نظارت است و مدیریت را در تعیین یک‌سری قواعد و قوانین از پیش تعیین‌شده خلاصه کنید؛ اما در جهان مدرن و عصر تکنولوژی که رقابت‌ها شتاب‌مند و قوی‌تر از همیشه‌اند و فروش و عرضه‌ی محصولات و خدمات، به شیوه‌های جدید صورت می‌گیرند، مدیریت یک سازمان یا یک شرکت، نقش حیاتی‌تری را نسبت‌به گذشته دارد.

نویسنده در ابتدا، قابلیت‌های بازاریابی و پتانسیلی را که در قلب بازاریابی و یک سازمان وجود دارد، شناسایی و معرفی می‌کند؛ جایی‌که دانش، تخصص، مهارت و منابع به‌هم گره می‌خورند و سکان رشد یا افول کسب‌وکار را به دست می‌گیرند. استفاده از قابلیت‌های بازاریابی یک ضرورت است؛ شرکتی که از پتانسیل‌های متمایز و قابلیت‌های ممتازی برخوردار باشد، دسترسی آسان‌تری به مزیت رقابتی دارد. بنابراین اگر به‌دنبال ارتقای بهره‌وری و توسعه فعالیت اقتصادی خود هستید، باید توجه، زمان و هزینه‌ی مناسبی را برای این مولفه‌ی مهم خرج کنید.

آرش تیموری در کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی، از نظریه‌ها و دیدگاه‌های تخصصی افرادی که در سطح جهان در این زمینه پژوهش کرده و فعال هستند، استفاده کرده است. همان‌طور که در عصر تکنولوژی و ظهور ابزارهای فناوری متعدد هستیم، استفاده و چگونگی به‌خدمت‌گرفتن آن‌ها، بخش مهمی از مهارت‌های سازمانی را چه برای مدیر مجموعه و چه تیم بازاریابی، در برمی‌گیرد.

او در این کتاب، راهگشای هر مدیر یا متخصص بازاریابی است که به‌‌دنبال گسترش کسب‌وکار و پیشرفت می‌گردد و مخاطب را با انواع روش‌ها و الگوهای مدیریت و رهبری نیز آشنا می‌کند. این آشنایی‌ها سبب می‌شود محیط کار خود را شناخته و در جهت پویایی و ایجاد تغییرات لازم بکوشید.

کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی نوشته‌ی آرش تیموری به‌همت انتشارات هورین به چاپ رسیده است.

کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تمامی علاقه‌مندان، فعالان حوزه‌ی بازاریابی و استارت‌آپ‌ها، بازاریابان و مدیران کسب‌وکار، مناسب است.

در بخشی از کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی می‌خوانیم

وقتی رهبران به کارکنان مراجعه می‌کنند، از آن‌ها کمک می‌خواهند و این رویکرد معتبر را برای تاثیرگذاری بر رفتار آن‌ها انجام می‌دهد (گنی، 2009). رهبرانی که نفوذ آرمانی قوی دارند دارای ثبات کنترل عاطفی نیز هستند. آن‌ها اعتقاد دارند که تغییر و تحول پیروانشان ازطریق ارتباطات، الگودهی نقش و تشویق، راهبردهای مناسب برای رسیدن به ماموریت و اهداف سازمان است (کائوسامشان و همکاران، 2008).

چنین رهبرانی، شایسته، مورد احترام و مورد اعتماد هستند. پیروان با رهبرانشان شناخته می‌شوند و می‌خواهند از او تقلید کنند در بین چیزهایی که رهبران از آن اعتبار بدست می‌آورند، این است که نیازهای پیروان را بیشتر از نیازهای خودشان در نظر می‌گیرند. رهبر به عنوان یک الگوی نقش عمل می‌کند، در خطرات با پیروان سهیم می‌شود و در یک حالت سازگاری با اخلاقیات، اصول و ارزش‌ها رفتار می‌کند (بوئرنر و همکاران، 2007). در بعد تاثیرگذاری ایده‌آلی رهبران توجه به نیازهای دیگران قبل از نیازهای خودشان، پرهیز از استفاده کردن از قدرت برای مقاصد شخصی، تشریح استانداردهای روحیه بالا، تاکید بر اعتماد، ارائه ارزش‌های اصیل اخلاقی، توجه به عواقب اخلاقی تصمیمات و ارائه چشم‌انداز را مد نظر قرار می‌دهند (نورشاهی، 2009).

این رهبران، مطمئن به خود، مصمم، با شایستگی زیادی هستند و تمایل دارند تا ریسک کنند. کاریزما می‌تواند نفوذ آرمانی نسبت‌داده‌شده‌ای از رهبران، به وسیله پیروانشان باشد. کاریزما، نفوذ آرمانی، نفوذی مبتنی بر احساس و رفتار رهبر به عنوان کاریزماتیک، بزرگتر از زندگی منصف با قابلیت‌های فوق‌العاده است. نفوذ آرمانی می‌تواند هم ادراک و احساسی در چشم ناظر یعنی پیروان باشد یا آن‌که می‌توان نفوذی مبتنی بر رفتارهایی از اصرار، تصمیم و ریسک کردن باشد (باس، 1997). رهبر قادر است تا یک احساس از ارزش‌ها و احترام القا کند و به مهارت در ایجاد بصیرت، فخرفروشی کند (والجو، 2007).

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه
فصل 2:‌ قابلیت‌های بازاریابی
ضرورت قابلیت‌های بازاریابی
قابلیت‌های بازاریابی و مزیت رقابتی
قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد
قابلیت ارتباط با مشتری
اینترنت و بازاریابی
بازاریابی الکترونیکی
شدت رقابت
فصل 3: رفتار رهبری
تعریف رهبری
انواع رهبری
نفوذ آرمانی
انگیزش الهام بخش
الگوهای رهبری
الگوی مشارکت در رهبری
تئوری مسیر – هدف
مبانی نظری عوامل محیطی
مدیریت برند
تعریف برند
قابلیت مدیریت برند
انواع برند
مراحل مدیریت برند
فصل 4: مطالعات
مطالعات داخلی
مطالعات خارجی
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات هورین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات78
زبانفارسی
شابک978-622-378-503-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش بازاریابی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی

برای دریافت کتاب رهبری سازمان و استراتژی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.