معرفی و دانلود کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول

عکس جلد کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول

ترکیبی از دنیای فانتزی، آشپزی و غذا. کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول داستان رستورانی به نام نکویا است که غذاهای غربی را به سبک ژاپنی‌ آماده می‌کند. رستورانی که جونپی اینیوزوکا خلق کرده، شبیه هر جای دیگری است؛ اما شنبه شب‌ها، نکویا مهمانان و مشتریانی عجیب دارد: اجنه، اِلف‌ها، شیاطین و چند اژدها که هر کدام ذائقه‌ی خاص خود را دارند. آن‌ها فقط در این رستوران می‌توانند طعم غذای انسان‌ها را بچشند و از آن لذت ببرند.

درباره‌ی کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول

در دنیای مانگا، کتاب‌های زیادی با تمرکز بر آشپزی و غذا نوشته‌ شده‌اند. مانگاها و انیمه‌های جذابی مانند «اویشینبو»، «جنگ‌ غذاها»، «توریکو» و «شاهزاده‌‌خانم آشپزخانه» که محبوبیت زیادی بین طرفداران این سبک دارند. از آن طرف زیرژانر ایسِکای که در آن انسان‌های عادی به دنیای فانتزی برده می‌شوند، از شناخته‌شده‌ترین سبک‌های مانگا و انیمه است. حالا مانگایی را تصور کنید که هر دو را در خود دارد: هم ایسکای و هم غذا. غذاهایی که دستورالعمل‌ها و پختنشان واقعی هستند. جونپی اینیوزوکا (Junpei Inuzuka) در کتاب رستورانی به دنیای دیگر – جلد اول (Restaurant to Another World Vol. 1)، چنین دنیای هیجان‌انگیزی را خلق کرده!

رستوران غربی نکویا یک رستوران معمولی است با مشتریانی عادی. این رستوران نسخه‌های ژاپنی غذاهای غربی را سرو می‌کند. اما شنبه‌ی هر هفته موجوداتی عجیب پا به این رستوران می‌گذارند. اِلف‌ها، اجنه، اژدهایان، شیاطین و بسیاری از موجوداتی که ما انسان‌ها نمی‌بینیم، دری پنهان از دیدگان را باز می‌کنند و با استقبال سرآشپز رستوران مواجه می‌شوند. آن‌ها روی صندلی‌ها می‌نشینند و منتظر غذای خوشمزه‌ی این رستوران می‌مانند. بسیاری از این موجودات برای مدتی طولانی به این رستوران رفت‌وآمد داشته‌اند و با محیط آن‌جا خو گرفته‌اند. سرآشپز رستوران همه‌ی کارها را خودش انجام می‌دهد؛ اما پس از مدتی به دستیاری جدید احتیاج پیدا می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول

دختر سرزنده و پرجنب‌وجوشی که از پدر و مادری شیطان به دنیا آمده و از دنیای آدم‌ها طرد شده است، پنهانی وارد رستوران می‌شود، غذا می‌خورد و همان‌جا به خواب می‌رود. سرآشپز نه‌تنها او را سرزنش نمی‌کند، بلکه به او غذای بیشتری می‌دهد و بعد از شنیدن داستان زندگی دختر که آلِتا نام دارد، او را به‌عنوان دستیار جدید خود استخدام می‌کند. آلتا پس از ورود به رستوران نکویا، باید چیزهای زیادی را یاد بگیرد: ظرف شستن، سفارش گرفتن و تعامل با مشتریانی که هر کدام از دنیایی جدید آمده‌اند و سلیقه‌هایی متفاوت دارند. مثلاً آلتا با اِلفی مواجه می‌شود که فوق‌الغاده متکبر است و از گوشت نهایت تنفر را دارد یا یک اژدهای ماده‌ی حریص را ملاقات می‌کند که ناگهان به یک زن تبدیل می‌شود! آلتا پس از چند روز متوجه می‌شود که هیچ روزی در رستوران نکو شبیه روز قبل نخواهد بود.

در این مانگای جونپی اینیوزوکا دو عنصر بیش از بقیه جلب‌توجه می‌کنند: غذا و موجودات ماورائی. تاکاکی کوگاتسو که وظیفه‌ی تصویرگری مانگای رستورانی به دنیای دیگر را بر عهده داشته، تصاویر هوس‌انگیزی از غذاهای ژاپنی خلق کرده است: کوفته‌برنجی، توفو و انواع سوپ و سالاد که سرآشپز بی‌نام رستوران نکویا آن‌ها را با مهارتی مثال‌زدنی می‌پزد. موجودات ماورایی هم هر کدام شخصیت‌های متفاوتی دارند و از جهان‌های مختلفی می‌آیند. هر کدام آن‌ها قهرمان دنیای خود هستند و موفقیت‌های خود را دارند؛ اما وقتی وارد رستوران می‌شوند، فقط و فقط غذا برای آن‌ها اهمیت دارد. بعضی از آن‌ها مشتری ثابت رستوران هستند و برخی به‌تازگی رستوران را پیدا کرده‌اند. آلتا باید با هر کدام از آن‌ها به شیوه‌ای خاص و متفاوت رفتار کند. در طول کتاب رستورانی به دنیای دیگر – جلد اول، شاهد سر و کله زدن این دختر جوان با موجوداتی شگفت‌انگیز هستید.

جونپی اینیوزوکا از سال 2013 لایت ناول یا رمان راحت‌خوان رستورانی به دنیای دیگر را در یک وبسایت ژاپنی منتشر کرد. یکی از انتشارات ژاپن این رمان را با تصویرگری کاتسومی انامی از سال 2015 تا 2021 در شش جلد به انتشار درآورد. تاکاکی کوگاتسو در سال 2016 مجموعه مانگای رستورانی به دنیای دیگر را در یک مجله‌ی اینترنتی عرضه کرد. نسخه‌ی انگلیسی این مانگا در سال 2017 منتشر شد. دومین اقتباس از مانگا توسط موروزاوا یامیزاوا در سال 2021 انجام شد.

کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول را با ترجمه‌ی اکرم شکرزاده و چاپ انتشارات نگاه آشنا بخوانید.

اقتباس سینمایی و فرهنگی از کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول

شرکت Silver Link در سال 2017 بر اساس کتاب رستورانی به دنیای دیگر، انیمه‌ای با همین نام ساخت. ماساتو جینبو به همراه تاکائو سانو و کیچی سانو، وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی این انیمه را بر عهده داشتند. فصل دوم این انیمه را استودیو OLM در سال 2021 تولید کرد.

کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

آیا غذا خوردن را دوست دارید؟ آیا به آشپزی علاقه دارید؟ آیا عاشق فانتزی و موجودات ماورایی هستید؟ اگر نوجوانید و به چیزهایی که گفتیم علاقه‌مند هستید، بدون معطلی مانگای رستورانی به دنیای دیگر – جلد اول را بخوانید!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول
نویسنده
مترجماکرم شکرزاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-385-030-1
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول

برای دریافت کتاب رستورانی به دنیای دیگر - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.