معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 117 طبقه

عکس جلد کتاب خانه درختی 117 طبقه
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 117 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 117 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه درختی 117 طبقه

اندی گریفیتس در قسمت تازه‌ای از مجموعه داستان‌های کمیک و پرمخاطب خود، کتاب خانه درختی 117 طبقه ماجراهای تازه و خارق‌العاده‌‌ای برای دوستان کوچک خود آماده کرده است. مثل همیشه، تری دنتون، تصویرگر محبوب او در این قسمت نیز اتفاقات خنده‌دار این خانه‌ی پرهیاهو را برای شما به تصویر درمی‌آورد. اما چه می‌شود اگر تری به یک‌باره تصمیم بگیرد این قسمت به جای قلم نقاشی، قلم داستان‌نویسی به دست بگیرد؟ با ماجراسازی‌های این تیم پرفروش نیویورک تایمز همراه شوید.

درباره‌‌ی کتاب خانه درختی 117 طبقه

بیایید ببینیم امروز در خانه‌ی اندی و تری چه‌خبر است؟ راوی این قسمت از شاهکار کمیک اندی گریفیتس (Andy Griffiths) برخلاف همیشه، تری است! تری تصویر‌گر کتاب خانه درختی 117 طبقه (The 117-Storey Treehouse) معلوم نیست چرا یک‌سره قلم و کاغذ به دست گرفته و اصلاً مشغول نوشتن چه چیزی‌ست؟

ساکنین بلند‌ترین خانه‌ی درختی دنیا، این‌روز‌ها حسابی به دردسر افتاده‌اند. تا این‌جای داستان، یعنی نهمین فصل از سری مجموعه داستان‌های خانه‌ی درختی، همیشه این اندی بوده که داستان‌ها را می‌نوشته و تری، دوست صمیمی او نیز داستان‌ها را با تصویر‌سازی‌های شلوغ و خنده‌دار خود برای ما به نمایش درمی‌آورده است. اما نمی‌دانیم چرا در این قسمت از ماجرا و حالا که خانه‌ی آن‌ها به یک خانه درختی 117 طبقه تبدیل شده، تری دست به قلم برده تا برای یک‌بار‌هم که شده، ماجرا را خودش به تنهایی برای ما بنویسد. شاید او می‌خواهد به اندی و البته به همه‌ی خواننده‌های این کتاب نشان بدهد که در نوشتن داستان هم به اندازه‌ی نقاشی توانایی و انگیزه دارد. خب، در ابتدا این ایده‌ی جالبی به‌نظر می‌رسد. اما اگر روایت داستان به یک‌باره از دست او خارج شود، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ آن‌وقت است که مأموران پلیس از راه خواهند رسید تا اندی و تری را بابت جرم علیه داستان دستگیر کنند! در این شرایط، اندی و تری چاره‌ای ندارند جز آن که از دست پلیس‌ها فرار کنند. آن هم در یک خانه‌ی درختی بزرگ که بیش از صد طبقه دارد و در هر طبقه نیز ماجراهای عجیب‌وغریب تازه‌ای به راه است.

آن‌ها در ادامه‌ی راه وارد یک اتاق مهمان پر از لباس خواب می‌شوند و سپس از یک پارک آبی با کلی موجودات گوشت‌خوار سر در می‌آورند. در مرحله‌ی بعد خود را مقابل چندین ربات غول‌پیکر می‌بینند و سپس به یک در اسرار‌آمیز و ناشناخته می‌رسند؛ دری که بهتر است هرگز آن را باز نکنید تا اتفاقات بدتری نیافتد! اندی و تری حالا در وضعیت پیچیده‌ای گرفتار شده‌اند؛ آن هم در حالی که هر لحظه ممکن است پلیس‌ها از راه برسند. درهرصورت، باید دید عاقبت این تعقیب و گریز خنده‌دار به کجا خواهد رسید و آیا بعد از این ماجرا تری باز هم دوست دارد یک داستان‌نویس شود؟

معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 117 طبقه

خانه درختی 117 طبقه، یک داستان پرهیاهو و سرگرم‌کننده برای کودکان کتاب‌خوان است. تصویر‌سازی‌های شگفت‌انگیز و پرجزئیات اندی دنتون خواننده‌ی کوچک را سر ذوق می‌آورد و روایت طنازانه‌ی اندی گریفیتس شما را تا انتهای ماجرا به دنبال خود می‌کشاند. این کتاب خواندنی در سال 2018 منتشر شده و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات نگاه آشنا و ترجمه‌ی مطهره ابراهیم‌زاده به دست شما رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خانه‌ درختی

خانه درختی (Treehouse) یک مجموعه‌ی کمیک برای کودکان به قلم اندی گریفیتس است. تری و اندی دو شخصیت اصلی این مجموعه و صاحبان یک خانه‌ی درختی عجیب و شگفت‌انگیز هستند. آن‌ها هرروز طبقات بیشتری به این خانه‌ی جادویی اضافه می‌کنند و البته در هر طبقه اتفاقات تازه و خنده‌داری انتظار ساکنین خانه را می‌کشد. تری دنتون تصویر‌ساز این مجموعه به همراه روایت طنزآمیز نویسنده، جزئیات خیره‌کننده‌ای از ماجراهای خنده‌دار این خانه به تصویر می‌کشد و در هر صفحه از کتاب، مخاطب کوچک را مجذوب تماشای لحظه‌های شاد و بامزه‌ی این دو دوست می‌کند. این مجموعه با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به فارسی نیز ترجمه شده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی خانه درختی

  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا (ABIA)، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبیات کودکان KOALA، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی سالانه‌ی کتاب خوانندگان جوان استرالیا (YABBA)، سال 2018
  • عنوان پرفروش هفته‌نامه‌ی ناشران
  • انتشار در بین از 35 کشور دنیا

نکوداشت‌های مجموعه‌ی خانه درختی

  • مرا از خنده روده‌بر کرد! (جف کینی، نویسنده)
  • خواندن آن کار راحتی‌ست. جنبه‌ی بصری کار نیز پرهیجان و بسیار خنده‌دار است. سرعت روایی بالایی دارد و وجه سرگرم‌کننده‌ی آن هرگز تمام نمی‌شود. (Lanchashire Evening Post)
  • یک متن بی‌نقص و متعادل. (جان اسکیسکا، نویسنده و منتقد نیویورک تایمز)

کتاب خانه درختی 117 طبقه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان حسابی از خواندن این داستان بامزه و تماشای نقاشی‌های خیره‌کننده‌ی آن لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب خانه درختی 117 طبقه می‌خوانیم

این صدای تلفن تصویری ماست. باید آن را جواب بدهم.
تری می‌گوید: «امیدوارم آقای دماغ‌گنده نباشه.»
می‌گویم: «منم همین‌طور.»
تلفن را جواب می‌دهم.
آقای دماغ‌گنده است.
می‌گوید: «چرا هنوز داستان شروع نشده؟»

می‌گویم: «چون تری می‌خواد داستان رو بنویسه و من داشتم براش توضیح می‌دادم که تصویرگرا نمی‌تونن داستان بنویسن. این کار نویسنده‌س.»

آقای دماغ‌گنده می‌گوید: «مزخرفه! پس بوریس بِندبَک چی؟ کتاب جایی که همه‌چیز دسته‌بندی شده پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب کودک در مورد مدیریت دفتر کاره. نویسنده و تصویرگرش خودشه.»

می‌گویم: «آره اون کتاب خوبه ولی...»

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانه درختی 117طبقه
فصل دوم: می‌توانم! نمی‌توانی! می‌توانم!
فصل سوم: داستان احمقانۀ نقطه های تری (بخش اول)
فصل چهارم: داستان احمقانۀ نقطه های تری (بخش دوم)
فصل پنجم: فرار!
فصل ششم: برو! صبرکن!
فصل هفتم: زندان داستان
فصل هشتم: داستان پیتر کوچولو
فصل نهم: لکۀ کلاه‌به‌سر
فصل دهم: جایی که همه‌چیز دسته‌بندی شده است
فصل یازدهم: جایی که همه‌چیز دسته‌بندی شده بود
فصل دوازدهم: چاله‌های خیلی بزرگ و عمیق
فصل سیزدهم: فصل آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه درختی 117 طبقه
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات297
زبانفارسی
شابک978-622-5260-61-0
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه درختی 117 طبقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه درختی 117 طبقه

برای دریافت کتاب خانه درختی 117 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.