معرفی و دانلود کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان: همراه با معرفی پروژه‌های سرمایه گذاری

عکس جلد کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان: همراه با معرفی پروژه‌های سرمایه گذاری
قیمت:
۶۳,۷۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان: همراه با معرفی پروژه‌های سرمایه گذاری

کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان، منبعی ارزشمند برای فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذارانِ علاقه‌مند به برقراری ارتباط‌های تجاری با قزاقستان است. حسن ولی بیگی، نویسنده‌ی کتاب، اطلاعات جامعی درباره‌ی اقتصاد، قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و چالش‌های پیش روی سرمایه‌گذاران در قزاقستان مطرح کرده است. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، تمامی اطلاعات لازم برای آغازِ فعالیت‌های تجاری در بازار قزاقستان را فرا خواهید گرفت.

درباره‌ی کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان

کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان، خواننده را از فرصت‌ها و شرایط انجام کارهای تجاری در قزاقستان باخبر می‌کند. حسن ولی بیگی، نویسنده‌ی کتاب، اطلاعات کاملی از تمامی جنبه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در قزاقستان را در این اثر گنجانده است. مطالب کتاب حاضر با هدفِ معرفیِ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قزاقستان جمع‌آوری شده است. نویسنده در این اثر برای خواننده از پروژه‌های سرمایه‌گذاریِ منتخب در بخش‌های مختلف اقتصادی گفته است.

مطالب کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان، خواننده را با راهکارهای عملی برای ورود به بازار قزاقستان آشنا می‌کند. پس از مطالعه‌ی این کتاب، با مراحل مختلف سرمایه‌گذاری در قزاقستان آشنا می‌شوید. در ابتدای فصل اول حسن ولی بیگی به توضیحاتی جامع درباره‌ی این کشور پرداخته است. پس از مطالعه‌ی این توضیحات با موقعیت جغرافیایی، جمعیتی و منطقه‌ای قزاقستان آشنا خواهید شد. سپس در قسمت بعدی به سراغ بررسی تحولات اقتصادی قزاقستان می‌رود و برای تاجرهای بین‌المللی توضیح می‌دهد که چرا باید در قزاقستان سرمایه‌گذاری کنند. بر اساس اطلاعات کتاب حاضر، منابع طبیعی، پتانسیل ترانزیت، جایگاه قزاقستان در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی، منابع انسانی و پتانسیل حرفه‌ای و فنی، برنامه‌ی جامع خصوصی سازی، نمایشگاه اکسپو 2017 و اتحادیه‌ی اقتصادی اوراسیا، دلیل‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری در قزاقستان به حساب می‌آیند.

در بخش بعدی کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان با اقدام‌های دولتی جهت حمایت سرمایه‌گذاران آشنا می‌شوید. آشنایی با این اقدام‌ها، دیدگاه بهتری پیش روی سرمایه‌گذاران برای پیداکردن فرصت‌های سودآور قرار می‌دهد. در ادامه، در جریان مناطق اقتصادی و صنعتی ویژ‌ه‌ی قزاقستان قرار می‌گیرید و با برنامه‌های حمایتی دولت این کشور از کسب‌و‌کارها آشنا خواهید شد. نویسنده‌ی کتاب در این اثر به معرفی محافل گفتگو و حمایت‌های قانونی از سرمایه‌گذاران در قزاقستان اشاره کرده است. قسمت مهمی از کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان به معرفی مراحل کسب و کار در این کشور اختصاص دارد؛ روش‌های دریافت مجوزهای کار، استانداردسازی و دریافت تاییدیه‌ها و گواهینامه‌های لازم، مسائل مربوط به زمین و ملک، مالیات، قوانین گمرکی، مشارکت دولتی - خصوصی و بانک‌داری و بیمه‌ی قزاقستان، از این جمله هستند. توضیحات مربوطه با جزئیات تمام مطرح شده تا خواننده در جریان کاملِ چندوچون سرمایه‌گذاری و کسب‌‌و‌کار در قزاقستان قرار بگیرد.

کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان در ادامه خواننده را با سازوکار خرده‌فروشی، بخش کشاورزی و صنایع وابسته و صنعت شیمیاییِ این کشور آشنا خواهد کرد. حسن ولی بیگی در انتهای کتاب،‌ اطلاعات تماسِ تمامی مراکز و اداره‌هایی که در این اثر به آن‌ها اشاره شده را ذکر کرده تا این کتاب به منبعی کامل برای کسب اطلاعات درباره‌ی تجارت و سرمایه‌گذاری در قزاقستان تبدیل شود.

انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی، وظیفه‌‌ی چاپ و انتشار این کتاب را بر عهده داشته است.

کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذارانی که به دنبال ورود به بازار قزاقستان هستند، مخاطبان اصلی این کتاب به حساب می‌آیند. دانشجویان و پژوهشگران اقتصادی که در پی یافتن منبعی برای آشنایی با چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای بین‌المللی هستند، از این کتاب سود خواهند برد.

در بخشی از کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان: همراه با معرفی پروژه‌های سرمایه گذاری می‌خوانیم

قزاقستان از سال 1992تا حد زیادی کنترل قیمت‌ها را کاهش داده و یارانه‌ها را کاهش داده، نقش بخش دولتی را در اقتصاد کاهش داده، رشد را در بخش‌های صنعتی و خدماتی ترغیب کرد، تجارت خارجی را آزاد کرد، تعرفه‌ها را کاهش داده و رشد صادرات را ترغیب کرده، انتقال سرمایه و کنترل ارز را تسهیل کرده، سرمایه‌گذاری خارجی را تشویق کرد، استقلال بانک ملی قزاقستان (بانک ملی) را تقویت کرد.

طی دهه‌ی گذشته، قزاقستان گام‌های جدی در سیاست‌گذاری برداشته و با اجرای یک چارچوب مالی مبتنی بر قوانین، درآمد بزرگ مبتنی بر منابع طبیعی را جذب کرده است. بااین‌حال، تنوع برای کشوری با نهمین ذخایر بزرگ نفت در جهان همچنان یک چالش است، زیرا تولید هیدروکربن 21 درصد تولید ناخالص داخلی و حدود 70 درصد صادرات در سال 2020 را تشکیل می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: درباره‌ی قزاقستان
فصل دوم: چرا در قراقستان سرمایه‌گذاری کنیم؟
فصل سوم: اقدامات دولتی در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران
فصل چهارم: کسب‌وکار در قزاقستان
فصل پنجم: پتانسیل‌های بخشی برای سرمایه‌گذاران
فصل ششم: اطلاعات تماس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان: همراه با معرفی پروژه‌های سرمایه گذاری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات142
زبانفارسی
شابک978-964-468-970-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان

برای دریافت کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.