معرفی و دانلود کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس

عکس جلد کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس

کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس، توسط مصطفی جوینده و آذر شهبازیان تالیف شده و دربردارنده‌ی آموزه‌های کاربردی برای طراحی یک وب‌سایت به‌وسیله‌ی وردپرس است. این اثر شما را با وردپرس، نصب آن و ابزار و افزونه‌هایی که دارد، تنظیمات نهایی قابل اعمال برای راه‌اندازی وب‌سایت موردنظرتان و... آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس

وردپرس یک نرم‌افزار کُدباز و درواقع یک ابزار محبوب، ساده و پرکاربرد برای طراحی وب‌سایت‌های گوناگون است. در دنیای امروزه که عرضه و فروش هر نوع کالا و خدماتی در بستر اینترنت به‌وقوع می‌پیوندد، داشتن یک سایت فروشگاهی برای خدماتی که ارائه می‌دهید، ایده‌ی بسیار خوبی است.

این کتاب به زبانی ساده و روان، هر آن‌چه را که باید از وردپرس، نصب و شیوه‌ی کار با آن و مراحل طراحی سایت بدانید، به شما آموزش می‌دهد. مصطفی جوینده و آذر شهبازیان،‌ قدم‌به‌قدم به آموزش نصب وردپرس روی سیستم کامپیوتری شما، ساخت دیتابیس، آشنایی با ابزار و محیط داخلی وردپرس، روش‌های درج نوشته در محیط آن، تغییر شیوه‌های نمایش نوشته‌های شما در سایت و موارد متعدد دیگری که در نهایت به شما یک فروشگاه اینترنتی کامل و بخش‌بندی‌شده می‌دهد، پرداخته‌اند.

استفاده از کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس، علاوه‌بر این‌که شما را به یک متخصص طراحی سایت با این نرم‌افزار بدل می‌کند، مدیریت فروش محصول و ارائه‌ی خدمات اینترنتی را نیز به شما آموزش می‌دهد تا در تمامی مراحل کسب‌وکار خود، میزان فروش، اهمیت هر محصول، نظرات مشتریان و ... را دریابید و در جهت بهبود و پیشرفت در این مسیر گام بردارید.

وردپرس امکان رونق بخشیدن به کسب‌وکار، توسعه‌ی حرفه‌تان و افزایش فروش را به شما می‌دهد. با یادگیری وردپرس و طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای، در دنیای پررقابت کسب‌وکارهای امروزی باقی می‌مانید؛ رقابت می‌کنید و سود بیشتری از فعالیت‌تان به‌دست می‌آورید.

کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس را مصطفی جوینده و آذر شهبازیان نوشته‌اند و به کوشش انتشارات هورین به چاپ و انتشار رسیده است.

کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی علاقه‌مندان به یادگیری وردپرس و افرادی که به‌دنبال راه‌اندازی سایت برای فروشگاه خود هستند، مناسب و کاربردی است.

در بخشی از کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس می‌خوانیم

افزونه‌ها به افزایش سرعت وب‌سایت، بکاپ‌گیری، طراحی بهتر و بهبود عملکرد وب‌سایت کمک می‌کنند در میان بیش از 50 هزار افزونه وردپرس، برخی از آن‌ها جزو افزونه‌های ضروری وردپرس به‌شمار می‌روند؛ درادامه، تعدادی از افزونه‌های ضروری وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم.

1. افزونه Yoast SEO و Rank Math؛ افزونه‌های کاربردی‌ سئو وردپرس

افزونه‌های یواست سئو و رنک مث با پیشنهادهای فنی‌ای که در هر صفحه از وب‌سایت به شما نشان می‌دهند، سئو وب‌سایت را برایتان راحت‌تر می‌کنند. به‌کمک این افزونه‌ها می‌توانید ری‌دایرکت و کنونیکال‌های وب‌سایت را مدیریت کنید و از پیشنهادهای آن‌ها در بهبود سئو وب‌سایت بهره بگیرید.

2. افزونه WP Rocket؛ بهترین افزونه رایگان برای افزایش سرعت وب‌سایت

اگر بخواهیم پاسخ این سوال که «برای افزایش سرعت سایت به‌طور رایگان، بهترین افزونه وردپرس چیست؟» را بدهیم، افزونه راکت را می‌توانیم نام ببریم. افزونه راکت جزو افزونه‌های رایگان وردپرس است که برای بهبود سرعت وب‌سایت کاربرد دارد. طراحی رابط کاربری این افزونه جذاب است و استفاده از آن به دانش فنی خاصی نیاز ندارد. افزونه راکت با فشردن کدهای وب‌سایت و کاهش درخواست‌های وب‌سایت به سرور، موجب بهبود سرعت آن می‌شود.

3. افزونه المنتور؛ جذاب‌ترین افزونه صفحه‌ساز وردپرس

تا چند سال پیش، پرکاربردترین افزونه وردپرس برای ساخت صفحه‌ها افزونه ویژوال کامپوزر بود؛ اما با ورود المنتور در بازار صفحه‌سازهای وردپرسی، تمام توجهات به‌سمت صفحه‌ساز جذاب المنتور معطوف شد. افزونه‌های صفحه‌ساز جزو افزونه‌های جالب وردپرس هستند که به شما امکان می‌دهند تا بدون نیاز به کدنویسی، با کشیدن و رها‌کردن اِلِمان‌ها صفحه دلخواهتان را طراحی کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: سیستم مدیریت محتوا (CMS)
فصل 2: نصب وردپرس
فصل 3: آشنایی با محیط وردپرس
فصل 4: برگه‌ها
فصل 5: دیدگاه‌ها درورد پرس
فصل 7: افزونه‌ها در وردپرس
فصل 6: نمایش در ورد پرس
فصل 8: کابران در وردپرس
فصل 9: ابزارها در وردپرس
فصل 10: تنظیمات در وردپرس
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات هورین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-622-378-521-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس

برای دریافت کتاب راهنمای عملی طراحی وب سایت با وردپرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.