معرفی و دانلود کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس

عکس جلد کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس
قیمت:
۲۹۹۰۰ ۲۰,۹۳۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس

برای هر کسب‌وکار نوپایی که ترجیح می‌دهد به جای استفاده از منابع مالی، زمان خود را هزینه کند، کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس مانند یک معجزه است. این کتاب از ان جامینا مارمون، به شما کمک می‌کند تا صفر تا صد طراحی سایت وردپرسی کسب‌وکار کوچک خود را به دست بگیرید و اولین قدم‌های بیزنس خود را محکم‌تر بردارید.

درباره‌ی کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس

امروزه بسیاری از افراد به دنبال فروش بیشتر و توسعه‌ی کسب‌وکار خود هستند، اما هزینه‌ی کافی برای طراحی سایت ندارند یا به تازگی یادگیری طراحی سایت‌ را شروع کرده‌اند و تجربه‌ی زیادی در آن ندارند. اگر شما هم در این گروه جای می‌گیرید، کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس از ان جامینا مارمون (N'Djamena Marmon) به شما کمک می‌کند تا اصول و ریزجزئیات طراحی سایت وردپرسی را بیاموزید. این اثر شما را یاری می‌کند علاوه‌براین که با تمرین و مطالعه بتوانید سایت خود را راه‌اندازی کنید، در زمینه‌ی طراحی سایت بر بستر وردپرس مشغول‌به‌کار شوید و به مرور زمان بتوانید در این حوزه کسب درآمد کنید.

با استفاده از این منبع آموزشی قادر خواهید بود تا علاوه‌بر اشراف بر مزایای طراحی وبسایت وردپرسی، اصول آن را بیاموزید و پیاده‌سازی اصول را به خوبی انجام دهید. تنها نکته این است که تمرین، پشتکار، دقت و مطالعه‌ی مداوم را فراموش نکنید. در ساخت وبسایت با استفاده از وردپرس و با مراجعه به نکات این کتاب، به تجربه‌ی قبلی نیاز ندارید و از یادگیری دانش کدنویسی نیز بی‌نیاز خواهید بود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این اثر، وجود تصاویر آموزشی و نیز ارائه‌ی نکات عمیق و دقیقی‌ست که گرد هم آورده شده‌اند. به علاوه، در این کتاب تنها ایجاد و طراحی وبسایت را نخواهید آموخت؛ بلکه تجاری‌سازی، بازاریابی و فروش از طریق وبسایت و تولیدمحتوا نیز در این اثر پوشش داده شده‌اند. کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس، کار را از ابتدایی‌ترین مرحله‌ای که فکرش می‌کنید آغاز کرده است. نویسنده در ابتدا به سراغ این امر می‌رود که با استفاده از کدام نکات می‌توانید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای وبسایت خود داشته باشید و از داستان‌سرایی، خدماتی که در مجموعه‌ی خود ارائه می‌دهید، تجاری‌سازی، وایرفریم و فلوچارت صحبت می‌کند. مرحله‌ی بعدی، ثبت دامنه، وب‌سرور و نصب و تنظیم وردپرس است که نویسنده در دومین بخش کتاب، به صورت مفصل به آن پرداخته و اصول اولیه‌ای را که برای کار با وردپرس نیاز دارید، در اختیار شما قرار خواهد داد.

ایجاد طراحی بصری خوب، بررسی آمار بازدید روزانه از سایت، فارسی‌سازی قالب وردپرس، افزونه‌های موردنیاز، شخصی‌سازی داشبورد و هزاران نکته‌ی کاربردی دیگر که به شما کمک می‌کنند تا اولین وبسایت وردپرسی خود را بسازید و آن را حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر جلوه دهید، در کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس مطرح شده‌اند. با مطالعه‌ی دقیق این اثر، پشتکار و پیاده‌سازی نکاتی که در آن مطرح شده، می‌توانید بدون نیاز به دانش کدنویسی و بدون هیچ تجربه‌ی قبلی، اولین سایت خود را طراحی کنید. گفتنی‌ست امید رحمانی این منبع آموزشی جامع را به فارسی برگردانده و انتشارات نبض دانش آن را به چاپ رسانده است.

کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این راهنمای آموزشی را به افرادی که می‌خواهند سایت کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند و افرادی که به تازگی وارد حوزه‌ی طراحی سایت وردپرسی شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس می‌خوانیم

قالب پیش‌فرض معمولا برای تمامی صفحات به درستی کار می‌کند. بعضی از تم‌ها دارای قالب صفحه مخصوص خود هستند که اصولا در صفحه آپشن‌های تم پیکربندی شده‌اند. اگر این‌چنین نباشد، برای نصب صفحه تماس نیاز به یک برنامه جانبی عملکردی دارید. مشابه آن برای یک صفحه فروشگاه است. این یک صفحه ویژه است که احتمالا به یک برنامه‌‌ی جانبی برای نصب نیاز دارد، بنابراین فعلا از آن صرف‌نظر کنید. هر یک از صفحات محصولات نیز به برنامه جانبی نیاز دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس
نویسنده
مترجمامید رحمانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات145
زبانفارسی
شابک978-600-8599-75-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۹۰۰ ۲۰,۹۳۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس

برای دریافت کتاب طراحی سایت به زبان ساده با استفاده از وردپرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.