معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا

عکس جلد کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا
قیمت:
۴۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا

هنوز هم دنیای پپا پر از ماجراهای شنیدنی است. مجموعه کتاب پپا در قسمت چهاردهم به سراغ معرفی پدر پپا می‌رود. کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر با تصاویر جذاب، ماجراهای زندگی پپا و خانواده‌اش را تعریف می‌کند.

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا

کودکان از والدینشان می‌آموزند که چگونه به جامعه وارد و با مسائل گوناگون روبه‌رو شوند. اما والدین همواره کمبود کتاب‌هایی را حس می‌کنند که کودک را تشویق به یادگیری هرچه بهتر فعالیت‌های روزانه کند. مجموعه کتاب دنیای پپا (Pepa Pig) به یاری کودکان می‌آید تا در انجام کارهای روزانه و تجربه‌هایی که در ارتباط با روابط دوستانه برای آن‌ها پیش می‌آید، احساس بهتری داشته باشند. کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا (Pepa Pig: My Daddy) نوشته‌ی نویل استلی (Neville Stley) و مارک بیکر (Mark Baker) درباره‌ی پدر پپا و ویژگی‌های رفتاری اوست. نویسندگان ماجراهای این قسمت از مجموعه‌ کتاب دنیای پپا را با تصاویر جذابی همراه کرده‌اند تا خواندن کتاب را برای مخاطب خردسال دلنشین سازند.

در کتاب پیشین این مجموعه، پپا به معرفی مادر خود پرداخته و از او به‌عنوان بهترین مامان دنیا یاد می‌کند. حالا قرار است شخصیت کارتونی پدر از نگاه پپا توصیف شود. نویل استلی و مارک بیکر در کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا توجه مخاطب کودک را به رفتار برگ‌سالان جلب کرده‌اند. پپا در این مجموعه کتاب تمرین‌های عملی زیادی را تجربه کرده و کودکان را تشویق به ارتباط با دوستان و همراهی با والدین می‌کند. مخاطبین کودک نیز می‌توانند همراه با پپا این تمرین‌ها را انجام دهند و درس‌های زیادی بیاموزند.

پدر پپا آدم بامزه‌ای است و همیشه می‌خندد. نظر پپا این است که بهترین بابای دنیا را دارد. او به همراه برادرش جورج که همیشه در کنار اوست، با پدرش بازی می‌کند. خانواده‌ی پپا خوک‌های بامزه‌ی کارتونی هستند و طراحی این شخصیت‌ها در کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا ارتباط خوبی را برای مخاطبین خردسال رقم می‌زند. درست مثل پپا و جورج، بابای پپا هم یک خال صورتی بزرگ روی صورتش دارد و اینطور که پپا می‌گوید، آدم شوخ و بانمکی است.

کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر با ترجمه‌ی مهسا خسروی توسط نشر افق منتشر شده است.

کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی جذاب و مفید برای کودکان 3 تا 7 ساله هستید، این کتاب یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا می‌خوانیم

شغل بابای من خیلی جدی است...
اما به نظر من خودش زیاد جدی نیست.
بابای من چیزهای خیلی مهمی می‌خواند...
اما من می‌دانم که عاشق قصه‌های قبل از خواب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-600-353-954-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا

برای دریافت کتاب دنیای پپا 14: بهترین بابای دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.