معرفی و دانلود کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید

عکس جلد کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید
قیمت:
۱۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید

دنیای پیرزن‌ها و پیرمردها پر از داستان‌های تلخ و شیرین است. آن‌ها همیشه دوست دارند دور و برشان شلوغ باشد. اما تنهایی هم بخشی از زندگی مادربزگ‌ها و پدربزرگ‌ها است. کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید نوشته‌ی مژگان بابا مرندی قصه‌ی جذابی از زندگی این دو شخصیت دوست‌داشتنی را روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید

به‌راستی که بهترین دوست برای کودکان پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هستند. اکثر بچه‌ها رابطه‌ی خوبی با پدربزرگ و مادربزرگشان دارند. هرچند کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید نوشته‌ی مژگان بابا مرندی برای کودکان تألیف شده، اما زندگی پیرمرد و پیرزنی را به تصویر کشیده که برای همه‌ی پدر و مادرها آشنا هستند و خاطره‌های زیادی را برای آن‌ها زنده می‌کنند. این کتاب داستان بسیار ساده‌ای دارد و از تصویرپردازی جذابی نیز برخوردار است. شخصیت‌های اصلی این کتاب به شکلی طراحی شده‌اند که با چهره‌ای دوست‌داشتنی و صمیمی بتوانند ارتباط نزدیکی را با مخاطب کودک برقرار کنند. سمیه صالح شوشتری تصویرسازی این کتاب را بر عهده داشته و با در نظر گرفتن موضوع کتاب و رده‌ی سنی مخاطب موفق به خلق فضاهایی تماشایی شده است.

داستان کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید نوشته‌ی مژگان بابا مرندی درباره‌ی زن و مردی سالخورده است که در خانه تنها هستند و حسرت شلوغ بودن خانه، آن‌ دو را غمگین کرده است. آن‌ها مجبورند کارهای روزانه را به‌تنهایی انجام بدهند و فضای سوت و کور خانه برایشان آزاردهنده شده است. از طرفی همیشه باید در تنهایی و سکوت غذا بخورند و نشستن بر سر سفره‌ بدون حضور بچه‌ها طعم غذا را از یادشان برده است. درنتیجه، نداشتن بچه پیرزن و پیرمرد دوست‌داشتنی را به این فکر وامی‌دارد که به هر شکلی شده از تنهایی دربیایند و تصمیمی برای شاد شدن بگیرند.

معرفی و دانلود کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید

یکی از ویژگی‌های کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید بهره‌گیری از قصه‌های ایرانی و خلق فضاهایی است که مخاطب ایرانی با آن ارتباط خوبی برقرار می‌کند. نویسنده‌ی این کتاب با در نظر گرفتن نیاز کودکان به آشنایی با شخصیت‌ها و داستان‌های اصیل ایرانی، تلاش می‌کند حال و هوای داستان را به ویژگی‌های خاص زندگی ایرانی نزدیک کند. مخاطب کودک با مطالعه‌ی این کتاب امکان آشنایی با خلق و خوی بزرگسالان را پیدا کرده و از این طریق احترام گذاشتن به افراد سالخورده را نیز می‌آموزد.

کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید با استفاده از داستانی ساده و زبانی صمیمی مخاطب کودک را به دنیای بزرگسالان برده و ذهن خلاق بچه‌ها را برای قصه‌گویی به سبک ادبیات شفاهی ایران آماده می‌سازد. این کتاب نوشته‌ی مژگان بابا مرندی است و با تصویرسازی سمیه صالح شوشتری توسط انتشارات پرنده آبی منتشر شده است.

کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای مخاطبین کودک 9 تا 12 ساله مناسب است. همچنین والدینی که دلشان برای قصه‌های مادربزرگ‌ها تنگ شده می‌توانند همراه فرزندانشان از مطالعه‌ی این کتاب لذت ببرند.

در بخشی از کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید می‌خوانیم

صدای خش خش شنید. سرش را بالا برد. یکی از نارنج‌ها روی یکی از شاخه‌ها تاب می‌خورد. خاله پیرزن فهمید که دختر نارنج و ترنج می‌گوید:«اگر دلت دختر می‌خواهد، من دختر پادشاه نارنج و ترنجم. مرا بچین و قاچ کن تا بیایم بیرون و دخترت شوم.» خاله پیرزن خیلی خوش‌حال شد. گفت: «دختری که مویش را ببافم، برایش لباس بدوزم...» اما یکهو یادش آمد که شاهزاده‌ای می‌آید و او را با خودش می‌برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-121-632-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید

برای دریافت کتاب خاله پیرزن دوست داشت قصه بگوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.