معرفی و دانلود کتاب جودی دمدمی و دوستان 9: جودی دمدمی چپ دست می‌شود

عکس جلد کتاب جودی دمدمی و دوستان 9: جودی دمدمی چپ دست می‌شود
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی و دوستان 9: جودی دمدمی چپ دست می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی و دوستان 9: جودی دمدمی چپ دست می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جودی دمدمی و دوستان 9: جودی دمدمی چپ دست می‌شود

کتاب جودی دمدمی و دوستان 9: جودی دمدمی چپ دست می‌شود نوشته‌ی مگان مک‌دونالد، نهمین کتاب از مجموعه داستان جودی دمدمی و دوستانش است. جودی دختری سرکش و پر جنب و خروش است که دوست دارد دست به تجربه‌هایی جدید بزند. او این بار تصمیم می‌گیرد برای یک روز هم که شده چپ‌دست بودن را تجربه کند و تمام کارهایش را با دست چپ انجام دهد؛ اما آیا از پس چالش‌های پیش رویش برخواهد آمد؟

درباره‌ی کتاب جودی دمدمی چپ دست می‌شود

آیا تابه‌حال به این قضیه فکر کرده‌اید که ممکن است چپ‌دست یا راست‌دست بودن یک برتری به‌حساب بیاید و آدم‌ها به خاطر چپ‌دستی یا راست‌دستی به قدرتی خارق‌العاده دست یابند؟

جودی دمدمی زیاد به این قضیه فکر می‌کند! برادر او چپ‌دست است و همین باعث می‌شود که او زیاد به فکر این مسئله بیفتد. حالا نه اینکه استینک در همه‌چیز از جودی سر باشد؛ اما او همیشه در بازی و مسابقاتشان بر جودی پیروز می‌شود و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد که او طعم پیروزی را بچشد. جودی دمدمی همیشه موقع بازی به این مسئله فکر می‌کند که اگر می‌توانست به‌جای دست راست از دست چپش استفاده کند حتماً او پیروز میدان بود؛ اما حالا...

استینک به جودی می‌گوید که دنیا برای چپ‌دست‌هاست که چپ‌دست‌ها، آینده را به قبضه‌ی خود درخواهند آورد. او به جودی می‌گوید که چپ‌دست‌ها خلاق و قدرتمند و باهوش‌اند و انیشتین هم چپ‌دست بوده و همین‌طور کرمیت قورباغه، عروسک محبوب برنامه‌ی تلویزیونی. تازه شاید جالب باشد که بدانید بیش از نیمی از گربه‌های جهان هم چپ‌دست هستند. جودی نمی‌خواهد تسلیم این فکر شود که چپ‌دست‌ها بهترند اما درعین‌حال دلش می‌خواهد خلاق و باهوش و خوش‌شانس باشد.

تا اینکه سیزده اکتبر فرامی‌رسد. سیزده اکتبر روز چپ‌دست‌هاست! بابا و استینک قرار است به مناسب این روز به فروشگاه و کارخانه‌ی بیسکوئیت نمکی بروند و باهم جشن بگیرند. جودی هم دلش می‌خواهد همراه با آن‌ها برود؛ اما او که چپ‌دست نیست! همین باعث می‌شود تا جودی بالاخره عزمش را جزم کند! او می‌پذیرد که لابد چپ‌دست بودن بهتر است و از همین رو تصمیم می‌گیرد برای یک روز تمام کارهایش را با دست چپش انجام دهد؛ اما این کار که به همین سادگی‌ها نیست.

جودی با چالش‌های عجیب‌وغریبی روبه‌رو می‌شود که تابه‌حال به آن‌ها فکر هم نکرده بوده. آیا او موفق خواهد شد؟ آیا واقعاً چپ‌دست بودن بهتر است؟

کتاب جودی دمدمی چپ‌دست می‌شود (Judy moody and Friends: Not So lucku lefty) نوشته‌ی مگان مک دونالد (Megan McDonald) داستانی ماجراجویانه و آموزنده است. کودکان در این کتاب با جودی همراه می‌شوند، همگام با او در مواجه با چالش‌های متفاوت قرار می‌گیرند و با مفاهیم مهمی همچون دوستی، خلاقیت و پذیرش خود آشنا می‌گردند. مگان مک دونالد در کتاب جودی دمدمی چپ‌دست می‌شود به کودکان می‌آموزد که با خود را همان‌طور که هستند بپذیرند و در برابر ضعف‌ها و مشکلاتشان با مهربانی و عطوفت با خود رفتار کنند.

این کتاب به کوشش محبوبه نجف خانی به فارسی ترجمه و توسط انتشارات افق به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب جودی دمدمی و دوستان

مجموعه کتاب جودی دمدمی و دوستانه درباره‌ی دختری پرانرژی و سرکش است که هر بار به ماجراجویی جدید و هیجان‌انگیز دست می‌زند و تجربه‌ای جدید برای خود و همراهانش به ارمغان می‌آورد. از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به «جودی کتاب خوان می‌شود.»، «جودی و دوشنبه‌های دلگیر»، «جودی و فهرست آرزوها»، «جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی» و... اشاره کرد. این مجموعه کتاب توسط مگان مک‌دونالد به رشته‌ی تحریر درآمده و از انتشارات افق به چاپ رسیده است.

کتاب جودی دمدمی چپ دست می‌شود برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان گروه سنی ب و ج، 7 الی 11 سال جذاب و آموزنده خواهد بود.

در بخشی از کتاب جودی دمدمی و دوستان 9: جودی دمدمی چپ دست می‌شود می‌خوانیم

آهای استینک نوبت من است!
استینک گفت: «نخیرم تو باید اول سوراخ مار را تمام کنی. بابا گفت: «استینک، سخت نگیر و یک فرصت دیگر به جودی بده.»
جودی گفت: «آره استینک لاستیک. شاید بتوانم با اولین ضربه توپ را بیندازم توی سوراخ.» استینک با دلخوری نفسش را بیرون داد.

جودی یک ضربه‌ی محکم به توپ زد. توپ روی زمین گلف سرعت گرفت توی یک سازه‌ی فلزی چرخید و رفت هوا. بعد کنار سوراخ پایین آمد و چند بار دور سوراخ چرخید.

جودی نفسش را حبس کرد ... توپ درست کنار سوراخ از حرکت ایستاد.

بابا گفت: «وای خیلی نزدیک بود ها!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جودی دمدمی و دوستان 9: جودی دمدمی چپ دست می‌شود
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-353-812-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جودی دمدمی و دوستان 9: جودی دمدمی چپ دست می‌شود

برای دریافت کتاب جودی دمدمی و دوستان 9: جودی دمدمی چپ دست می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.