معرفی و دانلود کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد

عکس جلد کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد

هر سال موقع تولد خانم دمدمی، مامان جودی و استینک، اتفاق بدی رخ می‌دهد. مگان مک دونالد در کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد داستان جودی را تعریف می‌کند که امسال، رئیس تولد مامانش شده و تصمیم گرفته اجازه ندهد هیچ‌ بدبیاری‌ای در آن روز رخ دهد... این کتاب ذیل دو مجموعه به انتشار رسیده است: «جودی دمدمی و دوستان» و «کتاب‌های فندق».

درباره‌ی کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد

کتابی که پیش روی شماست، با نام خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد (Mrs. Moody in The Birthday Jinx) نوشته‌ی مگان مک دونالد (Megan McDonald)، نویسنده‌ی کودک و نوجوان مشهور اهل آمریکا، است. اثر نامبرده نخستین بار در سال 2016 در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. اگر سری کتاب‌های «جودی دمدمی» و «استینک دمدمی» را دوست دارید، از مطالعه‌ی کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد که ذیل مجموعه‌ی «جودی دمدمی و دوستان» به انتشار رسیده نیز لذت می‌برید. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، خلاصه‌ای از کتاب خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد است.

معرفی و دانلود کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد

هر سال، درست در روز تولد خانم دمدمی (مامان جودی و استینک) اتفاقی می‌افتاد که همه‌چیز به هم می‌ریخت و آن روز را به کام همه زهر می‌کرد. به همین خاطر بود که جودی این اتفاق را «بدبیاری روز تولد» نام‌گذاری کرده بود. مثلاً یک‌بار استینک ماشین‌زده شد و توی ماشین حالش به هم خورد.

چندین تولد گذشت و پشت‌سرهم بدبیاری اتفاق افتاد تا این‌که خانم و آقای دمدمی تصمیم گرفتند مسئولیت تولد را به جودی بسپارند. در کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد قرار است ماجرای همین تولد را بخوانید؛ یعنی تولدی که جودی رئیس آن بود.

جودی تصمیم گرفته بود به هر قیمتی که شده، یک بار برای همیشه به بدبیاری روز تولد پایان بخشد و این طلسم را در هم شکند. به همین دلیل بود که تصمیم گرفت به برادر و پدرش مسئولیت‌های مختلفی ببخشد. استینک قرار شد هدیه‌ی خیلی خیلی خوبی برای مامان تهیه ببیند و بابا هم کیک هویج -کیک موردعلاقه‌ی مامان- را درست کند.

اگر کتاب خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد را تا نیمه مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که ماجرا آن‌قدرها هم که جودی دمدمی گمان می‌کند ساده نیست. بگذارید برای‌تان مثالی بزنیم. زمانی که جودی دست‌به‌کار شد تا هدیه‌ی دست‌سازی برای مامانش درست کند، سعی کرد گوشواره‌ی صدفی بسازد. وقتی کارش را به پایان رساند، متوجه شد که جز دو تا چسب قلنبه، چیز دیگری درست نکرده است. بعد از آن بود که خواست با نقاشی به مامانش بگوید تا چه اندازه دوستش دارد، اما وقتی سعی کرد تصویر بغل کردن بکشد، نقاشی‌اش شبیه یک میمون کج‌وکوله شد. در نهایت، فکر بکری به ذهنش زد! مامانش عاشق مهره‌های رنگی بود. وقتی چشم‌‌های جودی به مهره‌های الفبایی‌اش افتاد، تصمیم گرفت برای او دستبند درست کند. به ظاهر همه‌چیز خوب پیش می‌رفت، اما کادو تولد جودی دمدمی مشکلی داشت؛ مشکلی که ما آن را مخفی نگه می‌داریم تا خودتان کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد را در دست بگیرید و شروع به مطالعه کنید. انتشارات افق وظیفه‌ی چاپ و انتشار این اثر را برعهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی جودی دمدمی و دوستان

آثاری که ذیل مجموعه‌ی جودی دمدمی و دوستان (Judy Moody and Friends) به انتشار رسیده‌اند، داستان‌هایی خواندنی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان‌اند و جملگی بر محور ماجراهای جذاب و مهیجی می‌گردند که پیرامون شخصیتی به نام «جودی» و دوستانش رخ می‌دهد؛ دختری سرکش، ادا و اطواری، لوس، و البته باهوش و باذکاوت.

مجموعه داستان‌های جودی دمدمی و دوستان سرشار از وقایعی طنز و صحنه‌هایی مفرح‌اند. به همین جهت نیز، هر مخاطب خردسالی را به سادگی با خود همراه می‌سازند. نویسنده‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی مورد بحث، مگان مک دونالد، نام دارد. او، چنان‌که در مصاحبه‌ای گفته، اغلب حوادث داستان‌های سریِ جودی دمدمی و دوستانش را از خاطرات دوران خردسالی‌اش در مدرسه اقتباس کرده است.

گفتنی است که مجموعه‌ی جودی دمدمی و دوستان تاکنون به اغلب زبان‌های مهم دنیا ترجمه شده، در شمارگانی بالا به فروش رسیده، و افتخارات فراوانی را برای خالق خود به ارمغان آورده است. ناشر این مجموعه در ایران، گروه انتشاراتی «افق» است.

کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد برای چه کسانی مناسب است؟

کودکانِ رده‌ی سنی 6 تا 9 سال، بیش از همه از مطالعه‌ی کتاب خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد، اثر مگان مک دونالد، لذت و بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد می‌خوانیم

مامان همیشه از ریاضی تعریف می‌کرد. یافتم! یک فکر بکر! یک دستبند شماره تلفنی! یک دستبند با مهره‌های عددی که شماره تلفن باشد. دستبند شماره تلفنی بهتر از گوشواره‌های چسب قلنبه‌ای بود. بهتر از قاب عکس چوب‌بستنی بود. بهتر از نقاشی بغل کردن بود. یک دستبند شماره تلفنی بی برو برگرد کمک می‌کرد تا بدبیاری روز تولد تمام شود.

آن شب جودی از هیجان خوابش نمیبرد. بالاخره روز تولد مامان شده بود.

صبح که شد، جودی و استینک بدو رفتند به اتاق مامان و بابا و پریدند روی تختخوابشان و گفتند: «تولدتان مبارک، مامان»!

مامان ملافه را روی سرش کشید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: رئیس تولد
فصل 2: ایالت دستکشی
فصل 3: مامان مومیایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-353-451-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد

برای دریافت کتاب جودی دمدمی و دوستان 6: ‌خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.