معرفی و دانلود کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی

عکس جلد کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی
قیمت:
۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی

کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی یک اثر متفاوت در حوزه‌ی سلامتی و لاغری اثر ماریسا پیر است که در آن به جای تعیین رژیمی سفت و سخت برای لاغری سریع، نویسنده با معرفی متد و روش مخصوص خودش سعی می‌کند از اساس رابطه‌ی شما را با غذا خوردن تغییر دهد تا به جای رژیم‌های کوتاه‌مدت و ناسالم در درازمدت بتوانید سالم غذا خوردن را همیشه به جزئی جدانشدنی از زندگی خود تبدیل کنید.

درباره‌ی کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی

شعار ماریسا پیر (Marisa Peer)، در برنامه‌ی متفاوتش در کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی (You Can Be Thin) که در ایران توسط مریم میرزایی در نشر شبنا چاپ شده، پایان دادن به رژیم گرفتن، آن هم برای همیشه است. جالب است بدانید کتابی که نویسنده‌اش ادعا می‌کند می‌تواند شما را در مسیر لاغر شدن هدایت کند دقیقاً بر ضد رژیم‌های غذایی صحبت می‌کند. این دقیقاً به این خاطر است که ماریسا پیر در این کتاب سعی می‌کند تا با برنامه‌ریزی مجدد ذهن شما، نوع رابطه‌ای که با غذا دارید را تغییر دهد. رابطه‌ای نه چندان سالم که اتفاقاً مبنای آن بسیاری از رژیم‌های غذایی غیراصولی و افراطی هستند. رژیم‌هایی افراطی که بلافاصله بعد از رها کردن آن‌ها به وزن پیشین و رویه‌ی ناسالم قبل برمی‌گردید. اما با اجرای این برنامه‌ی جدید و متفاوت، ماریسا پیر به شما قول می‌دهد بتوانید بدنی سالم با وزنی ایده‌آل داشته باشید.

مشکلی که در اغلب رژیم‌های غذایی وجود دارد این است که فقط به شما می‌گویند غذا خوردنتان را تغییر دهید و برخی از غذاها را به کل از رژیم غذایی خود حذف کنید تا زمانی که به وزن ایده‌آل خود برسید. اما هیچ‌کدام از آن‌ها برای بعد از لاغری شما برنامه‌ای ندارند و فقط روی کاهش غذا تمرکز می‌کنند. به همین دلیل است که اکثر افراد بعد از مدتی با شکست مواجه شده و دوباره شروع به اضافه وزن می‌کنند. در این کتاب از تغییراتی به غیر از تغییر در میزان مصرف غذا صحبت می‌شود. تغییراتی مثل تغییر نگرش، عوض کردن زبان و بازبینی تفکر که در نهایت، تأثیر ماندگاری بر بدن دارند. مهم‌تر آنکه جوری تمرینات پیش می‌روند که به درک کاملی از چرایی انجام آن‌ها می‌رسید و به همین دلیل در تمام زندگی و برای مدت زیادی می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

معرفی و دانلود کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی

در این برنامه‌ی جدید و منحصر‌به‌فرد نویسنده‌ی کتاب از تکنیک‌ها و تمرین‌هایی کاربردی استفاده می‌کند که در عین حال انجام دادن آن‌ها نه تنها سخت نیست بلکه سرگرم‌کننده نیز است. او همچنین ضرورت تکرار را با تمرین‌های این برنامه یادآوری می‌کند و از پرسش‌نامه‌هایی ساده اما مؤثر برای شکستن الگوهای منفی و از بین بردن هوس‌های غذایی استفاده می‌کند.

جالب است بدانید که نویسنده‌ای این کتاب ماریسا پیر علاوه‌بر پیشینه‌ی علمی که در حوزه‌ی تغذیه دارد، علم درمان از طریق هیپنوتیزم را در موسسه‌ی آموزش هیپنوتیزم که بهترین مؤسسه‌ی آموزش این علم در جهان است آموخته. او با ترکیب همین دو علم توانسته عادات غذایی بسیاری از مراجعانش را تغییر دهد و آن‌ها را سمت یک زندگی سالم و پایدار سوق دهد. مراجعان او از بازیگران حرفه‌ای تا ورزشکاران حرفه‌ای المپیک بوده‌اند و تمامی‌شان از تجربه‌ی درمان با مارسیا را به عنوان یک تجربه‌ی دگرگون‌کننده یاد می‌کنند.

اتفاقا مارسیا در همین کتاب هم تکنیک‌هایی را به کار می‌گیرد که شبیه به جلسات درمانش هستند که در نتیجه خوانندگان را از راه دور و صرفاً با خواندن کتاب از طریق علم هیپنوتراپی درمان می‌کند. تمرکز این کتاب روی مصادیقی از رژیم‌های غذایی ناسالم است که ریشه در ذهنیت ما دارند. مانند پرخوری احساسی، معتادان به غذا خوردن و این‌گونه موارد که در کمتر کتابی در مورد آن‌ها حرفی زده می‌شود.

کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی، برخلاف اسمش، فقط برای افرادی نیست که با چالش اضافه وزن کلنجار می‌روند. این کتاب علاوه‌ بر اینکه بدنی با وزن ایده‌آل را وعده‌ می‌دهد، روی سالم‌خوری و رابطه‌ای سالم با تغذیه و بدن تمرکز می‌کند. بنابراین به تمام کسانی که دوست دارند رابطه‌شان را با غذا خوردن تغییر دهند و به صورت سالم‌تری زندگی کنند این کتاب را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی می‌خوانیم

از دست دادن یکی از منفی‌ترین کلمات در دایرۀ واژگان ماست، چون قوی‌ترین نیرو در روان انسان تلاش برای بازگرداندن چیزی است که فکر می‌کند از دست داده است. مراجعین اغلب به من می‌گویند که امید، ایمان یا اشتیاق خود را از دست داده‌اند. حتی بعضی میل به زندگی را از دست داده‌اند. بعضی‌ها زیبایی، زن یا شوهر، آزادی یا حتی شغلشان را از دست داده‌اند. یکی‌شان از سقط جنینش حرف می‌زد: «بچه‌ام از دست رفت.» از دست رفتن یعنی کنترلی روی جریان نداشتن. چیزی که در بحران، سیل یا آتش‌سوزی از دست می‌دهیم نوع دیگری از فقدان است. شرکت‌ها هم ممکن است در صورت از دست دادن مشتری یا قرارداد، برای همیشه تعطیل شوند.

ورزشکاران از باخت متنفرند. حتی یادمان نمی‌آید چه کسی در المپیک دوم شد؛ به همین دلیل بود که پائولا رادکلیف هنگامی‌که فهمید مدال طلا را در المپیک یونان نبرده است، احساساتش غلیان کرد. نوجوان‌ها هم دوست ندارند بازنده باشند و حتی انگشت شست و اشاره‌شان را به شکل حرف اِل انگلیسی (Loser به معنای بازنده) می‌گیرند. این نوعی توهین است. گفتن اینکه کسی کنترل وضعیت را از دست داده یا عقل و هوشش را از دست داده منفی و انتقادی است. من موقعی با کسی کار می‌کردم که به‌خاطر بیماری، مو، شنوایی و توان حرکتی‌اش را از دست داد، اما با از دست دادن بینایی‌اش، استقلال کامل و بعد هم شوقش را به زندگی از دست داد. کاستن جایگزین اطمینان‌بخش‌تری برای کلمۀ از دست دادن است. قماربازها خیال می‌کنند که باید هرچیزی را که از دست داده‌اند پس بگیرند، به همین خاطر تمام شب، بازی می‌کنند و حتی پول بیشتری از دست می‌دهند، تا به خیال خود جبران کنند. هنگامی‌که آدم‌ها متوجه می‌شوند ظاهر خوبشان تغییر کرده است، سعی می‌کنند ازدست‌رفته‌ها را برگردانند و شبیه بیست سال قبل خود شوند؛ شبیه بهترین دوران خود لباس می‌پوشند و این‌گونه جبران مافات می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

معرفی نویسنده
مقدمه: چرا این برنامه جواب می‌دهد، اما رژیم فایده‌ای ندارد؟
گام اول: نگرش خود را اصلاح کنید تا نتیجه بگیرید
گام دوم: زبانتان را عوض کنید تا بدنتان تغییر کند
گام سوم: لاغرتر بودن را انتخاب کنید
گام چهارم: رمز رسیدن به خواسته‌ها چیست؟
گام پنجم: به لاغری فکر کنید و لاغر شوید
گام ششم: تجسم کنید تا لاغرتر شوید
گام هفتم: شکستن الگوها
گام هشتم: پایان دادن به هوس‌ها
گام نهم: برای همیشه از شرش خلاص شوید
گام دهم: روزی از زندگی جدید من لاغر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی
نویسنده
مترجممریم میرزایی
ناشر چاپیانتشارات شبنا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-622-90108-7-7
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی

برای دریافت کتاب تو هم می‌توانی لاغر شوی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.