معرفی و دانلود کتاب تربچه خانم

عکس جلد کتاب تربچه خانم
قیمت:
۱۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تربچه خانم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تربچه خانم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تربچه خانم

بیایید ببینیم وقت چیدن تربچه‌های باغ تربچه خانم رسیده؟ کتاب تربچه خانم یک داستان دلنشین کودکانه است که به قلم فاطمه سرمشقی نوشته شده. مرضیه سرمشقی نیز ماجرای این قصه را برای بچه‌ها به تصویر درآورده و مجموعه‌ای از نقاشی‌های رنگارنگ و دیدنی خود را در کنار روایت شیرین آن به مخاطبان کوچک هدیه کرده. قهرمان این قصه، تربچه خانم است. او تصمیم دارد تربچه‌های آب‌دار حیاط خود را بچیند؛ اما شاید نه به این‌ زودی!

درباره‌‌ی کتاب تربچه خانم

شخصیت دوست‌داشتنی کتاب تربچه خانم یکی از مهربان‌ترین باغبان‌هاییست که می‌توانید به عمر خود ببینید. قصه‌ی زندگی تربچه خانم، حاصل قلم توانای نویسنده‌ی کودکان، یعنی فاطمه سرمشقی است. مرضیه سرمشقی نیز تصمیم گرفته تا در این ماجرای دوست‌داشتنی نقشی داشته باشد و تصویر‌نگاری‌های دیدنی خود را با روایت آن همراه کند.

قصه‌ی تربچه خانم، درباره‌ی یک باغچه‌ی کوچک و پر از تربچه است. صاحب این باغچه، یعنی تربچه‌ خانم، درست در نزدیکی باغچه و در یک خانه‌ی نقلی زندگی می‌کند. او برای پرورش تربچه‌های خود حسابی زحمت می‌کشد و هر روز به آن‌ها آب می‌دهد. البته که می‌دانید رسیدگی به سبزیجات، تلاش و کوشش بسیاری نیاز دارد. حالا هم تربچه‌های باغچه حسابی تپل و رسیده شده‌اند و وقت آن است که چیده شوند. برای همین نیز تربچه خانم صبح امروز زود‌تر از همیشه از خواب بیدار می‌شود و پشت پنجره‌ی خانه می‌رود تا به تربچه‌ها نگاهی بیندازد. بله وقت آن است که تربچه‌ خانم سبدی بردارد و سراغ تربچه‌های رسیده را بگیرد، زیرا آن‌ها حالا آن‌قدر بزرگ شده‌اند که کلاغ‌ها نیز لا‌به‌لای برگ‌هایش لانه می‌کنند. اما گاهی می‌شود که درست به وقت انجام یک کار به خود می‌گوییم: چطور است اول به سراغ کار دیگری بروم؟ تربچه خانم نیز بین چیدن تربچه‌ها یا نشستن و تماشا کردن آن‌ها از پشت پنجره دودل می‌ماند.

معرفی و دانلود کتاب تربچه خانم

خواندن و تماشای قصه‌های مصور، از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها میان کودکان و خردسالان است؛ داستان تربچه خانم نیز با ترکیب روایت ساده و دل‌نشین و تصاویر فانتزی خود اوقات لذت‌بخش و خیال‌انگیزی برای خوانندگان کوچک دنیای کتاب فراهم می‌کند. نویسنده‌ی این کتاب یعنی فاطمه سرمشقی اکنون سال‌های بسیاری‌ست که برای بچه‌ها قصه می‌نویسند. او خود نیز دختر کوچکی دارد و به‌خوبی با وجه آموزنده‌ی قصه‌های کودکانه آشناست. داستان تربچه خانم نیز در دل روایت فانتزی خود نکته‌های مفید بسیاری دارد. نویسنده در لابه‌لای ماجرای سرگرم‌کننده‌ی کتاب، موضوعاتی مثل تلاش، امید و وقت‌شناسی را به خوانندگان کوچک خود یادآوری می‌کند. گفتنی‌ست که این قصه با تلاش انتشارات پرنده آبی در دست شما قرار می‌گیرد.

کتاب تربچه خانم برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان کوتاه و خواندنی، یک شروع عالی برای دوستی کودکان 6 تا 10 سال با دنیای قصه‌هاست.

در بخشی از کتاب تربچه خانم می‌خوانیم

موش کور در خانه آرام آرام راه می‌رفت و هر چه می‌دید می‌خورد.
خورشید به وسط آسمان رسید تربچه خانم می‌خواست از خودش بپرسد.
که اول حساب موش کور را برسد یا چیزی بخورد، که جیغ بلندی کشید.
موش کور تمام خان را خورده بود و مثل یک غول خوابش برده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تربچه خانم
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-643-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تربچه خانم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تربچه خانم

برای دریافت کتاب تربچه خانم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.