معرفی و دانلود کتاب تا ثریا...

عکس جلد کتاب تا ثریا...
قیمت:
۲۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تا ثریا... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تا ثریا... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تا ثریا...

کتاب تا ثریا...، اثری خواندنی برای علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه‌ی فارسی است. شیرین فرزانه، نویسنده‌ی کتاب، سرگذشت شخصیت‌هایی را در این داستان روایت می‌کند که در کنار رویارویی با مشکلات خانوادگی و اجتماعی، گرفتار عشق می‌شوند. ماجراهایی که شخصیت‌های این کتاب با آن روبه‌رو می‌شوند، خواننده را تا آخرین برگ از این اثر، مشتاق به مطالعه‌ی داستان نگه می‌دارد.

درباره‌ی کتاب تا ثریا...

کتاب تا ثریا...، داستانی از عشق و دلدادگی را پیش روی علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه قرار می‌دهد. شیرین فرزانه، نویسنده‌ی کتاب،‌ برای نگارش این رمان، سنت‌ها و ارزش‌های ایرانی را با سبک زندگی مدرن ترکیب کرده است. در کتاب حاضر، داستانی از پیچیدگی‌های عشق، روابط و هویت شخصیت‌هایی چندلایه را مطالعه می‌‌‌کنیم. نویسنده‌، لحنِ کلامی ساده و روان را برای روایت داستان کتاب تا ثریا... در پیش گرفته است. این لحن باعث شده تا داستان به دل مخاطب بنشیند. لحن جذاب و گرمِ روایتِ این اثر، خواننده را به سفری احساسی و پر از هیجان در دنیای عشق و عاشقی می‌برند. ماجرای کتاب پیش رو، داستانی است عاشقانه که از زبان بانویی زیبارو روایت می‌شود. شخصیت اول داستان، روزهای دشواری را سپری کرده و از لحاظ روحی، حال‌و‌روز خوبی ندارد. این شخصیت به‌رغم تحمل حقارت‌های زیاد از طرف افرادی که توقعش را نداشته، همچنان به ارتباط با این افراد ادامه می‌دهد. ادامه‌ی این رابطه، شخصیت‌های داستان را در موقعیت‌هایی دشوار قرار می‌دهد و ماجراهای جالب و غیرمنتظره‌ای در این اثر اتفاق می‌افتد. در این حیص‌ و‌ بیص، عشقی آتشین به جان شخصیت اول داستان می‌افتد تا یک‌بار دیگر، دل ببازد و وارد رابطه‌ای پر سوزوگذار شود. عشق‌و‌عاشقی‌های این رمان، تحولات عمیقی را درون شخصیت‌های داستان ایجاد می‌کند. خویشتن‌داری شخصیت اول این کتاب نیز باعث می‌شود تا دشواری‌های بیشتری تحمل کند و راه پرفرازوفرودی را برای رسیدن به دلدار پیش رو داشته باشد. ماجراهای رمان تا ثریا...، در کنار اتفاق‌های عاشقانه، با رویدادهایی هیجان‌انگیز و پیچیده ادامه پیدا می‌کند تا این اثر به رمانی خواندنی تبدیل شود.

شیرین فرزانه، در کتاب تا ثریا...، اهمیت ویژه‌ای برای فرهنگ و سنت‌های ایرانی قائل شده است. درواقع می‌توان گفت این اثر، آینه‌ای تمام‌نما از فرهنگ و سنت‌های ایرانی پیش روی خواننده قرار می‌دهد. روایت داستان تا ثریا...، ارزش‌ها، باورها و آداب و رسوم جامعه را به نمایش می‌گذارند. این ویژگی باعث‌شده تا در کنار مطالعه‌ی داستانی عاشقانه، با رمانی روبه‌رو باشیم که نویسنده‌ی آن، تاکید ویژه‌ای بر ارزش‌های اخلاقی و انسانی موردِ قبول جامعه‌ی ایران داشته است. نویسنده‌، داستان تا ثریا... را به گونه‌‌ای نوشته تا ارزش‌هایی همچون عدالت، صداقت، شجاعت، وفاداری و انسان‌دوستی در قسمت‌های مختلف این رمان بازتاب داشته باشد.

کتاب تا ثریا...، را انتشارات آئی‌سا چاپ و روانه‌ی بازار کرده‌است.

کتاب تا ثریا...، برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه‌ی ایرانی، مخاطب‌های اصلی کتاب تا ثریا...، به‌حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب تا ثریا... می‌خوانیم

وارد خانه شد و طبق قانون همیشگی کنار حوضچه نشست. به صورت پیرزن نگاه کرد. یعنی چیزی می‌دانست و از او مخفی می‌کرد؟ با مظلومیت نگاه راحیل پشیمان از فکرش سرش را پایین گرفت. آخر ثریا کجا را داشت که برود؟ شماره‌ی خاتون را گرفت. این‌بار به جان خودش و سینا قسمش داد تا اگر چیزی می‌داند، بگوید. او فقط گریه کرد و گفت: «برگرد، اگه ثریا می‌خواست ببیندت اون‌جا می‌موند.» این حرفش چه معنایی می‌داد؟ داد زد: «خاتون، تو چیزی می‌دونی؟ راستش رو بگو. به‌خاطر سینا بگو. ثریا کجا رفته؟»

راحیل روبه‌رویش ایستاده بود و شاهد لحن ملتمسش بود. چشمانش را بست و قطره‌ی سمجی از گوشه‌ی چشمش پایین آمد. گفت: «خاتون، هرشب دارم بابا رو تو خواب می‌بینم. از من رو برمی‌گردونه. حتماً ثریا تو وضع خوبی نیست. اگر دوباره بلایی سر خودش آورده باشه‌ چی...»

خاتون آن طرف خط به گریه افتاد و گفت: «با بهار تماس گرفته و حال سینا رو پرسیده و گفته نگرانش نباشیم.» میلاد باهیجان گفت: «توی این ده روز می‌دونستی و از من مخفی کرده بودی.»

«نه، به جون میلادم! دیشب رفتم خونه‌ی بهار و قسمش دادم که حرف بزنه. میلاد، خانم خیلی نگران‌ته. خواهش می‌کنم برگرد!»
میلاد بدون هیچ حرف دیگری تماس را قطع کرد. از دست خاتون و بهار عصبانی بود. چرا هردو در مقابلش جبهه گرفته بودند؟ آن‌ها را درک نمی‌کرد. راحیل مانند چند روز گذشته با استکان چایی روبه‌رویش ایستاده بود. لیوان را گرفت و گفت: «راحیل‌خانم، تو رو قسم به جون هرکی دوست دارید، بگید که ثریا موقع رفتن به شما نگفت کجا می‌ره؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تا ثریا...
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات692
زبانفارسی
شابک978-622-5247-38-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تا ثریا...

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تا ثریا...

برای دریافت کتاب تا ثریا... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.