معرفی و دانلود کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق

عکس جلد کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق
قیمت:
۱۰۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق

کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق نوشته‌ی سعیده کلجاهی اصل، داستان دختر جوانی به نام ترمه است که تمام وجودش را وقف مهربانی به دیگران کرده و حالا دست سرنوشت درصدد جبران برمی‌آید تا به‌نحوی، این مهر و محبت را به ترمه برگرداند.

درباره‌ی کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق

کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق اثری از سعیده کلجاهی اصل است که در ژانر رمان‌های اجتماعی، عاشقانه و مذهبی نگاشته شده. داستان این کتاب، درباره‌ی «ترمه»، تک‌فرزند خانواده‌ای متمول است که از همان سن کم فهمیده پول ضامن خوشبختی‌شان نمی‌شود. پدر و مادرش هر دو تحصیل کرده‌اند و درآمد خوبی دارند، اما با هم نمی‌سازند و دائم مشاجره دارند. مادر اعتقاد دارد که ایران برای گسترش کسب‌وکارش در حوزه‌ی مد و فشن بسیار کوچک و بسته است و در این مملکت موفق نخواهد شد. برای همین هم ساز مهاجرت به لندن را کوک کرده و مدام در گوش پدر می‌خواند که باید بروند. پدر اما در نقطه‌ی مقابل، بسیار میهن‌پرست است و دلش نمی‌خواهد حتی لحظه‌ای ایران را ترک کند. همین ناسازگاری و عدم تفاهم هم در انتها کارشان را به جدایی و طلاق می‌کشاند و حضانت ترمه‌ی کوچک هم به پدرش می‌رسد. پدری که تصمیم می‌گیرد با تمام توان خودش را وقف دختر کوچکش کرده و اجازه ندهد که درد بی‌مادری را حس کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق

حالا از آن اتفاق سال‌ها گذشته و ترمه دختری بیست‌وشش ساله شده. مهربانی بی‌حد پدر و البته جای خالی مادر که آن را همواره در قلبش احساس می‌کند، او را به سمتی سوق داده که شغل خاصی را انتخاب کند؛ شغلی که هر کسی توانایی انجامش را ندارد. او در یک شیرخوارگاه، از کودکان بی‌سرپرست نگهداری می‌کند!

تمام دنیای ترمه همین کار و سروکله‌زدن با بچه‌هاست. همه‌ی عشقش این است که حتی به‌اندازه‌ی یک لحظه، لبخند را به لبان کوچکشان بیاورد و کاری کند که حس کنند در خانه‌ی خودشان هستند. او با خودش عهد بسته که اگر مادر شد، هیچ‌وقت مثل مادر خودش مادری نکند و همین عهد او را به این شیرخوارگاه کشانده تا دست محبتی باشد بر سر تمام بچه‌هایی که مثل خودش، از نعمت مادر داشتن محروم‌اند.

بعد از سال‌ها تنهایی، این بار نوبت ترمه است که طعم عشق را بچشد و برای خودش خانواده‌ای تشکیل دهد. اما عشق، در قالب کسی به سراغش می‌آید که اصلاً انتظارش را ندارد...

کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق کاری از نشر صوتی سخن آفرین گویا و انتشارات یمام است. این کتاب را با صدای هانیه معینی می‌شنوید.

کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های فارسی با مضمون اجتماعی، عاشقانه و البته مذهبی علاقه دارید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق می‌شنویم

به آقای مدیر هم خبر دادم و به‌طرف خونه به‌‍راه افتادم. طبق معمول پیاده‌روی رو ترجیح دادم تا بلکه هوای آزاد حالمو سر جاش بیاره. تو راه فکری به سرم زد. تصمیم گرفتم به بابا زنگ بزنم و ازش بخوام زودتر بیاد خونه، یه سر بریم خونه‌ی عمو علی، بلکه این نادیا و نیما با خل‌وچل بازی‌هاشون حالمو سر جاش بیارن. البته اینجور مواقع دردِدل با زن‌عمو محشره، با حرف‌هاش کاری می‌کنه که انگار روی آتش آب ریخته باشن. اصلا به آدم آرامش تزریق می‌کنه. هر چی شماره‌ی بابا رو گرفتم گفت «شماره‌ی مشترک مورد نظر خاموش می‌باشد.» به عمو علای زنگ زدم تا اکه بابا پیشش بود گوشی رو بده باهاش حرف بزنم. ولی عمو علی همه‌ش رد تماس می‌داد. همه‌ی این‌ها مزیدبرعلت شدن تا دلهره‌ی من چندین برابر بشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
متن پشت جلد
35 دقیقه
قسمت اول
34 دقیقه
قسمت دوم
35 دقیقه
قسمت سوم
35 دقیقه
قسمت چهارم
35 دقیقه
قسمت پنجم
40 دقیقه
قسمت ششم
36 دقیقه
قسمت هفتم
33 دقیقه
قسمت هشتم
32 دقیقه
قسمت نهم
31 دقیقه
قسمت دهم
30 دقیقه
قسمت یازدهم
31 دقیقه
قسمت دوازدهم
30 دقیقه
قسمت سیزدهم
33 دقیقه
قسمت چهاردهم
33 دقیقه
قسمت پانزدهم
33 دقیقه
قسمت شانزدهم
33 دقیقه
قسمت هفدهم
36 دقیقه
قسمت هجدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق
نویسنده
راویهانیه معینی
ناشر چاپیانتشارات یمام
ناشر صوتیانتشارات سخن آفرین گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق

برای دریافت کتاب صوتی اندوه یک لبخند عمیق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.