معرفی و دانلود کتاب باشگاه دختران قهرمان - جلد چهارم: کریسمس در مدرسه‌ی شبانه روزی

عکس جلد کتاب باشگاه دختران قهرمان - جلد چهارم: کریسمس در مدرسه‌ی شبانه روزی
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه دختران قهرمان - جلد چهارم: کریسمس در مدرسه‌ی شبانه روزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه دختران قهرمان - جلد چهارم: کریسمس در مدرسه‌ی شبانه روزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باشگاه دختران قهرمان - جلد چهارم: کریسمس در مدرسه‌ی شبانه روزی

کتاب باشگاه دختران قهرمان - جلد چهارم: کریسمس در مدرسه‌ی شبانه روزی نوشته‌ی نینا وگر چهارمین جلد از مجموعه کتاب باشگاه دختران قهرمان است. اگر آن‌ها را خوانده باشید خوب می‌دانید که نینا وگر چه قلم جذابی دارد و نوشته‌هایش چقدر می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. پس آماده باشید تا به دنیایی هیجان‌انگیز و خوش آب و رنگ وارد شوید.

درباره‌ی کتاب کریسمس در مدرسه‌ی شبانه‌روزی

برف شدیدی داشت توی مدرسه‌ی شبانه‌روزی ماتیلدا - ایمپراتریکس می‌بارید و صدای زنگ در گوشه‌گوشه‌ی آن جا پیچده و همه را روانی کرده بود. برف تمام شاخه‌ها را پوشانده و تک درخت تنومند کاجی که وسط حیاط مدرسه بود و برای کریسمس تزئینش کرده بودند، تقریباً زیر حجم سنگین برف گم شده بود. صدای زنگ برای این به صدا درآمده چون انگار کسی کندوهای مدرسه را خراب کرده. برای همین، پینا و فلو و بلانکا بدوبدو رد پا را دنبال می‌کنند و می‌فهمند که کار، کار خرس کوچولویی بوده که حالا تنهای تنها توی جنگل پرسه می‌زند. پینا خصوصاً خیلی دلش برای توله‌خرس سوخت چون خوب می‌دانست که تنها بودن و کنار خانواده نبودن چه حس‌وحالی دارد. ولی خب یک خرس کوچولو عروسک هم نیست که بتوان بغلش کرد و خیلی زود ترس و وحشت به وجود تمام دانش‌آموزها می‌افتد. یک خرس نزدیک مدرسه واقعاً‌ خطرناک نیست؟ کشاورزهای مزرعه هم شروع می‌کنند به تجهیزات جمع کردن تا به شکار خرس بروند و پینا و فلو و بلانکا می‌دانند که اگر بخواهند خرس کوچولو را نجات بدهند، باید سریع وارد عمل بشوند!

معرفی و دانلود کتاب باشگاه دختران قهرمان - جلد چهارم: کریسمس در مدرسه‌ی شبانه روزی

درباره‌ی مجموعه باشگاه دختران قهرمان

باشگاه دختران قهرمان (Club der Heldinnen) مجموعه‌ای است از کتاب‌های فانتزی برای کودکان و نوجوانان که نینا وگر، ‌ نویسنده‌ی آلمانی، آن‌ها را به رشته‌ی تحریر درآورده است. تمام قصه‌های کتاب‌های این مجموعه در یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی سپری می‌شود و حول‌وحوش حوادث و چالش‌های زندگی سه دختر می‌چرخد که قهرمان‌های اصلی داستان‌های این مجموعه هستند. این داستان‌ها تقریباً تم طنز و فضایی هیجان‌انگیز و معمایی دارد که همچنین نکات مثبت و آموزنده‌ای را به خوانندگانش می‌رساند. سه جلد از این مجموعه به نام‌های «آدم ربایی در مدرسه‌ی شبانه‌روزی»، «خیانت در مدرسه‌ی شبانه‌روزی» و «هشدار خرسی در مدرسه‌ی شبانه‌روزی» ترجمه و منتشر شده‌اند.

کتاب کریسمس در مدرسه‌ی شبانه‌روزی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های سرگرم‌کننده، جذاب، معمایی، ماجراجویانه و خوش آب‌ورنگ هستید، حتماً از خواندن این کتاب لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب باشگاه دختران قهرمان - جلد چهارم: کریسمس در مدرسه‌ی شبانه روزی می‌خوانیم

بیرون دیوارهای قطور شبان هروزی توفان شدیدتر بود. باد سخت و سرد و گزنده به صورتشان تازیانه می‌زد و چنان سوتی در هوا می‌کشید که صدایشان به گوش خودشان هم نمی‌سید. دانه‌های درشت برف با چنان قدرتی به صورتشان کوبیده می‌شد که انگار یک نیروی نامرئی در دانه‌های برف هزاران سوزن گذاشته! فلو سرش را تا جایی که می‌توانست پایین انداخت و کلاهش را هم پایین‌تر کشید. از شکاف باریک کلاه به جلو نگاه می‌کرد. هیچ جورِ دیگری نمی‌شد بارش برف را تحمل کرد، با این که نفر دوم بود و در پناه آورون حرکت می‌کرد. دستکش‌های ضخیمی داشت، بااین حال دست‌هایش را در یال قلب آهنی فروکرده و به بدن گرم او چسبانده بود. تمام مدت انگشتان پاهایش را تکان تکان می‌داد. پاهایش در رکاب در عرض صفر ممیز صفر ثانیه یخ زدند. به خودش می‌گفت: «چیه؟ ناراحتی؟ سختته؟ پس پینا چی بگه؟ پینا ساعت‌هاست تو این برف گیر کرده! معلوم هم نیست الآن چه وضعی داره. آبه‌با هم همین طور، با اون ژاکت نازکش»! حتی از فکرش هم عرق سرد روی ستون فقرات فلو راه افتاد. شاید کسی در اتوبوس لباس گرم همراه داشتهو به دونده‌ی زیبای ماراتن داده.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باشگاه دختران قهرمان - جلد چهارم: کریسمس در مدرسه‌ی شبانه روزی
نویسنده
مترجمهنگامه ایرانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات189
زبانفارسی
شابک978-622-8116-08-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب باشگاه دختران قهرمان - جلد چهارم: کریسمس در مدرسه‌ی شبانه روزی

برای دریافت کتاب باشگاه دختران قهرمان - جلد چهارم: کریسمس در مدرسه‌ی شبانه روزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.