معرفی و دانلود کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید

عکس جلد کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید

هدف مری ا. کاموتو از نوشتن کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید، ارائه‌ی راهکارهایی‌ست که خواننده را در بالا بردن رضایت درونی و حرفه‌ای در محیط کاری کمک می‌کند. براساس رویکرد این مدرس حوزه‌ی مدیریت و رهبری، شما می‌توانید به جای تمرکز بر شرایطی که تحت کنترلتان نیست، بر روی مجموعه فرصت و ظرفیت‌هایی تمرکز کنید که در دستان خود شما هستند و می‌توانند کیفیت شغلی و حس ارزشمندی بیشتری برایتان خلق کنند.

درباره‌‌ی کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید

ممکن است شما نیز از دسته افرادی باشید که روزانه چالش‌های مختلفی را در محیط شغلی خود تجربه می‌کنند. مثلاً شاید ساعات زیادی از روز را در فضایی درهم‌ریخته و پرهرج‌ومرج می‌گذرانید؛ برای رسیدگی به صف طولانی مراجعان خود احساس درماندگی می‌کنید یا در‌این‌بین به‌تازگی با یکی از همکاران خود به مشکل جدی نیز برخورده‌اید. در چنین شرایطی ابتدا به‌نظر می‌رسد هیچ راه چاره‌ای برای تغییر اساسی در وضع وجود ندارد. اما عجله نداشته باشید! مری ا. کاموتو (Mary A. Camuto)، خالق کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید (Make the Most Of Your Workday)، سعی می‌کند شما را برای پیدا کردن یک راه‌ چاره‌ی اساسی همراهی کند. او خود سال‌های بسیاری از برگزارکنندگان موفق سمینار‌های آموزش رهبری و مدیریت بوده و با نمونه‌ افراد مختلفی در دنیای کسب‌وکار سروکار داشته است؛ به همین دلیل است که این اثر ویژه، برای مشاوره دادن به شما در زمینه‌ی چالش‌های دنیای حرفه‌ای نیز می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

معرفی و دانلود کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید

نویسنده‌ی کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید، قصد ندارد تا ذهن شما را با راهکار‌های غیرقابل‌اجرا و دور‌ازدسترس مشغول نگه دارد. همه‌ی ما می‌دانیم که گاهی امکان چندانی برای بهبود خودبه‌خود اوضاع وجود ندارد و نمی‌توان به امید تحول فکری رهبران، مدیران و همکاران منتظر نشست. پس در چنین وضعیتی، چطور می‌توان کنترل شرایط را به دست گرفت؟ کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید، به شما کمک می‌کند تا اولین قدم را از میز کاری خودتان شروع کنید. در همین نقطه است که متوجه می‌شوید بیش از آنچه متصور بودید، قادر به مدیریت کیفیت روز کاری خود هستید. مری ا. کاموتو به خوانندگان خود می‌آموزد که چگونه به چالش‌های محل کار خود به چشم فرصت نگاه کنند و به هوشمندانه‌ترین روش ممکن برای حل تعارض‌ها دست‌به‌کار شوند. هدف او از نوشتن این کتاب، معرفی استراتژی‌های حرفه‌ای برای بالا بردن میزان مهرات‌های مختلف شما ازجمله، پشتکار و تاب‌آوری و مشارکت و سازندگی در روند کار است. او مباحث درسی خود را در هفت فصل کلی تعریف می‌کند و در هر فصل درباره‌ی یکی از فاکتور‌های اساسی برای ساختن روز مفید توضیح می‌دهد.

درنهایت، کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید می‌تواند یک راهنمای کاربردی و فشرده برای یادگیری مجموعه مهارت‌های لازم شغلی باشد. کتابی که به شما کمک می‌کند توانایی ذهنی و خودآگاهی خود را بالا ببرید؛ اولویت‌های خود در صرف زمان و انرژی را بسنجید؛ نیاز‌ها و اهداف کاری خود را بازشناسی کنید و درنهایت به ارتباطی کارآمد و موثر در محیط شغلی خود برسید.

ترجمه‌ی این اثر را مهبان مقدم برعهده داشته. نسخه‌ی نهایی آن در سری کتاب‌های حوزه‌ی کسب‌وکار انتشارات هورمزد به چاپ رسیده است.

در نکوداشت‌های کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید

  • این کتاب یک راهنمای کاربردی، با رویکردی پیشگیرانه و مثبت‌نگر است که به افراد در بهبود کیفیت روز کاریشان کمک می‌رساند. نویسنده‌ی کتاب برای خوانندگان خود نقشه‌ی راهی از مراحل خودآگاهی، اولویت و مدیریت زمان، ارتباط موثر و راهکار‌هایی برای کاهش هرج‌ومرج در روز کاری ترسیم می‌کند.(شارون آرمسترانگ، نویسنده)

کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به مباحث موفقیت در کسب‌وکار و اصول مدیریت و رهبری، حتماً این کتاب را در اولویت فهرست مطالعاتی خود قرار خواهند داد.

در بخشی از کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید می‌خوانیم

اجازه دهید توضیح دهم که چرا به‌جای مدیریت اولویت‌ها، زمان یا ارتباطات، با مدیریت خود شروع کردم؛ زیرا این مورد از خود ما آغاز می‌شود. ما صاحب روز کاری خود هستیم و مسئولیت استفاده حداکثری از آن برعهده خودمان است. چون تمرکز اصلی این کتاب بر این باور است که روز کاری ما پر از فرصت است، پس مدیریت خودمان باید نقطه آغاز آن باشد. ما هرجا که باشیم، بدون توجه به محل کار (خیابان، دفتر، خانه)، در سفر و یا حتی به‌صورت آنلاین، نقش اصلی روز کاری خود هستیم. همچنین، اهمیتی ندارد اگر تازه شغلی را شروع کرده‌ایم، مشغول به کار هستیم، برای شروع یک فاز جدید از زندگی خود آماده‌ایم، یا جایی در بین این موارد ایستاده‌ایم.

ما باید در شغلمان بهترین خود باشیم تا بتوانیم روزهای کاری خوبی را پشت سر بگذاریم. پس، این فصل درباره شماست. بنابراین بیایید با شناخت و مدیریت خود پایه‌های کارکردن به‌صورت مؤثر در هر سازمان، با هر سبک رهبری و فرهنگ را پیاده‌سازی کنیم و تا زمانی که جای مناسبی برای خود بیابیم، به غلبه بر تمام هرج‌و‌مرج‌های کاری بپردازیم. در آن زمان شما یک مزیت بزرگ خواهید داشت که می‌توانید در هر شرایطی از آن بهره ببرید.

سه راه برای دستیابی به این مزیت وجود دارد:
افزایش خودآگاهی؛
بررسی ذهنیت خود؛
بررسی گفت‌وگوهای درونی.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: امیدتان را بیشتر کنید
فصل اول: روز کاری امروز
فصل دوم: خودتان را مدیریت کنید، همه‌چیز به شما بستگی دارد
فصل سوم: روی اولویت‌های خودتان و دیگران تمرکز کنید
فصل چهارم: برای زمان و انرژی ارزش قائل شوید
فصل پنجم: ارتباط مؤثر داشته باشید
فصل ششم: تقابل، چالش و غلبه بر هرج‌و‌مرج
فصل هفتم: انتخاب تغییر
درباره نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید
نویسنده
مترجممهبان مقدم
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-5850-39-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید

برای دریافت کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.