معرفی و دانلود کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است

عکس جلد کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است
قیمت:
۱۸۰۰۰ ۱۰,۸۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است

فیبی در کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است از یک روش قدیمی و مطمئن برای به خواب رفتن استفاده می‌کند: شمردن گوسفندها قبل از خواب. اما گوسفندهای فیبی مدام از این‌سو به آن‌سو می‌پرند و اجازه نمی‌دهند او آن‌ها را بشمرد و به خواب برود. کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است نوشته‌ی آلیسون ریچی داستان دختر کوچولویی است که می‌خواهد به خواب برود اما با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

درباره‌ی کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است

مادروپدرها حتما بارها این جمله را از زبان کودک خود شنیده‌اند که :«اما الان خوابم نمیاد!» و همه‌ی بچه‌ها هم حداقل یک‌بار جواب گرفته‌اند که: «چشم‌هات رو ببند، خوابت می‌بره!». می‌دانیم که شیوه‌های روان‌شناسی بسیاری برای کنترل و ایجاد عادات مثبت در کودکان وجود دارد اما گاهی هیچ‌چیز نمی‌تواند جای روش‌های قدیمی را بگیرد. یکی از این شیوه‌های قدیمی را آلیسون ریچی (Alison Ritchie) در کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است (It's Time to Sleep, You Crazy Sheep) به ما نشان می‌دهد. در این کتاب با هم می‌بینیم که فیبی چه‌طور در حین امتحان کردن این روش هیجان‌انگیز، ناخواسته وارد دنیای شیطنت‌آمیز گوسفندی می‌شود.

خواب خوب شبانه یکی از مهم‌ترین ارکان سلامتی کودکان و نوجوانان است. مادر و پدرها همیشه تلاش بسیاری کرده‌اند که کودکان خود را به زود خوابیدن در شب تشویق کنند. کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است در جهت تشویق کودکان به خوابیدن و تقویت رویاپردازی‌های شبانه‌ی آنان است. مثل داستان فیبی که توی رخت‌خوابش دراز کشیده است اما اصلا خوابش نمی‌برد. پس چشم‌های کوچولویش را می‌بندد و شروع می‌کند به شمردن گوسفندها. اما گوسفندهای شیطون یک‌جا بند نمی‌شوند و شروع می‌کنند به رقصیدن، فوتبال بازی کردن و شنا کردن توی دریاچه. فیبی بیچاره! باید دونه‌دونه این گوسفندها را پیدا کند و آن‌ها را بشمرد تا خوابش ببرد. به‌نظر شما فیبی موفق می‌شود؟

کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است دوزبانه و به‌صورت فارسی‌انگلیسی نوشته شده‌است و توسط شیما شریفی ترجمه شده و وظیفه‌ی انتشار آن را نیز نشر پرنده آبی برعهده داشته‌است. این نشر زیرگروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی است.

کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان 6 تا 12 سال می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب رویایی و شیرین و همراه شدن با ماجراهای فیبی قبل از به خواب رفتن از تجسم لحظات دلنشین قبل از یک خواب خوب شبانه لذت ببرند.

در بخشی از کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است می‌خوانیم

فیبی فریاد زد: «صبر کنید!»

اما گوسفندها گاز دادند و ویژی رفتند! رفتند و رفتند تا رسیدند به یک صخره‌ی خیلی بلند.

فیبی با التماس گفت: «برگردید، خواهش میکنم!»

اما گوسفندها در آسمان اوج گرفتند. مثل ابرهای پادار. بعد موقع رقصیدن شد. گوسفندهای چاق و تُپل با آن پشم‌های سفیدشان می‌چرخیدند و با سروصدا یکدیگر را تشویق می‌کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است
نویسنده
مترجمشیما شریفی
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-121-222-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۰۰۰ ۱۰,۸۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است

برای دریافت کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.