معرفی و دانلود کتاب صوتی چرخه موفقیت: سه اصل اساسی برای تحقق اهداف در کسب‌ و‌ کار و زندگی

عکس جلد کتاب صوتی چرخه موفقیت: سه اصل اساسی برای تحقق اهداف در کسب‌ و‌ کار و زندگی
قیمت:
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرخه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرخه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرخه موفقیت: سه اصل اساسی برای تحقق اهداف در کسب‌ و‌ کار و زندگی

کتاب صوتی چرخه موفقیت نوشته‌ی مارکز اوگدن، یک کتاب ساده‌ی انگیزشی نیست! این کتاب که در حقیقت زندگینامه‌ی مارکز اوگدن، یکی از فوتبالیست‌های سابق لیگ فوتبال آمریکاست، داستان موفقیتی را روایت می‌کند که از پس ویرانه‌های شکستی سهمگین سر برآورد و به صاحبش شانس دوباره‌ای برای زندگی کردن بخشید.

درباره‌ی کتاب صوتی چرخه‌ی موفقیت

کتاب‌های انگیزشی فراوانی در بازار وجود دارند که هر یک، نسخه‌ی خاص و منحصربه‌فرد خودشان را برای رسیدن به هدف می‌پیچند. نویسندگان این دست کتاب‌ها اغلب لیست بلندبالایی از صفات افراد موفق را در اختیار خواننده می‌گذارند و به او تضمین می‌دهند که اگر چنین باشد و چنان کند، راه رسیدن به هدف را هموار کرده و دستیابی به موفقیت را برای خودش به ارمغان آورده است. واقعیت این است که این حرف‌ها چندان هم به دور از واقعیت نیست، ولی می‌توان به سراغ کتابی رفت که راه موفقیت را با روایت داستانی واقعی از شکست، نشان می‌دهد.

برای مارکز اوگدن (Marques Ogden) 25 ساله با نزدیک 2 متر قد و 160 کیلوگرم وزن، زندگی تنها به تمرکز بر روی بازی فوتبال خلاصه می‌شد. او یک پسر سیاه‌پوست ساده بود که تلاش می‌کرد از حاشیه‌های لیگ فوتبال آمریکا دور بماند و تنها بر روی بازی باکیفیت متمرکز شود. همه می‌دانند که بازی‌کنان فوتبال آمریکا پول خوبی از این ورزش درمی‌آورند، اما سالم ماندن و درست خرج کردن این ثروت اغلب کار سختی به شمار می‌رود. اکثر بازی‌کنان مطرح این حوزه پولشان را صرف زرق و برق‌هایی مثل خانه و ماشین آخرین مدل و گران‌قیمت می‌کنند و این وضعیت را تا جایی ادامه می‌دهند که برای داشتن 100 دلار، مجبور به قرض گرفتن از بقیه می‌شوند. مارکز اوگدن، که هم‌اکنون خاطراتش را در کتاب صوتی چرخه‌ی موفقیت (The Success Cycle: 3 Keys for Achieving Your Goals in Business and Life) می‌خوانیم، در تلاش بود تا خود را از این چرخه‌ی باطل دور نگه دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چرخه موفقیت

مارکز اوگدن در این کتاب صوتی تعریف می‌کند که در 28 سالگی پدرش را که همیشه مشوق و راهنمایش بود، از دست داد. غم ناشی از از دست دادن پدر، بهانه‌ای شد تا او بعد از اولین مصدومیت از حضور در تیم فوتبال انصراف دهد و از دنیای ورزش کناره بگیرد. حالا او باید برای ادامه‌ی زندگی‌اش تصمیمی می‌گرفت؛ پس فکر کرد که با پس‌اندازی که از زمان بازی‌های فوتبالش دارد، کسب‌وکاری برای خود راه بیندازد. مدتی بعد یک شرکت ساخت‌وساز راه انداخت که به لطف شانس خوبش، کاروبارش حسابی سکه شد.

شرکتش در اوج بود و موفقیت بیش از همیشه به او روی آورده بود، اما بعد از مدتی، ناگهان همه‌چیز زیرورو شد. مارکز توسط آدم‌های نامناسبی احاطه شده بود؛ کسانی که به بهانه‌ی گرفتن پاداش‌های چندهزار دلاری و مسافرت‌های رایگان آن‌چنانی، مدام مجیز او را می‌گفتند و با او مانند یک پادشاه رفتار می‌کردند. این موضوع مارکز اوگدن را اسیر غرور کرد و به او اجازه نداد که سقوط قریب‌الوقوع شرکت را، که به‌خاطر همین ولخرجی‌ها بود، پیش‌بینی کند. در چشم‌برهم‌زدنی همه چیز از بین رفت. حالا اوگدن مانده بود و جیبی خالی از پول و اعتباری که به خاطر این تصمیمات اشتباه، خدشه‌دار شده بود.

طولی نکشید که اوگدن به فلاکت افتاد و تصمیم گرفت برای امرار معاش به هر کاری دست بزند. از رانندگی کامیون و حمل بار گرفته، تا فروش پکیج‌های آموزش فوتبال به کودکان و بعد هم سرایداری و مستخدمی. او که از پدر آموخته بود همیشه باید در زندگی جاه‌طلبی، انگیزه و سخت‌کوشی‌اش را به کار بگیرد تا به بهترین جای ممکن برسد، تصمیم گرفت این‌بار هم به توصیه‌ی پدر عمل کند تا بلکه بتواند زندگی‌اش را از این منجلابی که در آن افتاده، بیرون بکشد...

کتاب صوتی چرخه‌ی موفقیت کاری از نشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور و انتشارات اندیشه آگاه است. این کتاب را با ترجمه‌ی میرحمید صالحیان، رویا حسین زاده پیغان و فروغ شفائیان فرد و گویندگی پیمان شیخی می‌شنوید.

کتاب صوتی چرخه‌ی موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز بعد از یک شکست سهمگین، از ادامه دادن و رسیدن به اهدافتان منصرف شده‌اید، شنیدن این کتاب می‌تواند برایتان بسیار کمک‌کننده و راهگشا باشد.

در بخشی از کتاب صوتی چرخه موفقیت: سه اصل اساسی برای تحقق اهداف در کسب‌ و‌ کار و زندگی می‌شنویم

وقتی کودک بودم والدینم طلاق گرفتند و من با پدر و برادرم بزرگ شدم. همان‌طور که قبلاً اشاره کردم، پدرم مدیر بانک بود. موفق بود و به خوبی از ما مراقبت می‌کرد. در کلاس هشتم، برادرم حدود دو متر قد و حدود صدوپنجاه کیلو وزن داشت. به بازی فوتبال علاقه‌مند بود و جذب همین ورزش شده بود. او در مدرسه‌ای خصوصی و عالی تحصیل می‌کرد و با نوه‌های سرمایه‌دارانی چون جان ویلارد ماریوت، راکفلر و همچنین پسر جسی جکسون به مدرسه می‌رفت. بااین‌حال، هزینه‌ی تحصیل او بالا بود و پدرم از پس‌اندازش برای تحصیل برادرم استفاده کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
بخش اول: لحظه‌ی تغییر زندگی
37 دقیقه
بخش دوم: نحوه‌ی دستیابی به موفقیت
57 دقیقه
بخش سوم: جاه‌طلبی
52 دقیقه
بخش چهارم: انگیزه
81 دقیقه
بخش پنجم: سخت‌کوشی
29 دقیقه
بخش ششم: تکرار چرخه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرخه موفقیت: سه اصل اساسی برای تحقق اهداف در کسب‌ و‌ کار و زندگی
نویسنده
مترجممیرحمید صالحیان، رویا حسین زاده پیغان، فروغ شفائیان فرد
راویپیمان شیخی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی‌نامه و خاطرات
قیمت نسخه صوتی
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرخه موفقیت

مصطفی عزیزی
۱۴۰۳/۵/۲
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. باید بگم که یک کتاب فوق العاده انگیزشی و سرشار از انگیزه و امید. نویسنده که از تجربیات خودشون در زندگی و شکست هایشان و جستجوی موفقیت اینجا سخن گفته اند و اینکه تونستن با تمام مشکلات فراوان و زمین خوردن های متعدد باز هم بلند شن و به راهشون ادامه بدهند و و به موفقیت برسند. اینگونه کتاب ها بسیار کمک کننده امید دهنده هستند که بدونیم از شروع کردن هراسی نداشته باشیم چرا که برداشتن اولین قدم همیشه سخت ترین مرحله هست ولی اگر به خودمان و اراده ی درونمان ایمان داشته باشیم مطمعنا به هدفمند خواهیم رسید. سخت کوشی و فداکاری نتیجه اش عالی خواهد بود. ترجمه ی بسیار عالی و خوانش مطلوبی هم داره. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرخه موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی چرخه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.