معرفی و دانلود کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز

عکس جلد کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز

کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز سومین کتاب از مجموعه‌ی کلوب کارآگاهان، نوشته‌ی ولفگانگ اکه است. این کتاب شامل 26 داستان کوتاه جنایی و معمایی است. در انتهای هر داستان معمایی از طرف نویسنده مطرح می‌شود و خوانندگان نوجوان باید با توجه به جزئیاتی که در داستان آمده، معما را حل کنند.

درباره‌ی کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز

ولفگانگ اکه (Wolfgong Ecke) نویسنده‌ای آلمانی است که در ژانر جنایی و پلیسی فعالیت بسیاری داشته است. آثاری که او برای کودکان و نوجوانان نگاشته، فضایی واقع‌گرایانه و زمینه‌ای معمایی دارند. یکی از آثار مهم او مجموعه‌ی کلوب کارآگاهان (Detective club) است که در سه جلد منتشر شده. کتاب قصر میمون‌های قرمز (The Castle of the Red Gorillas) سومین جلد از مجموعه‌ی نامبرده است.

معرفی و دانلود کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز

کتاب قصر میمون‌های قرمز 26 داستان کوتاه پلیسی و جنایی دارد. در انتهای هر داستان معمایی مطرح شده که خواننده باید بر مبنای محتوای داستان و سرنخ‌هایی که نویسنده به او داده است، آن را حل کند. پاسخ این معماها در انتهای کتاب آمده و سطح معماهای کتاب، از آسان تا پیچیده، در فهرست کتاب با علامتی مشخص شده است.

سبک آثار اِکه به شکلی است که خواننده را به تفکر وامی‌دارد. او در داستان‌هایش با تکیه بر رفتارها و وقایع هیجان‌انگیز و جنجال‌برانگیز توسط شخصیت‌های مثبت و منفی، در صدد جذاب کردن داستان نیست. بلکه با ایجاد مکالمه‌هایی بین شخصیت‌ها و گذاشتن کدهایی در داستان، ذهن خواننده را درگیر چالش‌های داستان می‌کند و او را به حل کردن معما وامی‌دارد.

این کتاب در سامانه‌ی کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب، برای دانش‌آموزان و هنرجویان مقاطع دهم تا دوازدهم مناسب دانسته شده است.

کتاب قصر میمون‌های قرمز نوشته‌ی ولفگانگ اکه توسط کمال بهروزنیا ترجمه شده و در انتشارات افق به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلوب کارآگاهان

کتاب‌های کلوب کارآگاهان (Detective club) شامل مجموعه‌های داستان کوتاه نوشته‌ی ولفگانگ اکه در ژانر کارآگاهی و پلیسی و برای مخاطب نوجوان است. این کتاب‌ها با ترجمه‌ی کمال بهروزکیا و توسط نشر افق به چاپ رسیده‌اند.

کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوجوانانی که به داستان‌های پلیسی و جنایی علاقه‌مند هستند و حل کردن معما را دوست دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز می‌خوانیم

شب است و قطار سریع‌السیر آمستردام - کُلی، با سرعتی سرسام‌آور از مسیر خود می‌گذرد. نور پنجره‌ها و نور کم‌فروغ چراغ‌های جاده، همچون شبحی لرزان از روی قطار عبور می‌کند. ساعت بیست ‌و سه و پانزده دقیقه است. قطار بدون توقف، غرش‌کنان از هیلفِرزوم، اُترِشت، و ایستگاه راه‌آهن دورن می‌گذرد. مسافران یا خوابیده‌اند یا مطالعه می‌کنند. بعضی‌ها هم از پنجره‌های قطار به تاریکی خیره شده‌اند و می‌کوشند مناظر اطراف را تماشا کنند.

مردی با پالتوی یشمی‌رنگ، به راهروی قطار نگاه می‌کند و وقتی مطمئن می‌شود که کسی در راهرو نیست، خودش را به واگن درجه یک می‌رساند. تروفرز، کوپه‌ها را بررسی می‌کند و داخل کوپه‌ی مورد نظرش می‌شود. کنار پنجره، دو مرد روبه‌روی هم، در حالت نشسته، خواب‌شان برده است. دو جای خالی دیگر هم هست که صاحبانش بیرون رفته‌اند.

تازه‌وارد، پالتویش را درمی‌آورد، چمدانش را بالای صندلی‌اش می‌گذارد و کنار یکی از مردها می‌نشیند. مردی که آرام با آهنگ یکنواختی خروپُف می‌کند، متوجه نمی‌شود که دستی آهسته او را لمس می‌کند. همین که تازه‌وارد، شی‌ء مورد نظرش را می‌یابد، فوری جایش را عوض می‌کند. در همین موقع، دو مرد دیگر هم به کوپه می‌آیند. به یکدیگر اشاره می‌کنند و سرجای‌شان می‌نشینند و شروع به گفت‌وگو می‌کنند.

چند لحظه بعد، صدای دوستانه‌ای می‌گوید: «بلیت لطفاً!»

دو نفری که در خواب هستند، فوری بیدار می‌شوند. همه بی‌درنگ برای نشان دادن بلیت‌های‌شان، دست در جیب می‌برند. مأمور قطار، چهار بلیت را پاره می‌کند و منتظر می‌شود تا مردی هم که روی صندلی شماره‌ی 70 نشسته بلیتش را نشان بدهد. مرد با ناامیدی جیب لباس‌هایش را می‌گردد.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
1. بهانه
2. در تعقیب توم کوله
3. شهادت
4. مسافر قاچاق
5. یک شرح حال
6. آزمون کارآگاهی
7. قصر میمون‌های قرمز
8. کتاب مصور
9. ساعتی از جنس عاج
10. جشن تولد
11. اسکناس تقلبی
12. شاهد عینی
13. صورت‌جلسه
14. تمرین ارکستر
15. مزاحم شبانه
16. مجموعه
17. نیرنگ سارق
18. همسایه‌های بدجنس
19. دیدار در نیمه‌شب
20. جایزه‌ی بزرگ لاکستون
21. وحشت در اردوگاه جهانگردی
22. پینکی حقه‌باز
23. اعلام خطر دروغی
24. انشا
25. گروبر احمق است
26. حرف‌های آقای هولر
جواب معماهای پلیسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز
نویسنده
مترجمکمال بهروزکیا
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-353-160-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز

The moon
۱۴۰۳/۲/۲۹
چندین داستان کوتاه جنایی و کارآگاهانه، لذت بردم با اینکه صفحات کمی داشت، درسته ارزون بود اما واقعا می‌ارزید، به شما هم پیشنهاد میکنم بخونیدمخصوصا اینکه در آخر هر داستان یک سوال اساسی میپرسد که مارو به فکر کردن وا میدارد، جالب بود، کمی از دنیای رمان‌های طولانی فاصله گرفتم، ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز

برای دریافت کتاب کلوب کارآگاهان 3: قصر میمون‌های قرمز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.