معرفی و دانلود کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟

عکس جلد کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟

استیو بویستر در کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟، به شما کمک می‌کند تا خاطرات شیرین و لحظات ناب زندگی خود را به بهترین شیوه‌ی ممکن ماندگار کنید. این کتاب پرفایده، شامل مجموعه راهکار‌های عملی و بسیار ساده‌ای‌ست که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های منحصر‌به‌فرد و هنرمندانه‌ای از خود و عزیزانتان ثبت کنید. همچنین با نمونه تصاویر متنوعی که در فصل‌های مختلف این اثر آماده شده، همیشه ایده‌های تازه و بکری برای عکاسی خواهید داشت.

درباره‌‌ی کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟

از عکس‌های روز تولدتان راضی نیستنید؟ وقتی به گالری خود نگاه می‌اندازید، نتیجه‌ی بسیاری از عکس‌ها ناامیدتان می‌کند؟ دوست دارید برای یک‌بار هم که شده، ذوق و سلیقه‌ی خود در دنیای عکاسی را امتحان کنید؟ استیو بویستر (Steve Bavister) مدرس خوش‌سابقه‌ی عکاسی، در کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟ (Take Better Family Photos) به شما کمک می‌کند تا با دوربین همراه و همیشگی خود بهترین عکس‌های ممکن را ثبت کنید.

نویسنده‌ی کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم به شما ثابت می‌کند که برای ثبت یک عکس باکیفیت و به‌یادماندنی، حتماً نیازی نیست دوربین حرفه‌ای به دست بگیرید. آشنایی با قواعد ابتدایی عکاسی و شناخت قوانین نور و زاویه به شما کمک می‌کند تا کیفیت عکس‌های خود را با هر دوربینی که در دست دارید، از این‌رو‌ به آن‌رو کنید. کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم همچنین به شما می‌آموزد تا چطور سوژه‌ی خود را به‌درستی هدف کادر دوربین قرار دهید و هنر شکار لحظه‌ها را تمرین کنید. همچنین در دیگر سرفصل‌های این کتاب جذاب و پرکاربرد، خواهید آموخت که چگونه به عنوان سوژه‌ی عکاسی، ژست مناسبی بگیرید و صورت و یا بدن خود را بهتر از همیشه با دوربین هماهنگ کنید. آشنایی با قواعد ترکیب‌بندی نیز از دیگر موضوعات سودمند این کتاب است. شما در این بخش یاد می‌گیرید که با نگاه دقیق و هنرمندانه‌تری به محیط و اجزاء تشکیل‌دهنده‌ی آن توجه کنید و به‌شیوه‌ی هوشمندانه‌تری آن را در قاب تصویر خود جای دهید.

کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم، چکیده‌ای از 25 سال تجربه‌ی مستمر استیو بویستر است. سرفصل‌های این اثر همچنان با زبان ساده و گویایی نوشته شده تا عموم مخاطبان و حتی کسانی که آشنایی کم‌تری با مباحث عکاسی دارند نیز بتوانند از آن استفاده ببرد. علاوه‌بر این، نویسنده تلاش کرده تا حد ممکن موضوعات متنوع و گوناگونی را در اثر خود بگنجاند و خوانندگان را درباره‌ی قواعد عکاسی پرتره در محیط بسته تا عکاسی در فضای باز، عکاسی از عروس‌وداماد، نوزاد و کودکان و همچنین عکاسی مخفیانه راهنمایی کند. همچنین با نمونه تصاویر رنگی این کتاب مطالب را به‌طور عمیق‌تری می‌آموزید و همچنین برای تمرین و تکرار موضوعات هر درس، ایده‌های بیشتری در دست دارید. درنهایت، مجموعه‌ تکنیک‌های آموزشی به‌کار‌رفته در کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم گنجانده شده، نقش یک دوره‌ی کامل از کلاس عکاسی را برای شما ایفا خواهد کرد و مثل یک معلم حرفه‌ای در پیشرفت مهارت و هنر عکاسی همراهتان خواهد بود. گفتنی‌ست که نسخه‌ی اصلی این کتاب در سال 2002 تهیه شده، و ترجمه‌ی فارسی آن با تلاش‌های انتشارات نیلفام و برگردانی از شهره رحمانیان به دست شما می‌رسد.

کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به عکاسی و به‌ویژه عکاسی پرتره و عکاسی از سوژه‌های زنده از خواندن این کتاب آموزنده، لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟ می‌خوانیم

کنتراست نورپردازی به معنای تفاوت میزان نوری است که به تاریک‌ترین و روشن‌ترین قسمت یک صحنه می‌تابد. یکی از بهترین روش‌های درک کنتراست، بازی کردن با دکمه‌های تنظیم در مانیتور است. همه رنگ‌ها را حذف کنید و بگذارید فقط رنگ سیاه و سفید باقی بماند. سپس نشانگر کنتراست را به سمت ابتدا و انتها ببرید، در یک طرف تصویر دارای رنگ سیاه قوی و بخش‌های بسیار روشن و کمی خاکستری در بینابین خواهد شد. این مشابه نتیجه‌ای است که از عکاسی در نور شدید یک روز آفتابی خواهید گرفت. با بردن نشانگر به انتهای دیگر، تنها سایه‌های خاکستری را مشاهده خواهید کرد. این مشابه نور ملایم و بدون سایه‌ در یک روز ابری است.

احتمالا عکاسی در فضای باز شما را به بهترین نتیجه نزدیک می‌کند، اما فقط به این شرط که از شرایط حاکم به بهترین نحو استفاده کنید. آسان‌ترین مکان برای گرفتن عکس‌های پرتره فضای باز است، که فضا و نور کافی برای عکاسی وجود دارد. اما هنگامی که در نور زیاد عکاسی می‌کنید، خصوصا اگر مایل به قرار گرفتن خورشید در پشت سرتان هستید، باید مراقب سایه‌های ناخوشایند در زیر بینی و چشم‌ها باشید، خصوصا اگر هنگام ظهر عکس می‌گیرید. عکاسی در چنین نوری می‌تواند باعث شود که سوژه چشمان‌اش را ببندد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تکنیک‌های عکاسی پرتره
عکس‌های با ژست
دوربین مخفی پرتره‌های محیط‌مند
انتخاب موقعیت عکاسی
آرامش دادن به سوژه‌ها
کادربندی و ترکیب‌بندی
زاویه‌دید
شکل، خط، قالب، بافت
ترکیب‌بندی رنگ
ترکیب‌بندی پویا
اهمیت نورپردازی
استفاده از نور پنجره
بهبود نور موجود
نورپردازی پیشرفته
ژست‌ها و موقعیت‌ها
حالت چهره
مطالعه شخصیت‌ها
لباس و اکسسوری
عکس گرفتن در بهترین حالت
حذف المان‌های مزاحم
جلب توجه به سوژه
انتخاب پس‌زمینه
پرتره‌های پویا
عکاسی از سوژه‌های مسن
عکاسی پی‌درپی
پرتره‌های متفاوت
اجزای بدن
خودنگاره
کنترل حس سوژه در عکس
عکاسی از بچه‌ها
سیمای نوزاد
عکاسی از کودک نوپا
عکاسی در هنگام بازی
دنیای بچه‌ها
دوران نوجوانی
عکاسی از زوج‌ها و گروه‌ها
ایجاد حس صمیمیت
در کنار هم جای دادن گروه‌ها
مناسبت‌های خاص
مراسم عروسی
تعطیلات
عیب‌یابی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟
نویسنده
مترجمشهره رحمانیان
ناشر چاپیانتشارات نیلفام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات151
زبانفارسی
شابک978-622-7131-14-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش عکاسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟

برای دریافت کتاب چگونه بهترین عکس‌های خانوادگی را بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.