معرفی و دانلود کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران

عکس جلد کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران

کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران حاصل تجربیات ارزنده‌ی هادی فردین نژاد در زمینه‌ی کشاورزی در ایران است. این کتاب نتیجه‌ی تلاش‌های شبانه‌روزی هادی فردین نژاد و اساتید کشاورزی ایران برای زراعتی موفق و کسب درآمد میلیاردی از این طریق است. این کتاب به شیوه‌ای داستان‌وار نوشته شده‌است و مطالعه‌ی آن بسیار لذت‌بخش و روان است.

درباره‌ی کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران

کشاورزی میان ما انسان‌ها از همان ابتدایی‌ترین روزهای حضورمان بر روی این کره‌ی خاکی آغاز شد. اعجاب مدفون شدن دانه‌ای زیر خاک و بیرون آمدنش با رنگی سبز که یادآور حیات است برای ما از تماشایی‌ترین صحنه‌های زندگی بوده است. با گذشت زمان ما انسان‌ها از کشاورزی نه فقط برای حفظ بقا، بلکه برای اشتغال و کسب درآمد نیز استفاده کرده‌ایم. به‌همین‌علت است که حالا در جوامع صنعتی امروزی، کشاورزی یکی از مهم‌ترین ابعاد اقتصاد هر کشوری است. هادی فردین نژاد در کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران به شرح آموخته‌های علمی و تجربی‌اش در صنعت کشاورزی برای رونق دادن به این کسب‌وکار می‌پردازد. اگر فعالیت کشاورزی شما رو به نابودی و شکست است و نمی‌توانید به سود مورد انتظارتان از این راه دست پیدا کنید و قصد دارید تا کشاورزی را برای همیشه رها کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا کتاب پیش‌رو را مطالعه کنید و راه‌های کسب درآمد میلیاردی و احساس خوشبختی در کشاورزی را بدست بیاورید.

هادی فردین نژاد، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های کشاورز میلیونر (بروکلی کار میلیونر، سبزی‌کار میلیونر، کاهوکار میلیونر و...) رکوردار تولید بروکلی در دنیا، مؤسس انجمن متخصصین و نخبگان کشاورزی ایران، کشاورز تجربی، پژوهش‌گر و کارآفرین عرصه‌ی کشاورزی است. او عاشق سرزمین‌اش ایران و کشاورزی در این آب‌وخاک است. او در این کتاب از ابتلایش به سرطان و درگیری با این بیماری سخت و کشنده درست در غیرمنتظره‌ترین لحظات زندگی‌اش صحبت می‌کند و این‌که چه‌طور موفق شده است این بیماری را شکست دهد. او در این کتاب از قدرت طبیعت و آرامش و خوشبختی‌ای که بودن در طبیعت می‌تواند برای ما به ارمغان بیاورد صحبت می‌کند. آرامش و نشاطی که می‌تواند از تجربه‌ی کاشت در زمین کشاورزی و ارتباط مستقیم با عناصر طبیعت برای ما به بار بیابد. علاوه‌بر تمام این موارد هادی فردین نژاد تجربه‌های اقتصادی و تجاری خود را نیز با مخاطبین این کتاب در میان می‌گذارد و این اطلاعات مهم را برای پیش‌گیری از اشتباهات جبران‌ناپذیر کشاورزان در این مسیر در اختیارشان قرار می‌دهد.

کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران شامل سه فصل است. در فصل اول نویسنده به بررسی جایگاه کشاورزی ایران در میان سایر کشورهای دنیا می‌پردازد و یکی از مهم‌ترین دلایل عقب‌ماندگی کشاورزی ایران را کمبود سوژه‌های کشاورزی در ایران می‌داند. نویسنده در ادامه به معرفی سوژه‌های جدید کشاورزی در ایران می‌پردازد که مخاطب بتواند به کسب ثروت از طریق زراعت آن محصولات برسد.

در فصل دوم، هادی فردین نژاد به مسأله‌ی استقلال در کشاورزی می‌پردازد. او به خواننده کمک می‌کند تا با انتخاب درست و دقیق در امور بیمه، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری به استقلال و آسایش ذهنی در امور مالی دست پیدا کند.

در فصل سوم نیز به ذهنیت موفق در کشاورزی پرداخته می‌شود و به نکات هستی‌شناسانه و روان‌شناسانه‌ی مهمی در زمینه‌ی کسب موفقیت در کشاورزی اشاره می‌شود، مواردی از قبیل: کنار گذاشتن غرور، کسب تخصص در زمینه‌ی کشاورزی، بالا بردن تمرکز در کار، اهمیت دادن به دوستان و خانواده و....

کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران برای چه کسانی مناسب است؟

کشاورزان، علاقمندان به صنعت کشاورزی و پژوهش‌گران بهینه‌سازی و کسب درآمد میلیاردی از زراعت می‌توانند از مطالعه‌ی این کتاب لذت ببرند.

در بخشی از کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران می‌خوانیم

اگر از من بپرسند یکی از 3 دغدغه فعالیت‌های کشاورزی‌ات تا این لحظه چه چیزی بوده است قطعا خواهم گفت عدم اطلاع عموم و متهم شدن به ترویج محصولات دست‌کاری ژنتیک در ایران و اما این‌جا لازم است تشکری نمایم از پروفسور علی کرمی فوق‌ تخصص مهندسی ژنتیک و موسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم که اگر در طی این سال‌ها حمایت ایشان نبود کار برای ما واقعا سخت بود. خاطرم هست در اوج هجمه‌ها به سمت فعالیت‌های ما در توسعه کلم و کاهوهای رنگی و انواع گوجه فرنگی و محصولات جدید‌ ایشان اعلام کردند جوانی که در شیراز بیش از 80 رقم گوجه فرنگی رنگ و وارنگ پرورش می‌دهد این گوجه‌هایش تراریخته نیست و هر چیز جدید و رنگی تراریخته نیست. و این سخنان در آن شرایط برای ما قوت قلب بسیار محکمی بود که از شدت هجمه‌ها بر علیه فعالیت‌های ما کاست. از آن‌جا که تولید بذر هیبرید از اهمیت بالایی برخوردار است در ابتدا به تولید بذرهای هیبرید و روش کلی انجام کار می‌پردازم. اگه یه روز علاقه داشتی که به این مسأله ورود کنی مطمئن باش که تجربیات چندین‌ساله فردین کشت و کارشناسان آن هدایت‌گر راه شما خواهد بود. کافی است که بخواهید ما همیشه هستیم!

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتاری از دکتر پرویز درگی (معلم بازاریابی)
سخنی با دوست
فصل اول: پولسازی از کشاورزی در ایران
فصل دوم: پولداری با کشاورزی
فصل سوم: خوشبختی با کشاورزی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پولسازی از کشاورزی در ایران
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بازاریابی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-5459-05-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش پرورش گل و گیاه، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران

برای دریافت کتاب پولسازی از کشاورزی در ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.