معرفی و دانلود کتاب پاکسازی و فیشیال پوست

عکس جلد کتاب پاکسازی و فیشیال پوست
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پاکسازی و فیشیال پوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پاکسازی و فیشیال پوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پاکسازی و فیشیال پوست

با کتاب پاکسازی و فیشیال پوست، داشتن پوستی شاداب و درخشان دیگر یک رویای دور و محال نیست. فریده فلاحیان، نویسنده‌ی این اثر آموزنده، مجموعه‌ی کاملی از نکات، راهکار‌ها و روش‌های پاکسازی حرفه‌ای و خانگی پوست را گردآوری کرده و به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های پوستی خود را به‌خوبی شناسایی کنید و متناسب با نیاز‌های نوع پوست خودتان، یک برنامه‌ی مراقبتی ثابت و اصولی برای آن داشته باشید.

درباره‌‌ی کتاب پاکسازی و فیشیال پوست

همه‌ی ما انسان‌ها، زندگی سالم و بدون درد خود را مدیون وجود یک پوشش طبیعی، محافظ و قدرت‌مند در بدنمان هستیم. پوست، این عضو مهم و حیاتی، بیش از هر عضو دیگری در معرض خطرات بیرونی و آسیب‌های احتمالی قرار دارد با‌این‌حال مثل یک جنگجوی واقعی همیشه و هرجا از سایر ارگان‌های ما در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. کتاب پاکسازی و فیشیال پوست، نوشته‌ی فریده فلاحیان به شما کمک می‌کند تا این‌بار نگاه موشکافانه‌تری به جهان پوست خود بیندازید و با شناخت دقیق نیاز‌های آن، از این نعمت حقیقی مواظبت کنید.

پوست نیز مثل دیگر ارگان‌های بدن، عضوی زنده و پویاست. مکانیزم‌های حیاتی پوست همواره درحال ساخت‌وساز سلول‌های تازه و جایگزین کردن آن‌ها با بافت قدیمی و مرده‌ی پوست هستند. حسگر‌های حیاتی پوست، بسیاری از مواد و ویتامین‌های ضروری بدن را به خود جذب می‌کنند و سازوکار‌های دفاعی پوست، بسیاری از خطرات و بیماری‌ها را پیش از آن که به داخل بدن نفوذ کنند، از میان برمی‌دارند. با تمام این‌ها، پوست نیز مانند دیگر اعضای بدن، به مراقبت و بازبینی مدام سلامت نیاز دارد. زندگی در جهان مدرن شهری و مواجهه با آلودگی‌ها و ذرات معلق گوناگون، اهمیت دوچندانی به مسئله‌ی مراقبت از پوست می‌بخشد و داشتن یک روتین سلامتی ممتد و اصولی را ضروری می‌سازد. نویسنده‌ی کتاب پاکسازی و فیشیال پوست قصد دارد تا با بیانی ساده و خلاصه، تمامی نکات و اصول مربوط به پاکسازی پوست را به شما بیاموزد و خوانندگان را از خطوط قرمز و نکات بهداشتی ویژه در بحث فیشیال پوست باخبر کند.

کتاب پاکسازی و فیشیال پوست به شما یاد می‌دهد تا بدون آن که به بافت اصلی و مفید پوست آسیبی وارد کنید، منافذ آن را از آلودگی و چربی پاک کرده و با تغذیه‌ی صحیح پوست با مواد مفید، به جوان‌سازی پوست خود کمک برسانید. کتاب پاکسازی و فیشیال پوست، در پنج مرحله‌ی اساسی یعنی آلودگی‌زدایی محیط، مشاوره و پذیرش مشتری، شناخت انواع پوست، پاکسازی حرفه‌ای پوست و مراقبت از پوست در منزل، صفرتاصد بحث پاکسازی پوست را با شما مرور می‌کند. همچنین هرفصل از این کتاب شامل مجموعه زیرعنوان‌های متنوع و جذابی‌ست که هر کدام می‌تواند به ‌طور جداگانه پاسخ برخی سوالات و چالش‌های کاری شما باشد. آشنایی با دستگاه‌های مختلف پاکسازی ازجمله لیزر و میکرونیدلینگ، شناخت انواع ماسک‌های صورت، نکات پاکسازی پوست آقایان و اصول شست‌وشوی صورت در خانه از دیگر موضوعات پرکاربردی‌ست که در این کتاب می‌خوانید. درنهایت کتاب پاکسازی و فیشیال پوست را می‌توانید دوست حقیقی و راهنمای همراه و همیشگی سلامت پوست خود بدانید؛ اثری که هم به عنوان مخاطب علاقه‌مند به سلامت پوست از مطالب آن لذت خواهید برد و هم به عنوان متخصص فیشیال در کلینیک‌های زیبایی از نکات تخصصی آن استفاده خواهید کرد. این کتاب با تلاش انتشارات دلوان به دست شما می‌رسد.

کتاب پاکسازی و فیشیال پوست برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داشتن پوست سالم و جوان و همچنین متخصصان فیشیال پوست از خواندن این کتاب فایده می‌برند.

در بخشی از کتاب پاکسازی و فیشیال پوست می‌خوانیم

آشنایی با انواع لوازم مراحل کار: تکنولوژی درمان با انرژی رادیوفرکانسی روشی غیرتهاجمی برای پوست‌های شل و آویزان می‌باشد و می‌تواند به‌عنوان جایگزینی برای جراحی پلاستیک در نظر گرفته شود. انرژی آر اف عمدتا برای رفع سستی پوست استفاده می‌شود و برای افرادی مناسب است که بافت صورت آن‌ها در حد متوسطی شل و سست شده است. افرادی که در دهه‌های سی تا پنجاه زندگی خود قرار دارند می‌توانند از انجام آر اف منتفع شوند. روش آر اف معمولا در زیر چشم‌ها، گونه‌ها، خط فک و گردن استفاده می‌شود. این روش ریسک اندکی به دنبال دارد و پس از انجام آر اف افراد نیازی به مرخصی از کار خود ندارند و فورا می‌توانند به فعالیت‌های روزمره بازگردند. دقت آر اف در سفت‌کردن صورت به ناحیه تحت درمان و دستگاه مورد استفاده دارد. استفاده از جریان الکتریکی در پزشکی تقریبا از زمان پیدایش الکتریسیته وجود دارد. از امواج رادیوفرکانس بیش از 70 سال است که در دندانپزشکی، چشم‌پزشکی، جراحی پلاستیک و جراحی زنان و زایمان استفاده می‌شود و به‌تدریج از آن در پوست و مو، زیبایی، جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق و جراحی‌های گوش و حلق و بینی استفاده گردیده است. همچنین از فرکانس پایین جریان متناوب نیز در فیزیوتراپی به دلیل توانایی آن برای انقباض عضلات بهره گرفته می‌شود. از آر اف جراحی نیز به‌طور معمول (با بهره‌گیری از افزایش جنبش الکترون‌ها برای به وجود آوردن گرمای بین بافتی) برای بریدن، برداشتن و یا انعقاد بافت‌ها استفاده می‌شود.

آر اف جوان‌سازی (لیفتینگ): دستگاه آر اف برای درمان سستی و آویزان بودن پوست موثر است و برای تمام رنگ‌های پوستی قابل انجام می‌باشد. تأثیر آر اف بر کشیدن ابروها و سفت کردن پوست پیشانی، زیر چشم‌ها، لیفت کردن بخش بالایی گونه، به حداقل رسانی منافذ اتساع یافته، خط فک و خط گردن (سفت کردن پوست گردن و به حداقل رساندن چروک‌های گردن) مشخص شده است. اما اگر مقدار افتادگی پوست شدید باشد، مانند آنچه که در افراد سالمند شاهد هستیم، تأثیر آر اف در این شرایط چندان معنی‌دار نخواهد بود. با پیشرفت تکنولوژی در سرد کردن گرمای امواج، از انرژی رادیوفرکانس به صورت غیرتهاجمی برای جوانسازی صورت بهره می‌گیرند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مرحله اول: آلودگی‌زدایی محیط
حفاظت و بهداشت فردی
پوشش ظاهری آرایشگر و بهداشت فردی
نظافت عمومی
بیماری‌های قابل انتقال در آرایشگاه‌ها
نحوه ضدعفونی کردن آرایشگاه
ضدعفونی ابزار کار
استفاده از ماسک و لباس مناسب کار (پیشبند یکبار مصرف)
ضدعفونی دست‌ها
پاک‌کننده‌ها
انواع پاک‌کننده‌های پوست
نحوه عملکرد پاک‌کننده‌ها
مرحله دوم: مشاوره و پذیرش مشتری
آشنایی با رو‌ان‌شناسی افراد
نحوه‌ی جذب مشتری و برخورد درست
ریلکس کردن مشتری
مرحله سوم: شناخت انواع پوست
آشنایی با انواع امراض پوست
دلایل خشک شدن پوست
پاکسازی پوست
دلایل انجام پاکسازی صورت
اهمیت پاکسازی پوست
تأثیر و مزایای پاکسازی پوست
پاکسازی در آرایشگاه‌ها
پاکسازی پوست آقایان
پاکسازی صورت برای رفع جوش
پاکسازی پوست برای رفع چین‌وچروک صورت
عوارض پاکسازی پوست
آشنایی با انواع مواد مصرفی
انواع محصولات پاکسازی صورت
ماسک‌ها
ماسک‌های خونگی
آموزش اسکراب نرم‌کننده‌ی بدن ‌
پاکسازی پوست با جلبک دریایی تالگو
آشنایی با انواع لوازم مراحل کار
آرا ف جوانسازی (لیفتینگ)
کاربرد و عملکرد آر اف جوانسازی (لیفتینگ) ‌
نحوه انجام آر اف جوانسازی (لیفتینگ)
هایفوتراپی و کاربرد آن
مزایای دستگاه مینی‌هایفو
فواید هایفرکوئنسی
مزایای هایفرکوئنسی
نحوه انجام میکرونیدلینگ
مراقبت‌های بعد از میکرونیدلینگ
مزایای میکرونیدلینگ
افراد منع از شیوه جوانسازی پوست صورت
نیدلینگ صورت
نحوه انجام نیدلینگ صورت
افراد منع از نیدلینگ صورت
عوارض جانبی میکرونیدلینگ
آموزش پاکسازی پوست صورت
آشنایی با نحوه مصرف مواد طبق نوع پوست و زمان استفاده از آن
پاکسازی برای از بین‌بردن منافذ مسدود پوست
آشنایی با انواع پاک‌کننده‌های چشمی
انواع پاک‌کننده آرایش چشم
بهترین پاک‌کننده آرایش چشم خانگی
نحوه تمیز کردن آرایش چشم
مرحله چهارم: انجام پاکسازی
مراحل پاکسازی صورت
1. پاکسازی پوست بدون دستگاه در خانه
روش‌های خانگی پاکسازی پوست
مزایای پاکسازی پوست در خانه
2. پاکسازی صورت در آرایشگاه
3. روش‌های کلینیکی پاکسازی پوست با دستگاه
فیشیال پوست
پاکسازی پوست با لیزر
پاکسازی پوست با روش میکرودرم ابریژن
پاکسازی پوست با روش میکرونیدلینگ
استفاده از مواد پاکسازی به ترتیب و اولویت
مراقبت‌های بعد از پاکسازی پوست
مراجعه به موقع برای مراحل تکمیلی پاکسازی
مرحله پنجم: مراقبت پوست در منزل
نحوه شست‌وشوی صحیح صورت
روش‌های خانگی پاکسازی و فیشیال پوست صورت
استفاده صحیح از شوینده‌ها (انواع پوست صورت)
استفاده از ضدآفتاب مناسب با نوع پوست
ممنوعیت آرایشی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پاکسازی و فیشیال پوست
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات دلوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات139
زبانفارسی
شابک978-622-98851-2-3
موضوع کتابکتاب‌های پوست
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پاکسازی و فیشیال پوست

عباس هوشی زاده
۱۴۰۳/۵/۶
کتاب بیشتر برای ارایشگران هست نه برای کسانی که تخصصی فقط کار پوست انجام میدهند. اطلاعات قدیمی بود و بروز نبود
فاطمه نصیری
۱۴۰۳/۶/۲۳
افتضاح بود هیچ اطلاعات تخصصی نداشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پاکسازی و فیشیال پوست

برای دریافت کتاب پاکسازی و فیشیال پوست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.