معرفی و دانلود کتاب هنر طراحی 2

عکس جلد کتاب هنر طراحی 2
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر طراحی 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر طراحی 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر طراحی 2

ویلیام اف. پاول در کتاب هنر طراحی 2 کوشش دارد به مهم‌ترین مبحث در زمینه‌ی طراحی یعنی ایجاد عمق بپردازد. نقاش در طراحی، به‌واسطه‌ی خطوط قادر است در ذهن مخاطب تصور عمقی و بافت ایجاد کند. خطوط در طراحی، بیشترین نقش را در القای این حس ایفا می‌کنند. آن نقاشی موفق است که شناخت خوبی از خطوط داشته باشد و با مدادی که در دست دارد احساسات گوناگونی را بیان کند. ویلیام اف. پاول تصمیم دارد اصول اولیه‌ی طراحی را به شما یاد دهد.

درباره‌ی کتاب هنر طراحی 2

در کتاب هنر طراحی 2 (The Art of Drawing 2) با اصول و قواعد پایه‌‌ی طراحی و عمق بخشیدن به تصاویر آشنا می‌شوید. ویلیام اف. پاول (William F. Powell) از ترفندها، تکنیک‌ها، قواعد و علم طراحی به شما می‌گوید و به بایدها و نبایدهایی می‌پردازد که یک طراح باید رعایت کند و برای رسیدن به اثر نهایی از آن‌ها بهره ببرد. این کتاب آموزشی برای آن دسته از مخاطبانی نوشته شده که در حرفه‌ی طراحی مبتدی‌اند و تصمیم دارند مهارت‌های این هنر محبوب را فراگیرند. ویلیام اف. پاول مطالب مورد نظر را مرحله‌به‌مرحله جلو می‌برد و برای هر بخش توضیحات و تمرینات مشخصی را آماده کرده است. پس اگر به دنبال کتابی هستید که گام‌به‌گام با آن حرکت کنید و در نهایت تکنیک‌های مربوطه را به‌خوبی اجرا کنید، این اثر راهنمای مناسبی برای شماست.

تفاوت میان یک طراح مبتدی و کسی که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند، به میزان تسلط بر تکنیک‌های ایجاد عمق بازمی‌گردد. خطوط قادرند در طرح مورد نظر عمق، شکل، بافت و ترکیب‌بندی ایجاد کنند. ویلیام اف. پاول در کتاب هنر طراحی 2 کوشش دارد با زبانی ساده و با ارائه‌ی تعدادی تمرین روزانه، این مهارت‌ها را به شما آموزش دهد. با وجود آنکه اجرای تکنیک‌های ایجاد عمق برای یک طراح مبتدی چالش دشواری محسوب می‌شود، اما با مطالعه‌ی دقیق این کتاب و با رعایت اصولی که ویلیام اف. پاول به شما یاد می‌دهد، مهارت‌های لازم در این زمینه را کسب خواهید کرد.

پیش از هرچیز، یک طراح باید وسایل مورد نیازش را بشناسد. طراح باید بداند از چه مداد‌هایی استفاده کند و آگاه باشد که هرکدام از ابزارهایی که در طراحی استفاده می‌کند چه تفاوت‌هایی باهم دارند. پس اولین بخش از کتاب هنر طراحی 2 در مورد ابزارهاست. در ادامه، ویلیام اف. پاول مرحله‌به‌مرحله به مخاطبان آموزش می‌دهد که چگونه با مدادی که در دست دارند، طرح‌های زیبا بکشند. ویلیام اف. پاول در این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه بافت‌های واقع‌گرایانه خلق کنید و در ادامه، با استفاده از خطوط، عمق و فضا را شکل دهید.

ویلیام اف. پاول نویسنده و مدرسی شناخته‌شده در هنر طراحی است. او در زمینه‌ی رنگ یک متخصص به‌شمار می‌رود و در این زمینه تجربیات گوناگونی برای خود رقم زده است. کتاب‌های آموزشی وی در زمینه‌ی طراحی در سراسر دنیا شهرت دارند و منابع ارزشمندی برای یادگیری محسوب می‌شوند. باید گفت مهمترین ویژگی کتاب هنر طراحی 2 در ساختار آموزشی آن نهفته که با نثری روان و صمیمی قادر است بخش‌های متنوعی از این هنر را به مخاطبان یاد دهد. کتاب هنر طراحی 2 توسط شهرزاد رادپور ترجمه شده و انتشارات برگ نگار آن را منتشر کرده است.

کتاب هنر طراحی 2 برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به طراحان مبتدی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب هنر طراحی 2 می‌خوانیم

کوتاه‌نمایی در طراحی چه معنایی دارد؟ این فن برای طراحی اشیائی است که با سطح کاغذ موازی نیستند و در نتیجه شما فواصل را در آن قسمتی از شیء که به شما نزدیکتر است، کوتاه می‌کنید. (این بار ممکن است گیج‌کننده به نظر برسد؛ ولی هنگامی که قلق آن به دستتان آمد، دیگر گیج‌کننده نیست.) برای مثال، اگر به شخصی که دستش را به طرف پایین و در کنار بدنش نگه داشته، بنگرید، بازو کاملاً عمودی است؛ پس به نظر می‌رسد که با قسمت‌های دیگر شکل متناسب باشد؛ اما اگر دستش را بلند کرده و مستقیماً به شما اشاره کند، حال بازو زاویه‌دار شده و موازی با سطح کاغذ نخواهد بود. در واقع دست بزرگتر و بازو کوتاه‌تر به نظر می‌رسد؛ پس در عوض شما باید یک دست بزرگتر با بازوی کوتاه شده را طراحی کنید؛ خب این همان کوتاه کردن فاصله‌ها است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر طراحی 2
نویسنده
مترجمشهرزاد رادپور
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۳۸۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-7352-24-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر طراحی 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هنر طراحی 2

برای دریافت کتاب هنر طراحی 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.