معرفی و دانلود کتاب من سونیا سوتومایور هستم!

عکس جلد کتاب من سونیا سوتومایور هستم!
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من سونیا سوتومایور هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من سونیا سوتومایور هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من سونیا سوتومایور هستم!

کتاب من سونیا سوتومایور هستم! یکی از جلدهای مجموعه‌ی پرفروش آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند است که به روایت زندگی و جسارت‌های اولین قاضی زن اسپانیایی‌تبار دیوان عالی ایالات متحده می‌پردازد. برد ملترز در این مجموعه داستان‌های مصور کودکانه تلاش می‌کند برخی از بهترین و الهام‌بخش‌ترین افراد تاریخ را که بر موانع و چالش‌های مختلف غلبه کرده و به آرزوها و اهداف خود رسیده‌اند به کودکان جهان معرفی کند.

درباره‌ی کتاب من سونیا سوتومایور هستم!

شاید سونیا سوتومایور را نشناسید و حتی اسمش هم برایتان آشنا نباشد اما شک نکنید که بسیاری از حقوق، رویاها و امکاناتی که امروز در اختیار دارید را مدیون او و زنان اهل اقلیت مثل او هستید. وقتی سونیا برای عضویت در دادگاه عالی آمریکا کاندید شده بود کسی در خوابش هم نمی‌دید که به‌عنوان اولین زن لاتین‌زبان تاریخ در دیوان عالی ایالات متحده‌ی آمریکا، نامش در تاریخ ماندگار شود اما به لطف او نسل جدیدی از دختران، زنان و کودکانی که حالا در این مسیر قدم برمی‌دارند می‌توانند از زندگی و تلاش‌های او الهام گیرند و رویاپردازی کنند. برد ملتزر (Brad Meltzer) در کتاب من سونیا سوتومایور هستم! (I Am Sonia Sotomayor) داستان زندگی پرفراز و نشیب این زن قوی و دوست‌داشتنی را روایت کرده است.

معرفی و دانلود کتاب من سونیا سوتومایور هستم!

سونیا سوتومایور در محله‌ی برانکس، یکی از فقیرترین مناطق نیویورک، در خانواده‌ای از مهاجران اسپانیایی‌تبار به دنیا آمد و بزرگ شد. او در نه سالگی پدر خود را از دست داد و به دیابت مبتلا شد. زندگی برای سونیای کوچولو ساده نبود. ناامنی، فقر، بیماری و بی‌پناهی تنها بخشی از مشکلات این دختربچه‌ی شجاع بودند اما سونیا نه‌تنها بر تمام این مشکلات فائق آمد، بلکه مهم‌تر از همه، بر تبعیض‌ها و مشکلاتی که زنان اقلیت را در سرزمین رویاها، یعنی ایالات متحده‌ی آمریکا تهدید می‌کرد چیره شد. او امروز در جایگاه خود به‌عنوان یکی از قضات دیوان عالی آمریکا برای حقوق تمام کودکان جهان می‌جنگد. می‌توانید داستان تمام شجاعت‌ها و جسارت‌هایش را در کتاب من سونیا سوتومایور هستم! بخوانید.

کتاب من سونیا سوتومایور هستم! توسط شبنم حیدری پور ترجمه شده و به همت نشر پرتقال در اختیار کودکان فارسی زبان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

داستان‌ها، روایات، انسان‌ها و قصه‌ها، تصورات کودکان از اهداف و رویاهایشان را شکل می‌دهند. برد ملتزر با تاکید بر این موضوع در این مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز می‌خواهد با معرفی بهترین الگوهای تاریخ به تمام کودکان جهان کمک کند مهربانی، اعتماد‌به‌نفس، همدردی، رویاپردازی، شجاعت و جسارت را از بزرگ‌ترین قهرمانان جهان بیاموزند. او می‌خواهد به تمام والدین، آموزگاران و سرپرستانی که آرزو دارند فرصت‌های بهتر و ارزشمندتری در اختیار کودکان خود بگذارند و می‌دانند که آدم‌های معمولی جهان را ساخته، پرداخته و تغییر داده‌اند، کمک کند این باورها را در کودکان خود نهادینه کنند. با مطالعه و معرفی آثار مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند، به والدین و آموزگاران آگاه جهان بپیوندید و ارتشی از کودکان نسل جدید را به درس‌هایی از شجاعت، عدالت و قدرت مجهز کرده و آن‌ها را برای تغییر بزرگ آماده کنید.

ملتزر درباره‌ی دلیلش برای نگارش این مجموعه نوشته که در آغاز شروع به نوشتن این داستان‌ها برای کودکان خود کرده و چیزی نگذشته که متوجه شده در این ماجرا تنها نیست. او می‌داند که میلیون‌ها پدر، مادر، سرپرست و مربی‌های مختلف در سرتاسر جهان هم به دنبال همین موضوع هستند و در جهانی که رسانه‌ها انواع الگوهای ناسالم و اشتباه را به خورد کودکان داده و تبلیغ می‌کنند، تلاش می‌کند به معرفی بزرگ‌ترین قهرمانان حقیقی تاریخ بپردازد.

کتاب من سونیا سوتومایور هستم! برای چه کسانی مناسب است؟

به تمام والدین و سرپرستانی که می‌خواهند الهام‌بخش کودکان بااستعداد خود شوند یا اعتمادبه‌نفس ایشان را تقویت کنند پیشنهاد می‌کنیم کتاب من سونیا سوتومایور هستم! را تهیه کنند.

در بخشی از کتاب من سونیا سوتومایور هستم! می‌خوانیم

فرقی ندارد که زبانمان انگلیسی، اسپانیایی یا هر زبان دیگری باشد؛ رویاهای ما تقریباً یکسان‌اند؛ یک خانواده‌ی دوست‌داشتنی، دوستان مهربان، مکانی امن به نام خانه و شانس رسیدن به آنچه استعدادش را داریم.
دنیای بیرون از پنجره، همان نقطه‌ی شروع شماست. اما خیلی چیزهای بیشتر از آن هم هست. مطالعه کنید. درس بخوانید و با مردم درست رفتار کنید.
فرقی ندارد که کجا به دنیا آمده باشید، چون رسیدن به آرزوها هیچ حد و مرزی ندارد.
من سونیا سوتومایور هستم، یو سوی سونیا سوتومایور و ثابت کرده‌ام که برای برقراری عدالت باید به انسان‌ها فرصت‌های برابر بدهید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من سونیا سوتومایور هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-403-8
موضوع کتابکتاب‌های کمیک کودکان، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من سونیا سوتومایور هستم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من سونیا سوتومایور هستم!

برای دریافت کتاب من سونیا سوتومایور هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.