معرفی و دانلود کتاب من اتیسم دارم

عکس جلد کتاب من اتیسم دارم
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من اتیسم دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من اتیسم دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من اتیسم دارم

آیا می‌دانید کودکان دارای اتیسم چگونه دنیا را تجربه می‌کنند و با چه چالش‌هایی مواجه‌اند؟ کتاب من اتیسم دارم اثر مشترک کیت دورتی، پدی مک نالی و آیلین شرارد، این پیچیدگی‌ها را به زبانی ساده توضیح می‌دهد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا نگاهی دقیق‌تر به زندگی افراد دارای اتیسم داشته باشید و راه‌های مؤثری برای تعامل و حمایت از آن‌ها بیاموزید.

درباره‌ی کتاب من اتیسم دارم

من اتیسم دارم (?I Have Autism... What's That) کتابی است که به قلم کیت دورتی (Kate Doherty)، پدی مک نالی (Patrick McNally) و ایلین شیرارد (Eileen Sherrard) نوشته شده و شما را به دنیای متفاوتی می‌برد؛ دنیایی که در آن افراد دارای اتیسم یا درخودماندگی، با تمام پیچیدگی‌ها و تفاوت‌هایشان به شیوه‌ای روشن و قابل درک معرفی می‌شوند. در این کتاب، هدف صرفاً تشریح اتیسم نیست؛ بلکه ارائه‌ی راهکارهایی عملی با زبانی ساده و تصاویر کودکانه، برای کمک به افرادی است که در مسیر تعامل با این افراد قرار دارند.

اگر به دنبال درکی واقعی از چالش‌های روزمره‌ی افراد دارای اتیسم هستید این کتاب شما را با داستان‌ها و تجربیات دیگران آشنا می‌کند که با مطالعه‌ی آن‌ها، علاوه بر اینکه یاد می‌گیرید که چگونه با افراد دارای اوتیسم ارتباط مؤثرتری برقرار کنید بلکه می‌توانید به آن‌ها در مسیر استقلال و خودکفایی کمک کنید. کتاب من اوتیسم دارم نوشته‌ی کیت دورتی، پدی مک نالی و ایلین شیرارد، به شیوه‌ای دقیق و بالینی تلاش دارد تا نگاهی جامع به زندگی این افراد، به‌خصوص کودکان بیندازد و برای کسانی که در ارتباط مستقیم با آن‌ها هستند، همچون والدین، معلمان و خواهران و برادران منبعی کاربردی باشد به‌عنوان‌مثال، این کتاب برای خانواده‌هایی که به دنبال فهم بهتر این شرایط هستند، کمک می‌کند تا با ابزارهایی ساده اما مؤثر به بهتر شدن کیفیت زندگی افراد دارای اتیسم کمک کنند.

این کتاب از نظر آموزشی یک پله فراتر می‌رود و تفاوت‌ها را نه به‌عنوان محدودیت بلکه به‌عنوان بخشی از تنوع انسانی معرفی می‌کند. نویسندگان با زبانی ساده و عین حال علمی تلاش کرده‌اند تا از طریق این کتاب به درک عمیق‌تری از تنوع و تفاوت‌های افراد دارای اتیسم برسیم. مهم‌تر از همه، پیام کتاب این است که پذیرش این تفاوت‌ها به جامعه غنا می‌بخشد. این کتاب توسط انتشارات دکسا و با ترجمه‌ی علی صمدی به چاپ رسیده است و فرصتی استثنایی برای درک و تعامل با افراد دارای اتیسم به شما می‌دهد.

کتاب من اتیسم دارم برای چه کسانی مناسب است؟

من اتیسم دارم برای والدین، معلمان، متخصصان و افرادی که با کودکان دارای اتیسم در ارتباط هستند مناسب است. این کتاب به درک بهتر اتیسم، ارائه‌ی راهکارهای عملی و کمک به بهبود ارتباط و استقلال افراد دارای اتیسم می‌پردازد.

در بخشی از کتاب من اتیسم دارم می‌خوانیم

اگه اتیسم داشته باشی، ممکنه یادگرفتن چیزهای جدید برات سخت باشه. ممکنه برای یادگرفتن به کمک بیش‌تری احتیاج داشته باشی. ممکنه برای یادگرفتن چیزهای جدید، زمان بیش‌تری نیاز داشته باشی. ممکنه لازم باشه که دیگران توضیحات بیش‌تری بدن، تا چیزها برات روشن و قابل درک بشه.

کسانی که اتیسم ندارن با تو فرق میکنن. اغلب ممکنه یادگرفتن چیزهای جدید، براشون راحت باشه. ممکنه برای یادگرفتن چیزها، احتیاجی به کمک‌های اضافی نداشته باشن.

اگه اتیسم داشته باشی، ممکنه تمرکز کردن برات سخت باشه. وقتی مشغول کاری هستی، سروصدا و مزاحمت دیگران رو دوست نداشته باشی. وقت کارکردن، داشتن یه فضای کوچک و مخصوص به خودت، بهت کمک میکنه تا کارت رو بهتر انجام بدی. ممکنه در حین انجام کار، دست نگه‌داشتن و متوقف کردن کار، برات سخت باشه.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مقدمه مترجم
صحبت کردن
بازی کردن
یادگیری
تشکر و قدردانی
دیدگاه‌های افراد دارای اتیسم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من اتیسم دارم
نویسنده، ،
مترجمسید علی صمدی
ناشر چاپیانتشارات دکسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات85
زبانفارسی
شابک978-622-5571-66-2
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من اتیسم دارم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من اتیسم دارم

برای دریافت کتاب من اتیسم دارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.