معرفی و دانلود کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص)

عکس جلد کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص)
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص)

فرآیند یادگیری و آموزش نیازمند منابع کمک‌درسی غنی و جامع است. کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) نوشته‌ی دکتر امید مرادی مقدم و لیلا خالقی یکی از بهترین کتاب‌ها در حوزه‌ی آموزشی را در اختیار افراد قرار می‌دهند که دانشجویان این رشته به کمک آن می‌توانند دانش مورد نیاز برای شرکت در آزمون کنکور کارشناسی ارشد را در خود تقویت کنند.

درباره‌ی کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص)

امتحان ورودی کارشناسی ارشد پرستاری برای دانشجویان این رشته اهمیت زیادی دارد. سوالات طبقه‌بندی‌شده و پرسش‌هایی که با هدف مشخصی تدوین می‌شوند، به فرآیند یادگیری کمک می‌کند. کتاب مجموعه سوالات طبقه‌بندی‌شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) امکان آزمایش و ارزیابی دانش مورد نیاز را برای دانشجویان پرستاری فراهم می‌کند. شرایطی که دانشجویان پرستاری برای گذراندن دوران تحصیلی با آن روبه‌رو هستند، دشوار است و باعث ایجاد اضطراب می‌شود. مجموعه سوالات دسته‌بندی‌شده باعث می‌شود که دانشجویان شرایط آزمون را تجربه کنند، دانش خود را محک بزنند و تا حدی از نگرانی و اضطراب‌شان کم شود.

رشته‌ی پرستاری از جمله رشته‌های علوم پزشکی است و نیاز دانشجویان این رشته به کتاب‌های کمک آموزشی در تمامی دوران تحصیل حس می‌شود. این امکان وجود دارد که دانشجویان این رشته در میان سوالات درسی با موارد مبهم و غیرقابل‌پیش‌بینی مواجه شوند. کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) یکی از کتاب‌های مورد نیاز برای برطرف کردن این مشکل است. بسیاری از دانشجویان در دوران کنکور و تحصیلات پیش‌دانشگاهی این مشکل را تجربه کرده‌اند، اما در دوران تحصیلات دانشگاهی به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی پرستاری مباحث درسی پیچیده‌تر شده و تعدد دروس ارائه‌شده در یک ترم این دشواری را دوچندان می‌کند.

لیلا خالقی و امید مرادی مقدم در کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) با دسته‌بندی موضوعی سوالات، شرایطی را فراهم کرده‌اند که دانشجو می‌تواند سوالات را در ذهن خود دسته‌بندی کند تا در آزمون‌های ورودی با یادآوری این دسته‌بندی آمادگی پاسخگویی را داشته باشد. از طرفی کتاب حاضر در طراحی پاسخ‌های متنوع برای هر سوال و ایجاد شباهت بین گزینه‌های موجود، شرایطی را شبیه‌سازی می‌کند که دانشجویان پزشکی در آستانه‌ی آزمون ورودی برای هر رشته با آن آشنا شده‌اند. این امر باعث می‌شود که دانشجو مهارت پاسخگویی به سوالات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کند.

کتاب مجموعه سوالات طبقه‌بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) شامل 9 بخش کلی است. در بخش اول کتاب که به 10 فصل مجزا تقسیم شده، به مواردی همچون پرستاری مراقبت ویژه، آموزش روانی اجتماعی، تغییرات خواب و اداره‌ی آن، تغییرات تغذیه و اداره‌ی آن و موارد مربوط به‌هنگام مرگ پرداخته می‌شود. بخش دوم این کتاب به معرفی و بررسی اجمالی جمعیت‌های خاص مربوط است. در این بخش موضوع مورد بحث نویسندگان کتاب در مواردی پی گرفته می‌شود که مخاطب را برای پذیرفتن موقعیت‌های مختلف آماده سازد. همچنین مباحث بیمار کودک در بخش مراقبت‌های ویژه‌ی بزرگسال، موارد با خطر بالا و مراقبت ویژه‌ی بارداری، تغییرات مرتبط به سن بالا و اداره‌ی آن و اداره‌ی موارد مربوط به بیهوشی در این بخش توضیح داده می‌شود.

در بخش سوم کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) نکات کلیدی درباره‌ی تغییرات قلبی و عروقی به چشم می‌خورد. در ابتدای این بخش آناتومی و فیزیولوژی قلبی عروقی تشریح می‌شود و در ادامه ارزیابی بالینی قلبی عروقی صورت می‌گیرد. دکتر امید مرادی مقدم و لیلا خالقی در این بخش از کتاب، اقدامات تشخیصی قلبی عروقی و همچنین اداره‌ی درمان قلبی عروقی را به تفصیل شرح می‌دهند. در بخش چهارم کتاب، تغییرات ریوی با درنظرگرفتن مباحث پیشین مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این بخش دانشجویان پرستاری می‌توانند آناتومی و فیزیولوژی ریوی، ارزیابی بالینی ریوی و اقدامات تشخیصی ریوی را مطالعه کنند.

بخش پنجم کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) که تغییرات عصبی (نورولوژی) نام دارد، دارای فصل‌بندی مشابهی با بخش‌های قبلی کتاب است. در بخش ششم و هفتم این کتاب تغییرات کلیوی و تغییرات دستگاه گوارش ارزیابی می‌شود. دکتر امید مرادی مقدم و لیلا خالقی در ادامه‌ی مباحث کتاب، فصل هشتم را به تغییرات آندوکرین (غدد) اختصاص داده‌ و در بخش پایانی تغییرات چندسیستمی را شرح می‌دهند. در این بخش مواردی مثل تروما، شوک، سندروم پاسخ التهابی (SIRS) سیستمیک و سندروم اختلال عملکرد چند عضوی (MODS)، سوختگی، دهنده‌ی عضو و پیوند، بیماری‌های خونی (هماتولوژیک) و اورژانس‌های انکولوژی در اختیار مخاطب قرار گرفته است.

کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) توسط انتشارات بشری منتشر شده است.

کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) برای چه کسانی مناسب است؟

دانشجویان پرستاری که مایل به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد این رشته هستند می‌توانند نکات مهمی را از این اثر بیاموزند و دانش خود را از طریق پاسخگویی به سوالات کتاب محک بزنند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: اصول پرستاری مراقبت
بخش دوم: جمعیت خاص
بخش سوم: تغییرات قلبی عروقی
بخش چهارم: تغییرات ریوی
بخش پنجم: تغییرات عصبی (نورولوژی)
بخش ششم: تغییرات کلیوی
بخش هفتم: تغییرات دستگاه گوارش
بخش هشتم: تغییرات اندوکرین (غدد)
بخش نهم: تغییرات چند سیستمی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص)
نویسنده،
ناشر چاپینشر بشری
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات344
زبانفارسی
شابک978-964-399-204-0
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص)

برای دریافت کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده پرستاری مراقبت ویژه تلان (اداره و تشخیص) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.