معرفی و دانلود کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز

عکس جلد کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز

کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز، کاری از ساندرا بوینتون با سروده‌هایی از مریم هاشم‌پور، کتابی بسیار جذاب برای خردسالان است. بچه‌ها این کتاب را زمین نمی‌گذارند و دوست دارند شعرهای بانمک و ساده‌اش را یاد بگیرند و با صدای بلند بخوانند. این کتاب به آموزش مفهوم رنگ‌ها، لباس‌ها و کارهای روزمره می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز

ساندرا بوینتون (Sandra Boynton) یکی از مشهورترین و پرفروش‌ترین نویسندگان و تصویرگران کتاب کودکان و خردسال در قرن بیستم و نویسنده‌ی تعداد زیادی شعر و ترانه‌ی جذاب کودکانه است که در قالب آلبوم‌های متعددی ساخته و فروخته شده‌اند. حالا، کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز (Blue Hat, Green Hat) در دسترس شماست تا با تصویرسازی‌های بانمکش، بسیاری از مفاهیم شناختی را به کودکان خردسال یاد بدهید.

شعرهای کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز، را مریم هاشم‌پور بر اساس نسخه‌ی انگلیسی کتاب نوشته است. این اشعار پر از شیطنت، شیرینی و هوشمندی است که کودکان و والدین را با هم به خنده می‌اندازد. کودکان دوست دارند شعرهای کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز را با صدای بلند بخوانند و چون از تصاویر هم لذت می‌برند، شما را وادار می‌کنند بارها کتاب را برایشان بخوانید و باید منتظر باشید خیلی زود، کل خانواده شعرهای کتاب را از بر باشند.

معرفی و دانلود کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز

آموزش رنگ‌ها، یکی از مهم‌ترین مفاهیم شناختی است که کودکان باید بیاموزند. همین‌طور خردسالان درباره‌ی لباس‌های مختلف، نحوه‌ی لباس پوشیدن و ترتیب آن و... نیز نیاز به آموزش دارند. کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز، می‌تواند در این راه، با تصاویر رنگارنگ و شعرهای بانمک به والدین و مربیان مهد کودک کمک کند. همین‌طور لذتی که کودکان از تماشای تصاویر و شعر خواندن کنار عزیزانشان با کتاب می‌برند، عشق به کتاب را در آن‌ها پایه‌گذاری می‌کند و می‌تواند برای آینده‌ی درخشانی که در انتظارشان است حائز اهمیت باشد.

کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی مثل آبنباتِ نشر افق است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب مثل آبنبات

مجموعه‌ی مثل آبنبات، یکی از مجموعه‌های جذاب واحد کودک نشر افق است که به آموزش مفاهیم پایه به کودکان گروه سنی الف و ب می‌پردازد.کودکان سه سال به بالا، عاشق نقاشی‌های رنگارنگ و شعرهای بانمک این کتاب می‌شوند و در کنار لذت از تصاویر و شعرها، مفاهیمی نظیر رنگ‌ها، حیوانات، متضادها و... را نیز می‌آموزند. طراح و تصویرگر این مجموعه ساندرا بوینتون و شاعر شعرهای بانمک آن نیز مریم هاشم‌پور است.

کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز برای کودکان 3 تا 5 سال جذاب و شنیدنی است.

در بخشی از کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز می‌خوانیم

فیله با کفش سبز و نو
راه می‌ره تو پیاده‌رو
آی مورچه اون طرف نرو!

کفشای کی زرده؟ موش!
من کفش فیل رو می‌خوام
تا کله جا می‌شم توش!

گوزن اومد یواش یواش
کفشای آبی توی پاش
کی بنداشو بسته براش؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز
نویسنده
مترجممریم هاشم پور
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-600-353-204-5
موضوع کتابکتاب‌های کودک 3 تا 5 سال، کتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز

برای دریافت کتاب مثل آبنبات 3: کلاه آبی، کلاه سبز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.