معرفی و دانلود کتاب مامان تربچه لالایی بخوان

عکس جلد کتاب مامان تربچه لالایی بخوان
قیمت:
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مامان تربچه لالایی بخوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مامان تربچه لالایی بخوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مامان تربچه لالایی بخوان

برای خواندن یک قصه‌ی دل‌انگیز شبانه آماده هستید؟ کتاب مامان تربچه لالایی بخوان، اثر معصومه یزدانی، همان ماجرایی‌ست که می‌تواند کودک دل‌بند شما را به یک خواب شیرین و عمیق دعوت کند. تربچه‌ی کوچک و نقلی، مثل دیگر قسمت‌های مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه، راوی و قهرمان قصه‌ی ماست. او در این روز ابری و بارانی، می‌خواهد به مامان نخود کمک کند تا سر نخودیای کوچک گرم شود.

درباره‌‌ی کتاب مامان تربچه لالایی بخوان

بعضی از قصه‌ها در شهر می‌گذرند؛ بعضی داستان‌ها نیز در میان جنگل و حیوانات رنگارنگ آن رخ می‌دهند؛ اما ماجرای کتاب مامان تربچه لالایی بخوان در یک باغچه‌ی سبز و کوچک سبزیجات روایت می‌شود. معصومه یزدانی نویسنده‌ی این قسمت از مجموعه‌داستان‌های کودکانه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه، ما را به یک روز دوست‌داشتنی دیگر میان این باغچه‌ی پرماجرا دعوت می‌کند. امروز در باغچه‌ی سبزیجات، خبر‌های تازه‌ای در راه است. تربچه‌ی کوچک و مهربان قصه‌ی ما، کنار پنجره‌ی خانه‌اش نشسته و از پشت شیشه به این روز بارانی نگاه می‌کند. قارچ قابلمه‌ای، یک بلندگوی بزرگ در دست گرفته و در میدان شهر خبرنامه‌ی قارچی جدیدی می‌خواند. مثل هر روز بارانی دیگری، سروکله‌ی چند قارچ کوچک دکمه‌ای در باغچه پیدا شده است. هرکس که این قارچ‌های کوچولو را پیدا کند، باید فوراً آن‌ها را پیش قارچ قابلمه‌ای ببرد و به گاری کوچک او تحویل دهد. اما در میانه‌ی این ماجرا، ناگهان سروکله‌ی خانم نخود پیدا می‌شود. او به سراغ تربچه می‌آید تا از او کمک بگیرد. حالا که هوا بارانی شده، حوصله‌ی نخودی‌های کوچک حسابی سررفته است. مامان نخود می‌خواهد بداند که تربچه‌ی نقلی می‌تواند در سرگرم‌ کردن نخودی‌ها به او یاری برساند یا خیر؟

کتاب مامان تربچه لالایی بخوان، داستانی ساده و کوتاه و روایتی سرگرم‌کننده برای کوچک‌ترین خوانندگان دنیاست. تصویر‌گری‌های زیبای هاجر مرادی در کنار ماجرای دوست‌داشتنی شهر سبزیجات، دقایق مفرحی را برای بچه‌ها فراهم کرده و آن‌ها را برای داشتن یک خواب آسوده و لذت‌بخش آماده می‌کند. این کتاب در نشر پرنده‌ آبی، که واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی است،‌ به چاپ رسیده و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه

«خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه» نام یک مجموعه داستان مصور برای کودکان به قلم نویسندگان مختلف دنیای ادبیات کودکان است. سازندگان این مجموعه‌ی آموزنده، با الهام از قصه‌های محلی ایرانی، روایت خود را در یک باغچه‌ی سبزیجات تعریف می‌کنند. شخصیت‌های اصلی این داستان‌ها همگی سبزیجاتی دوست‌داشتنی‌ هستند که در کنار یک‌دیگر قصه‌سرایی می‌کنند و ماجراهای بامزه و هیجان‌انگیزی را می‌آفرینند. همچنین نویسندگان در دل روایت هر قسمت از این مجموعه، یک موضوع مفید و آموزنده را برای خوانندگان کوچک خود یادآوری می‌کنند. دوستی، شفقت و مهربانی، احترام به یک‌دیگر، توجه به مسئولیت‌ها، گرامی داشتن تفاوت‌ها و آشنایی بهتر با توانمندی‌ها، گوشه‌ای از موضوعات پرفایده‌ای‌ست که در این مجموعه دنبال می‌شود. «موش قهرمان»، «ورود ممنوع»، «نمره ی ما رو بده بریم» نام برخی از جلد‌های این مجموعه هستند. همچنین این سری داستان خواندنی با تلاش انتشارات پرنده آبی به دست کودکان می‌رسد.

کتاب مامان تربچه لالایی بخوان برای چه کسانی مناسب است؟

خوانندگان 4 تا 8 ساله‌ی دنیای قصه‌ها، با خواندن این ماجرای کوتاه اوقات لذت‌بخشی را تجربه می‌کنند.

در بخشی از کتاب مامان تربچه لالایی بخوان می‌خوانیم

قارچ چتری هنوز دنبال رد پاها بود که تربچه به خانه رسید.
خانه ساکت ساکت بود یعنی بابابادمجون برنگشته بود.
تربچه تندی رفت توی خانه و در را قفل کرد.
بعد هم مثل همه‌ی مامان‌ها دست و صورت بچه‌اش را شست. لباسش را عوض کرد و توی رخت‌خواب خواباندش. می‌خواست برایش لالایی بخواند که...
- قاررر... قوررر...!
قارچ دکمه‌ای گرسنه بود.
چند دقیقه بعد، تربچه سبد خرید به دست با کدوبوس به طرف فروشگاه می‌رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مامان تربچه لالایی بخوان
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-436-557-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مامان تربچه لالایی بخوان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مامان تربچه لالایی بخوان

برای دریافت کتاب مامان تربچه لالایی بخوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.