معرفی و دانلود کتاب لولو نخوره تو رو

عکس جلد کتاب لولو نخوره تو رو
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لولو نخوره تو رو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لولو نخوره تو رو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لولو نخوره تو رو

کتاب لولو نخوره تو رو، یک اثر کودکانه‌ی جذاب به قلم معصومه یزدانی است. داستان اینگونه شروع می‌شود که هانا، با دوستانش، توپ قلقلی، مورچه ریزه، گربه زرده و کلاغچه دارند توی حیاط بازی می‌کنند که توپ قلقلی شوت می‌شود توی زیرزمین خانه‌ی مادربزرگ. حالا کی جرأت دارد برود توپ قلقلی را بیاورد؟ نکند لولو کسی را که می‌رود توی زیرزمین، بخورد؟

درباره‌ی کتاب لولو نخوره تو رو

کمتر کسی پیدا می‌شود که در کودکی، از زیرزمین‌ها و مکان‌های تاریک و شلوغ نترسیده باشد. حتی این روزها هم که در خانه‌های آپارتمانی، خبری از زیرزمین‌های مخوف و ترسناک نیست، باز هم بسیاری از کودکان از محیط‌های شلوغ، تاریک یا ناشناخته می‌ترسند. آن‌ها تصور می‌کنند که موجود ترسناکی ممکن است توی تاریکی کمین کرده باشد. هر چه هم که برایشان توضیح می‌دهی تاریکی، فقط نبود نور است، فایده‌ای ندارد. شاید داستان‌ها بتوانند کمک کنند. یا حداقل باید با اطمینان بگوییم حتما کتاب لولو نخوره تو رو می‌تواند کمک کند!

داستان کتاب لولو نخوره تو رو، درباره‌ی دختر کوچولو و شجاعی به نام هاناست که در حیاط خانه‌ی مادربزرگ با دوسانش، گربه زرده، کلاغچه، مورچه ریزه و توپ قلقلی بازی می‌کند اما کلاغچه توپ را اشتباهی می‌اندازد روی پله‌های زیرزمین. هیچکس حاضر نیست توپ را بیاورد. همه می‌ترسند. بالاخره هانای شجاع تصمیم می‌گیرد که قدم در تاریکی زیرزمین بگذارد و توپ را بیاورد. اما، به جای هانا، لولوی سیاه و کثیف از توی زیرزمین درمی‌آید و با توپ قلقلی بازی می‌کند. نکند لولو هانا را خورده باشد...!

معصومه یزدانی، نویسنده‌ی کتاب کودک لولو نخوره تو رو، یکی از نویسندگان موفق و پرکار کودک و نوجوان است. او کتاب‌های زیادی برای کودکان و نوجوانان نوشته. در داستان‌های این نویسنده، اتفاقات بامزه‌ای می‌افتد که هر کدام، پیامی جذاب برای کودکان دارند. از طرفی، زبان معصومه یزدانی، زبانی ساده و شیرین و به دور از اضافه‌گویی است که برای حوصله‌ی کودکان امروزی، کاملا مناسب است. تصاویر کتاب لولو نخوره تو رو، نیز به همت سحر خراسانی طراحی و اجرا شده است. تصاویر این اثر زیبا، دیدنی و با سبکی متفاوت هستند و کودکان را جذب خود می‌کنند. چاپ کتاب لولو نخوره تو رو را نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی فرهنگی بر عهده داشته است.

کتاب لولو نخوره تو رو برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لولو نخوره تو رو برای کودکان 4 تا 7 سال جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب لولو نخوره تو رو می‌خوانیم

مورچه‌ریزه رفت توی خاک و داد زد: «ها... ها... هانا...» کلاغچه هم پرید روی درخت و داد زد: «لولو هانا رو خورد... خورد...»
لولو هم عصبانی شد و گفت: «اصلا خودم تنهایی با قلقلی بازی می‌کنم!»
بعد هم قلقلی را انداخت بالا، انداخت پایین، شوت کرد به چپ، پرت کرد به راست. سر قلقلی هم گیج رفت و تق به پنجره‌ی حمام خورد. قلقلی افتاد توی حمام.
لولو دور و برش را نگاه کرد. هیچ‌کس نبود.
دماغش را بالا کشید، گل‌سرش را محکم کرد و خودش دنبال قلقلی رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لولو نخوره تو رو
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-605-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لولو نخوره تو رو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لولو نخوره تو رو

برای دریافت کتاب لولو نخوره تو رو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.