معرفی و دانلود کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است

عکس جلد کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است

کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است، داستانی مصور و جذاب برای کودکان است که در بطن خود، آموزه‌هایی کاربردی از زندگی روزمره دارد. آلیسیا اورتگو، از نویسندگان موفق و پرفروش حوزه‌ی کودک، در این کتاب از جادوی قدردان بودن، سپاس‌گزاری کردن و اهمیت مثبت‌اندیشی می‌گوید.

درباره‌ی کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است

کودکان مانند یک لوح سفید هستند که والدین و محیط اطراف، براساس آن‌چه درون خود دارند، به آن‌ها رنگ می‌بخشند. سپاس‌گزار بودن، ریشه در جهان‌بینی روشن و دید مثبت فرد نسبت به اطراف دارد؛ خواه برای یک رفتار باشد؛ خواه یک وسیله یا فرد.

آموزش قدردانی به فرزندان خردسال، همان‌طورکه می‌تواند آسان باشد، گاهی به‌دلیل رفتار و کردار خود والدین، ممکن است با دشواری‌هایی همراه شود؛ اما دنیای داستان‌ها و به‌تصویر کشیدن اتفاقات به‌ظاهر کوچک روزانه، دریچه‌ای را به‌سوی آموزش راحت‌تر مفاهیم مهم و کاربردی زندگی برای کودکان می‌گشاید.

آلیسیا اورتگو (Alicia Ortego) در کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است (Gratitude is My Superpower)، با بیانی دلنشین، داستان کوتاهی را از بتسی، دختر هفت‌ساله‌ای که یک لاک‌پشت هفتادساله دارد،‌ به تحریر درآورده است. بتسی به‌مانند هر کودک دیگری، ذهن کنجکاوی دارد و گاهی کم‌طاقت می‌شود.

مادرش، با طراحی یک بازی ساده، به پرسش‌های متعدد بتسی پاسخ‌های آموزنده‌ای می‌دهد و دیدگاه او را نسبت به اتفاقات اطراف به‌جهت مثبت‌اندیشی و قدردانی، وسعت می‌بخشد.

این داستان، نه‌تنها برای کودکان، بلکه برای مادران و پدران نیز آموزنده و جذاب خواهد بود؛ چراکه با شناخت احساسات و درون کودک، آهسته‌آهسته، با آرامش هرچه تمام‌تر و با استفاده از ابزار و بازی‌های آسان و قابل اجرا، مفهوم ارزشمند و موثرِ قدردان‌بودن را در ذهن جا می‌اندازد.

کودکان زیادی را در اطراف خود دیده‌ایم که ممکن است حتی با یک بارش باران، ناراحت شوند؛ گریه یا بدخلقی کنند؛ چه بسا این رفتار را از والدین و اطرافیان خود دیده باشند؛ در این زمان است که جادوی قدردانی، گرد و غبار ناراحتی را می‌شوید. تنها کافیست که با اعماق وجود دوست‌دار طبیعت باشیم، نسبت به برخی اتفاقات نظیر بارش باران مثبت‌ بیندیشیم و البته آن را لازم و حیاتی برای پاکی هوا و رشد گیاهان و درختان بدانیم.

داستان کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است، با همین مثال‌های کوچک از زندگی روزمره، دیدگاه کودکانتان را متحول خواهد کرد و درس بزرگی به آن‌ها خواهد آموخت. این کتاب توسط نغمه آهنیان ترجمه شده و به‌همت انتشارات دکسا به چاپ رسیده است.

کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 8 سال آموزنده و برای آن‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است می‌خوانیم

موقع شام، وقتی مامان بشقاب غذا را جلویم گذاشت و به‌جای کیک خوشمزه، برنج و سبزیجات در بشقاب دیدم! چیزی‌که اصلا دوست نداشتم. دوباره مضطرب و عصبانی شدم.

اما بعد کودکانی که به‌اندازه‌ی من خوشبخت نیستند را به‌یاد آوردم. کودکانی که امکان خوردن غذای گرم و سالم را ندارند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است
نویسنده
مترجمنغمه آهنیان
ناشر چاپیانتشارات دکسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات43
زبانفارسی
شابک978-622-5571-29-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است

برای دریافت کتاب قدردانی مهم‌ترین توانایی من است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.