معرفی و دانلود کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است

عکس جلد کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است

کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است، نوشته‌ی آلیسیا اورتگو، داستانی مصور، کوتاه، آموزنده و دلنشین است که یکی از موثرترین و حیاتی‌ترین قدرت‌های انسان، یعنی شفقت و توانایی عشق ورزیدن را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است

کودکان، سال‌های زیادی را در این دنیا نبوده‌اند؛ تجارب بزرگسالان را ندارند و احساسات متعدد و پیچیده‌ را تجربه نکرده‌اند؛ اما نیاز وافری به دریافت احساسات رقیق و بی‌قیدوشرط از جانب والدین یا سرپرستان خود دارند. از جمله عشق و مهربانی. اگر مادر یا پدر هستید و فرزند خردسال دارید، ممکن است چندین‌بار با این پرسش‌ها از جانب کودک خود مواجه شده باشید: آیا من را دوست داری؟ چه کسی را بیشتر دوست داری؟

قبول داریم که پاسخ به این قبیل پرسش‌ها، به‌ویژه هنگامی‌که هیجانات کودکتان در حال فوران است یا احساساتی مثل اضطراب و استرس او را درگیر کرده، سخت خواهد بود؛ اما جهان داستان‌ها به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید و یاد دهید.

آلیسیا اورتگو (Alicia Ortego) در کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است (Love is My Superpower)، با استفاده از تجربه‌ی چندین ساله‌ی خود در کار با کودکان، داستان بوون، پسربچه‌ای را روایت می‌کند، که مثل هر کودک دیگری، نگرانی‌هایی را در خصوص عشق و توجه والدینش نسبت به خودش، تجربه می‌کند. این نگرانی‌ها با ورود خواهر تازه متولدشده‌اش، بِلا، شدت می‌گیرد؛ اما به مرور زمان و با دیدن رفتار یکسان و پرمحبت مادر و پدرش با هردوی آنان، نگرانی‌هایش کم‌رنگ می‌شوند.

مادر بووِن به او می‌گوید که هر دو فرزندش در قلبش جای دارند و نمی‌توان آن‌ها را جدا کرد؛ او مثال‌های ساده و مشخصی از اطراف و زندگی روزمره برای پسرش می‌آورد تا کودکش آسان‌تر با مفهوم توانایی عشق‌ورزی، آشنا شود.

اهمیت دوست داشتن جهان، طبیعت، خانواده و دوستان، برای بوون آشکار می‌شود و درمی‌یابد عشق یک ابرقدرت است که اعضای خانواده، دوستان و انسان‌ها را در کنار هم حفظ می‌کند.

کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است، توسط نغمه آهنیان ترجمه شده و به کوشش انتشارات دکسا به چاپ رسیده است.

کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده و جذاب، برای کودکان 6 تا 8 سال، خواندنی و مناسب است.

در بخشی از کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است می‌خوانیم

عشق خانواده‌ها را کنار هم نگه می‌دارد؛ باعث خشنودی آن‌ها می‌شود. غذای خوشمزه درست کردن، راهِ ما برای نشان دادن عشق‌مان به بابا بود. فقط یک جرقه از عشق می‌تواند روز یک نفر را بسازد. مامان‌بزرگ، نور عشق‌مان را احساس کرد. با وجود این‌که ما از او خیلی دور بودیم.

اما وقتی ما آدم‌های بدخلق می‌بینیم، قلب‌هایمان باید باز بماند. چنین آدم‌هایی بسیار تنها هستند؛ و ممکن است قلب‌شان شکسته باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است
نویسنده
مترجمنغمه آهنیان
ناشر چاپیانتشارات دکسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات43
زبانفارسی
شابک978-622-5571-32-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است

برای دریافت کتاب عشق مهم‌ترین توانایی من است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.