معرفی و دانلود کتاب عنکبوتی‌ها

عکس جلد کتاب عنکبوتی‌ها
قیمت:
۱۴۵۰۰ ۱۰,۱۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عنکبوتی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عنکبوتی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عنکبوتی‌ها

کتاب عنکبوتی‌ها یک رمان نوجوان در ژانر فانتزی است که داستان دختری شجاع به نام لیزا و سفر پرماجرای او به سرزمین ترسناک عنکبوتی‌ها را روایت می‌کند. لیزا برای نجات برادرش قدم به این مسیر هیجان‌انگیز و پر از خطر می‌گذارد و با هیولاهای جادویی نبردهایی نفسگیر را پیش می‌برد. این کتاب با قلم پرکشش لورن اولیور نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب عنکبوتی‌ها

یک روز صبح مثل تمام روزهای عادی دیگر، لیزا و برادرش پشت میز صبحانه نشسته بودند و غذا می‌خوردند. لیزا احساس کرد برادرش، پاتریک، یک جور عجیبی شده است و مثل قبل رفتار نمی‌کند. طرز نگاه پاتریک آدم را به وحشت می‌انداخت. از این عجیب‌تر آنکه کاملا مودبانه پشت میز نشست و مثل یک آدم بزرگ از دستمال سفره استفاده می‌کرد. لیزا از راه‌های مختلف برادرش را امتحان کرد و تا شب نشده، فهمید که دیشب عنکبوتی‌ها مخفیانه به خانه‌ی آن‌ها حمله کردند و روح برادرش را تخسیر کرده و با خودشان بردند. لیزا تنها کسی است که می‌تواند برادرش را نجات بدهد. بنابراین راهی سفری دشوار می‌شود تا با انواع موجودات پلید و شیطانی ساکن در دنیای زیرزمینی عنکبوتی‌ها بجنگد.

معرفی و دانلود کتاب عنکبوتی‌ها

کتاب عنکبوتی‌ها (The Spindlers) به قلم لورن اولیور (Lauren Oliver) شرح سفر پرماجرا و جادویی لیزا را برای شما بازگو می‌کند. لیزا یک دختر دوازده ساله‌ی شجاع است که بعد از دیدن برادر تسخیر شده‌اش یک دفترچه برداشت و تمامی اطلاعاتی را که از عنکبوتی‌ها در ذهن داشت، روی کاغذ ردیف کرد و نکاتی را که باید رعایت می‌کرد، نوشت. بعد از آن به زیرزمین خانه‌شان رفت و از آن‌جا قدم به دنیای تاریک عنکبوتی‌ها گذاشت.

کتاب عنکبوتی‌ها رمانی در ژانر فانتزی و علمی و تخیلی است که در بیست و سه فصل نوشته شده. لیزا در مسیر با هیولاهای عجیب و غریب زیادی از جمله مار سیاه خاردار، شبه خفاش‌ها و ملکه‌ی عنکبوتی‌ها مواجه می‌شود، سحر و جادوهای مختلفی را باطل می‌کند، خطرات بزرگی را از سر می‌گذراند و آزمون‌های مرگباری را پشت سر می‌گذارد تا برادر کوچولویش را نجات بدهد.

بد نیست اشاره کنیم که کتاب عنکبوتی‌ها اولین بار در سال 2012 منتشر شد. مهرداد مهدویان آن را به فارسی ترجمه کرده و وظیفه‌ی انتشار آن را نشر افق برعهده گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب عنکبوتی‌ها

  • کتاب عنکبوتی‌ها به رسم داستان‌های «آلیس در سرزمین عجایب» و «کورالین» ماموریت شگفت‌انگیز و ترسناک یک قهرمان زن را روایت می‌کند که پر است از موجودات وحشتناک، وظایف دشوار و سحر و جادو. نثر نویسنده سرگرم کننده و هوشمندانه است و طنز مناسبی دارد. (نیویورک تایمز)
  • رمان حاضر یک حماسه‌ی کوچک است. لیزای کوچک راهی سفر به یک سرزمین فانتزی در زیر زمین می‌شود تا برادرش را نجات بدهد. (ایندیپندنت)
  • این داستان سرگرم کننده و عجیب پر از رمز و راز و ماجراجویی است. (Press Association)
  • این فانتزی تخیلی بر مسئولیت شخصی، قدرت امید و دوستی تاکید دارد و جهانی دیگر می‌سازد که ردپایی از ادبیات کلاسیک و اسطوره در خود دارد. موجودات ساخته و پرداخته‌ی خود نویسنده هستند و قهرمانان زن قدرتمند و عملگرایی دارد که در جهان ادبیات فانتزی جایگاهی شاخص به کتاب می‌دهد. (School Library Journal)

کتاب عنکبوتی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به نوجوان‌هایی که عاشق داستان‌های ماجراجویانه هستند و تمام کسانی که کتاب‌های ژانر فانتزی را دوست دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب عنکبوتی‌ها می‌خوانیم

اما پدر و مادرش هم شب‌روی اختصاصی داشتند. همین که فهمیده بود آن‌ها هم خواب می‌بینند برایش یک کشف بزرگ به حساب می‌آمد. لیزا همیشه خیال می‌کرد آن‌ها یک‌جورهایی شب‌ها مثل رایانه خاموش می‌شوند و صبح‌ها دوباره روشن می‌شوند، آن هم در حالی‌ که کلی برنامه‌ی شکایت، ناراحتی و مشکل روی‌شان نصب شده است. لیزا نمی‌توانست حتی حدس بزند آن‌ها چه جور خواب‌هایی می‌بینند، شاید خواب مالیات!

یک‌دفعه ذهن لیزا پُر از آدم‌هایی شد که می‌شناخت. او سعی می‌کرد با این ‌حقیقت کنار بیاید که آن‌ها هم خواب می‌دیدند.

بالای سرش بال‌ها تکان می‌خوردند. صدای به هم خوردن هیچ دو ‌بالی نبود که شبیه هم باشد. لیزا فکر کرد بله، درست مثل یک دانه برف سیاه. ناخودآگاه دستش را بالا برد؛ مثل آن وقت‌هایی که خیلی کوچک بود، زیر باران می‌ایستاد و از برخورد قلقلک‌آور باران با پوستش لذت می‌برد. و تنها یک لحظه بعد، شب‌روها پاسخش را دادند. آن‌ها پایین آمدند و چرخ زدند و کاملاً دوره‌اش کردند. حالا دیگر صدای بال زدن‌شان به وِز وِز و حرکت بال‌های‌شان که در غار طنین می‌انداخت به آهنگ تبدیل شد.

ناگهان آهنگ به کلام تبدیل شد و لیزا فهمید با حرکت بال‌های‌شان، واژه‌ها در هوا پراکنده می‌شوند. یک‌دفعه آن‌قدر تعداد صداها زیاد شد که لیزا فقط توانست ‌واژه‌ها و تکه‌هایی از جمله‌ها را از بین‌شان تشخیص دهد، چیزهایی مثل: «از آن گوشه» یا «نانوایی» یا «فیلی که کلاه سیلندری مردانه سرش است». چند دقیقه طول کشید تا بفهمد شب‌روها با سرخوشی درباره‌ی خواب آدم‌ها‌ی‌شان صحبت می‌کنند.

بعد لیزا متوجه شد یک شب‌رو نزدیک‌تر از بقیه دور و برش می‌چرخد. شب‌رو مدام تکان می‌خورد، دور شانه‌هایش می‌چرخید و مثل لکه‌ای سیاه، بالا و پایین می‌رفت. بال‌هایش نوایی بریده‌بریده و خنده‌دار ایجاد می‌کردند که برای لیزا آشنا بود. صدا شبیه ضربان قلب خودش بود، وقتی خیلی هیجان‌زده می‌شد.

فهرست مطالب کتاب

1. بچه‌ی عوضی و حروف برشتوکی
2. چند دروغ و یک دسته‌جارو
3. زیر زمین
4. موش
5. بازار فسقلی‌ها
6. لومپِن‌ها
7. دروازه‌ی قصر
8. پایکوبی نوک‌قلمی‌ها
9. دادگاه سنگ‌ها
10. شب‌روها
11. جنگل زنده
12. بذرهای امید
13. جاسوس‌های ملکه و مسیری به آن ‌سوی مغاک
14. میز نالان
15. رودخانه‌ی دانش
16. پاداش
17. ملکه‌ی عنکبوتی‌ها
18. انتخاب
19. تالار آینه‌ها
20. امتحان آخر
21. تار عنکبوت
22. بازگشت
23. یک‌ذره جادو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عنکبوتی‌ها
نویسنده
مترجممهرداد مهدویان
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-600-353-184-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۴۵۰۰ ۱۰,۱۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عنکبوتی‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عنکبوتی‌ها

برای دریافت کتاب عنکبوتی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.