معرفی و دانلود کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم

برای دانلود قانونی کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم

کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم نوشته‌ی مهدی محسن‌زاده، زهرا ذبیحی رضایی، کاظم اسفندیاریان نسب و همکاران، یکی از بهترین کتاب‌هایی است که داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد رشته‌ی علوم ورزشی در گرایش‌های مختلف، باید بخوانند. این کتاب همه‌ی سوالات کنکور سال‌های 96 تا 99 را به همراه پاسخ تشریحی و منبع پاسخ‌ها در اختیار داوطلبین کنکور قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم

همیشه یکی از بهترین راه‌ها برای محک زدن اطلاعات و سطح دانش، آزمون دادن و بررسی آزمون‌های پیشین است. از طرفی، بررسی آزمون‌های گذشته به ما کمک می‌کند که بفهمیم کدام بخش‌های دروس مختلف، اهمیت بیشتری دارد و همین‌طور، ما در کدام بخش‌ها ضعیف هستیم و باید بیشتر مطالعه کنیم. این، فقط تعدادی از دلایلی است که برای مطالعه‌ی کنکورهای سال‌های پیش وجود دارد. کتاب مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم، برای داوطلبین کنکور علوم ورزشی، مانند یک معجزه عمل می‌کند.

چهار کنکور سال‌های 96 تا 99، درست به همان شکلی که در دفترچه‌ی آزمون عرضه شده است، در این کتاب ارائه می‌شود. شما می‌توانید به عنوان یک داوطلب کنکور کارشناسی ارشد علوم ورزشی، هر آزمون را بدون نگاه کردن به پاسخ‌ها، جواب دهید. سپس به پاسخ‌ها مراجعه و درصدهای خود را محاسبه کنید. با این حساب می‌توانید ببینید که در چه دروسی ضعیف‌تر هستید، چه درس‌هایی را باید بیشتر مطالعه کنید و...

پاسخ‌های تشریحی ارائه شده برای هر سوال، توسط برترین دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط نوشته شده است مثلا سوالات فیزیولوژی ورزشی را مهدی محسن‌زاده، دانشجوی فیزیولوژی ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، پاسخ داده است. سایر نویسندگان کتاب نیز، به ترتیب، زهرا ذبیحی رضایی، کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی دانشگاه خوارزمی، کاظم اسفندیاریان نسب، کارشناسی ارشد بیومکانیک ورزشی دانشگاه خوارزمی، سودا احمدپور بیک‌کندی، کارشناسی ارشد رفتار حرکتی دانشگاه شهید بهشتی، بهناز پورجعفری جرجافکی، کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی دانشگاه شهید بهشتی و محمدرضا دودهکی، کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه تهران، هستند که سؤالات مرتبط با گرایش خود را، به صورت جامع، کامل و در عین حال خلاصه پاسخ داده‌اند.

مؤلفان کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم، در انتهای هر پاسخ، منبع خود را اعلام کرده‌اند، به این ترتیب، می‌توانید برای مطالعه‌ی بیشتر به منابع مراجعه کنید. همین‌طور، با بررسی منابع ذکر شده، متوجه می‌شوید که با خواندن کدام کتاب‌ها، می‌توان به بیشتر سؤالات کنکور، جواب داد و به این ترتیب انتخاب منابع اصلی مطالعه برایتان کاری ساده‌تر خواهد بود.

کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم را انتشارات حتمی، در مجموعه‌ی کتاب‌های طلایی حتمی تست به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های طلایی سوالات کنکور علوم ورزشی انتشارات حتمی

انتشارات حتمی، مجموعه‌ی کتاب‌‌های طلایی را برای سؤالات کنکور کارشناسی ارشد رشته‌ی علوم ورزشی به چاپ رسانده است. همان‌طور که درباره‌ی کتاب مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم توضیح دادیم، این کتاب‌ها، به دست برترین دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش‌های مختلف علوم ورزشی نوشته شده و با ارائه‌ی سؤالات کنکور سال‌های 90 تا 95، 96 تا 99 و 97 تا 1401، در سه جلد، به همراه پاسخ تشریحی آن و منابع پاسخ‌ها، گام بزرگی برای موفقیت داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد علوم ورزشی برداشته است.

کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم برای داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد علوم ورزشی کارآمد است.

فهرست مطالب کتاب

آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1396
پاسخنامه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1396
آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1397
پاسخنامه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1397
آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1398
پاسخنامه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1398
آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1399
پاسخنامه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم
نویسنده، ، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانفارسی
شابک978-600-355-482-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۹۵۰۰ ۱۱۱,۶۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم

برای دریافت کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.